WAT!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*belt de dierenarts*
Ja, morgen z'n balletjes er af![]()
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LB![]()
Ben je afgekoeld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LB![]()
Hou je dan op met dat gerijquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
WAT!?
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveelquote:
Ben je eeuwig dankbaar! Hoe kan ik je belonen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveel
"Prinsesje![]()
![]()
" posts er anders waren gekomen tijdens die radio-uitzending
Ach... daar hebben we het nog wel eens overquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je eeuwig dankbaar! Hoe kan ik je belonen...![]()
Lafaardquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik tief 'm...
Zo, ook mijn dank is groot. Irritant figuur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de hele avond al rustig.... en eigenlijk was m'n timing wel goed, denk je eens in hoeveel
"Prinsesje![]()
![]()
" posts er anders waren gekomen tijdens die radio-uitzending
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo, ook mijn dank is groot. Irritant figuur.
Zeer zeker, moeder!quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW, maarre... ik had het toch netjes en beleefd gehouden?
Ik ong 01.10 uur, ik noem mijzelf ook Lobasca.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Lobasca en Leandra allebei in de uitzending?
Hoelaat ongeveer?
Dan ga ik even teruglezen
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?
Heb jij ook gebeld
Ikke niet....quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef avonne het volgende:
Lobasca en Leandra allebei in de uitzending?
Hoelaat ongeveer?
Dan ga ik even teruglezen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat vast over de terechtwijzing van de prinses-der-sloeries-aanbidder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |