in dat geval gok ik dat je een bijzonder lage winstmarge hanteertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
??????????????????????????????????????????
Heb maar 5.6 miljoen overgehouden????![]()
Terwijl al mijn winkels gewoon verkocht hebben..![]()
Ik hou elke ronde wel enkele tientallen miljoenen over en pvrijdag is dat wat minder, maar ZO weinig..?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:05 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
in dat geval gok ik dat je een bijzonder lage winstmarge hanteerd
dan vraag ik me af wat voor een beleid je hebt, of wat voor materiaal je inkooptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
??????????????????????????????????????????
Heb maar 5.6 miljoen overgehouden????![]()
Terwijl al mijn winkels gewoon verkocht hebben..![]()
ja, zoquote:
dat is wel zo jaquote:Op zondag 8 juli 2007 16:20 schreef Sandyman het volgende:
Een kleine clan heeft niet echt een toegevoegde waarde. Op dit forum kunnen we al dingen posten als een MWT of een BO, maar bij een clan met 200 leden kun je toch nog iets sneller wat geregeld krijgen, vandaar.
Inderdaad.. Wordt steeds rustiger..quote:Op maandag 9 juli 2007 12:39 schreef Sandyman het volgende:
Het valt een beetje dood hier, zijn jullie er klaar mee?
Is sowieso vreemd.. Mijn BO lukt: een grote bank in mijn eentje, maar als ik een auto jat of container heel, zit ik voor drie rondes vast.. Kortom: Nog 2 rondes te gaan.....quote:weer al niet, de auto's zijn tegenwoordig te goed beveiligd
Maar dan probeer je een racemonster te stelen, of niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
09-07-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is mislukt! Je hebt ¤ 15.000 boete gehad. weer al niet, de auto's zijn tegenwoordig te goed beveiligd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |