abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50926388
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof er geen ruk van overigens.
Dat vind ik een stuk gezonder dan die huub groupies, ik ben bang dat die het allemaal wel menen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50926390
quote:

[..]

Ik ook niet, maar het is zo eentonig en zonder humor...
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:31:06 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50926394
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet makkelijk
En doet gewoon wat ik veel mensen hier zie doen, iemand verheerlijken, alleen hij doet het bij iemand anders en vaak nog wel grappig ook
Ik kan me zo niemand voor de geest halen die zo drammerig doorgaat een andere bewoner heilig te verklaren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_50926400
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat vind ik een stuk gezonder dan die huub groupies, ik ben bang dat die het allemaal wel menen
Jij vindt maandenlang een Amandaobessie faken gezond?
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:31:44 #80
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_50926402
quote:
Ik ook niet, volgens mij probeert ie gewoon te klieren.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:32:25 #81
60586 Veulen
pi_50926408
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me zo niemand voor de geest halen die zo drammerig doorgaat een andere bewoner heilig te verklaren.
EEh... Peter
pi_50926410
Wie weet krijgt hij op deze manier amanda zelfs wel op fok en vind opeens iedereen haar geweldig
pi_50926423
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wel
pi_50926424
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:30 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het is zo eentonig en zonder humor...
En wanneer iemand iets erover zegt:
Mijn oma is ook Huubfan, zij en haar vriendinnen in het bejaardentehuis zijn dol op hem. Ze lezen ook de libelle en waren vroeger huisvrouw.

donderdag 28 juni 2007 @ 03:33:39 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50926425
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
EEh... Peter
Peter is gewoon dwars, die heeft altijd de niet-favoriet als favoriet, dat is nou eenmaal Peter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50926432
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik wel
Walchelijk
pi_50926438
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij vindt maandenlang een Amandaobessie faken gezond?
Misschien probeert hij die andere groupies wel te helpen door ze een spiegel voor te houden
Maar misschien hebben die andere groupies hem ook wel uit zijn tent gelokt en denkt hij dat dit juist de manier is om hier te posten
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:36:32 #88
60586 Veulen
pi_50926443
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Peter is gewoon dwars, die heeft altijd de niet-favoriet als favoriet, dat is nou eenmaal Peter.
Ik verdenk dat jong er ook van om gewoon dwars en irritant te zijn.
pi_50926448
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Walchelijk
Ja best wel
pi_50926450
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Misschien probeert hij die andere groupies wel te helpen door ze een spiegel voor te houden
Maar misschien hebben die andere groupies hem ook wel uit zijn tent gelokt en denkt hij dat dit juist de manier is om hier te posten
Als ie het faked is het bloedje irritant, als ie het meent is ie zwaar geobsedeerd en moet hij zn bolletje eens laten checken.
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:38:13 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50926458
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik verdenk dat jong er ook van om gewoon dwars en irritant te zijn.
Ik denk het niet.... ik denk dat hij echt helemaal weg van haar is.
Nou moet hij dat zelf weten, voor mijn part gaat iemand een boom adoreren, maar het was in de COS gewoon niet grappig meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:39:36 #92
60586 Veulen
pi_50926467
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Ik denk het niet.... ik denk dat hij echt helemaal weg van haar is.
Nou moet hij dat zelf weten, voor mijn part gaat iemand een boom adoreren, maar het was in de COS gewoon niet grappig meer.
Naja wat het ook is: hij moet het gewoon lekker niet in de COS doen.
pi_50926473
Ik zie wel vaker dat de onschuldige opmerkingen van Robert2006 worden afgezeken.

Of hij het nou meent (dat vind ik aandoenlijk en tovert een glimlach op mijn gezicht) of dat hij faket (dat vind ik hilarisch), ik vind zijn posts leuk.

Kleinzusje doet hetzelfde bij users. Zoenen, adoreren. En dat is dan off topic, ook nog. Wordt Kleinzusje elke dag aangevallen? Nee, he?

Zowiezo moeten users elkaar onderling niet afzeiken, maar als men dat toch graag wil doen, kies dan die Cossers die telkens de grens van racisme opzoeken. Of voortdurend andere users aanvallen. Persoonlijk ergert mij dat meer. Daar ligt een negatieve intentie in, die de sfeer meer verpest.
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:44:12 #94
60586 Veulen
pi_50926492
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:40 schreef avonne het volgende:
Ik zie wel vaker dat de onschuldige opmerkingen van Robert2006 worden afgezeken.

Of hij het nou meent (dat vind ik aandoenlijk en tovert een glimlach op mijn gezicht) of dat hij faket (dat vind ik hilarisch), ik vind zijn posts leuk.

Kleinzusje doet hetzelfde bij users. Zoenen, adoreren. En dat is dan off topic, ook nog. Wordt Kleinzusje elke dag aangevallen? Nee, he?

Zowiezo moeten users elkaar onderling niet afzeiken, maar als men dat toch graag wil doen, kies dan die Cossers die telkens de grens van racisme opzoeken. Of voortdurend andere users aanvallen. Persoonlijk ergert mij dat meer. Daar ligt een negatieve intentie in, die de sfeer meer verpest.
Die laatste groep is gewoon te stom voor woorden, 'afzeiken' daarvan heeft echt geen zin.

En verder vind ik kleinzusje ook bloed irritant, en dat zeg ik haar heus op het moment dat ze me daarmee irriteert.
  donderdag 28 juni 2007 @ 03:45:20 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50926498
quote:

Voor de duidelijkheid: ik heb die post niet geplaatst om te rellen of af te zeiken (als ik had willen rellen of afzeiken had ik dat wel anders gedaan) ik heb die post alleen maar geplaatst omdat ik dat eeuwige gezeur over Amanda helemaal zat was.

Hij post vrijwel nooit on-topic, en zijn Amanda posts zijn dat zeker niet.
En kennelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50926506
quote:

Veel ot gaan ergert mij in een cos mateloos, zeker omdat de 1 er meteen op wordt aangesproken en de ander oeverloos door mag gaan.
pi_50926533
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Veel ot gaan ergert mij in een cos mateloos, zeker omdat de 1 er meteen op wordt aangesproken en de ander oeverloos door mag gaan.
Als iemand de hele tijd iemand op de streams addoreert, kun je dat irritant vinden, offtopic is het niet...
pi_50926545
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 03:46 schreef mootie het volgende:

[..]

hm... ik voel me aangesproken, maar weet niet wie ik nu weer de hand boven het hoofd heb gehouden.
Aniways, wees lief voor elkaar.

Welterusten.
pi_50926552
Wat is veel OT gaan?
Alhoewel ik er wel een paar weet die dat regelmatig doen, betrap ik mijzelf er ook wel op.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50926555
quote:

True. Neuken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')