Als ik het goed heb staat het filmpje in het eerste berichtje van de vorige cos.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Lobasca en Leandra allebei in de uitzending?
Hoelaat ongeveer?
Dan ga ik even teruglezen
Was wel raar..... ik was er vandaag helemaal klaar mee, ik zat op te wachten van een post van hem om eens even te vertellen wat ik er van vond.......quote:
Waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda isquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen
Met daar onder nog een keer een reactie van hem en een reactie van mij terug... that's it.
Nou ja euh ach ehm.... zag je die PI nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie is dan in de SC de prinses der sloeries?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: [COS#1839] Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen
Met daar onder nog een keer een reactie van hem en een reactie van mij terug... that's it.
Hij moet lekker zijn voor wie hij wil. Maar dat jong is gewoon bloedirritant. En ik vind het knap op zich dat hij dit toneelstukje al zo lang volhoudt..... maar elke 10 posts "Amanda is een prinsesje, wat een engeltje, Amanda ziet er mooi uit vandaag" is toch een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda is![]()
![]()
Nee dat begrijp je niet goed, ik heb helemaal niets tegen die user, ik word alleen kotsmisselijk van zijn onaflatende stroom aan COS vervuiling door "Prinsesjequote:Op donderdag 28 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat er een complot tegen een user is omdat hij voor amanda is![]()
![]()
Elke Cos weer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Ik vind de aanbidding van robert2006 aandoenlijk en poëtisch
Zoals ik in de post die daarop volgde al zei: het is niets persoonlijks... ik heb weinig tegen Robert2006, maar wel tegen die zeikerige "Prinsesjequote:
Hij heeft een prinsesje thuiszitten, laat hij haar maar gaan vervelen met fake Amanda-adoratie.quote:
Echt? Gewoon irritant eigenlijk. Zelfs voor iemand als ik... En ik irriteer me niet zo heel snel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Hij heeft het ook niet makkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet lekker zijn voor wie hij wil. Maar dat jong is gewoon bloedirritant. En ik vind het knap op zich dat hij dit toneelstukje al zo lang volhoudt..... maar elke 10 posts "Amanda is een prinsesje, wat een engeltje, Amanda ziet er mooi uit vandaag" is toch een beetje teveel van het goede.![]()
Ik geloof er geen ruk van overigens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet makkelijk![]()
En doet gewoon wat ik veel mensen hier zie doen, iemand verheerlijken, alleen hij doet het bij iemand anders en vaak nog wel grappig ook
Ik kan het hem aanbevelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met hem: ik sla zijn posts over![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |