abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50944561
[size=20]O M F G[/size]
pi_50954523
Je zou als buitenstaander het gezicht van dat wijf gewoon als boksbal willen gebruiken. Vieze trut!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_50959949
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:49 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Het erge is voor die gasten dat ze altijd scheef zullen worden aangekeken. Vrouwen
idd, het "waar rook is, is vuur" principe zal hen nooit meer los laten, of ze nu vrijgesproken zijn of niet.

Ik vind het een grof schandaal dat er geen reden van het niet vervolgen gegeven word. Misschien is er wel een hele goede reden om haar niet te vervolgen, al zou ik niet weten welke. Wellicht dat, wanneer dat door de OM en justitie, bekend wordt gemaakt, wij minder hard oordelen.

Maar wanneer ik één van de twee soldaten was die beschuldigt werd, mag je toch hopen dat ze of van de aardbodem verdwenen is of harder kan lopen dan ik. Die zal haar verjaardag dan nooit meer vieren lijkt me zo.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_50970957
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 07:22 schreef TranceAction het volgende:
Noui jullie zijn nog niet zo lang in nederland merk ik. In nederland worden criminelen beschermd en onmschuldigen mogen wegrotten, zolang ze maar belasting betalen.
Ach man, welke verkrachtingszaak was een jaar lang headline news op alle Amerikaanse zenders?
In die zaak wordt de vrouw ook niet vervolgd ( District Attorney Mike Nifong is wel z'n baan kwijt en kan nog meer problemen verwachten...)
http://www.dukelacrosse.us/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')