hk = 5, heb op het moment 36 bedrijven en ben wegens tijdgebrek ook niet meer aan het uitbreidenquote:
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zit er trouwens ook een pauze-functie in het spel, want als ik straks op vakantie ga, kan ik geen inkopen doen enzo. en dan zal je zien dat ik failliet ben als ik terug van vakantie kom
thnx en gefeliciteerd met je baanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...
het kan voor 3, 6, 9 of 12 rondes.
R&D, Crimi loopt door, auto's slijten, en volgens mij lopen leningen ook door.
============================================================
Ik heb een baan
vandaag solicitatiegesprek gehad
![]()
Thnx en fijne vakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx en gefeliciteerd met je baan
uhm.. 12 rondes is 4 weken? ik ga drie weken weg, dus 9 rondes zou voldoende moeten zijn
Ik ga met mijn broer en nog een maat naar Zuid-Engeland (ja, ik weet het... Net nu met die terreurdreigingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Thnx en fijne vakantiewaarheen?
Yeps dus 9 rondes, wel even alles in orde maken voordat je klikt![]()
Je GH verkoopt ook door, dus wel handig als je eerst die volgooit voordat je m bevriest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
optie 11, Gegevens wijzigen, daar staat Account bevriezen, wel eerst even de info lezen...
het kan voor 3, 6, 9 of 12 rondes.
R&D, Crimi loopt door, auto's slijten, en volgens mij lopen leningen ook door.
============================================================
Ik heb een baan
vandaag solicitatiegesprek gehad
![]()
OFFTOPIC:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broer en nog een maat naar Zuid-Engeland (ja, ik weet het... Net nu met die terreurdreiging)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
OFFTOPIC:
Ja mooi.. Heb ook paar daagjes Londen geboekt tijdje geleden en ik vlieg nog op 11 september ook!![]()
Ik weet niet hoeveel aanhang je dan zult krijgen, want ik moet zeggen dat mijn huidige clan wel bevalt. Op die manier kan je in ieder geval makkelijker MWT's volkrijgen enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nu 199 crimi-punten, dus nog ééntje erbij en ik kan de FOK!-clan oprichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |