Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholesquote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speelden![]()
misschien was het idd toch feeling goodquote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef thealterego1 het volgende:
Het nummer met de bij was volgens mij wel feeling good.
Het rustige nummer zou unintended geweest kunnen zijn
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholes![]()
Leuk interview!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef supkaa het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www1.rsr.ch/couleur3/sons/paleo07/musepaleo.mp3
en toen werd het alleen maar mooierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Dat zou wel heel jammer zijn. Dat zie je wel vaker bij die briljante types, net als toen bij Radiohead, over een heel andere boeg terwijl het zo mooi was......
Electronische muziek gaan ze hopelijk makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef Leonos het volgende:
Ze willen in de toekomst iets totaals anders gaan doen. Geen rock
Die richting op zou inderdaad wel top zijn. Alhoewel welke richting ze ook kiezen, het zal vast wel te pruimen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:30 schreef JX het volgende:
Misschien dat ze voortborduren op Map of the Problematique.. vind ik nie erg![]()
Nemen die gasten niet ff rust ofzo??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef kweek89 het volgende:
Muse in November naar Australie olé olé olé
Thanks! Maar dude 3/4 jaar lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:34 schreef kweek89 het volgende:
(gedaan)
en dat komt wel goed, hierna zijn we ze 3/4 jaar kwijt!
maar goed...ik ga ze dus proberen in Australie te ziehien![]()
Dat zeiden ze ook net voor het mixen van BHaR, dat het een prog-rock-extravaganza zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef kweek89 het volgende:
ach...ze gaan een andere kant op zeggen ze toch? nou dan gaan ze een flinke tijd experimenteren, en misschien ook wel wat gigjes hier en daar, maar geen full stop tour of album zoals nu.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef kweek89 het volgende:
muse announched tour door oost-Europa en Scandinavie.....zouden ze ook ff in Nederland langskomen?
Nou, tot nu toe nog nietquote:The dates are :
4th - Athens, Greece
6th - Bucharest, Romania
7th - Belgrade, Serbia
9th - Zagreb, Croatia
10th - Budapest, Hungary
13th - Kiev, Ukraine
15th - Moscow, Russia
17th - Helsinki, Finland
19th - St. Petersburg, Russia
21st - Stockholm (LOL), Sweden
23rd - Oslo, Norway