't Is zeker geen open boektentamen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, 't ligt een beetje aan hoe de vragen straks gesteld gaan worden. Het zijn in elk geval allemaal open vragen. Ik ben bang dat er veel vragen tussen zitten als: noem 6 voordelen van../ op welke 3 punten moet je letten bij.. etc.
Als dat zo is ben ik de bok![]()
Joh, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef geenaam het volgende:
En niemand duimt voor mijn moeilijke rijexamen van morgen?![]()
Nee, dat is een beetje jammer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
ja dan gaat B is the new C ook niet op he
zal ik doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 heel hard duimen en aanmoedigende gedachten sturen.![]()
![]()
dan baal je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is zeker geen open boektentamen?
Een vriendin van me dacht er ooit eens één te hebben maar dat bleek niet zo te zijn
Als jij kunt schakelen zonder de koppeling in te trappen, heb je ons geduim toch niet nodig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef geenaam het volgende:
Vandaag bijna een fietser aangereden. Kutfietsersquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Joh, dat komt wel goed.Beetje vertrouwen hebben.
![]()
hoe moet ik nou ergens voor duimen als ik niet weet dat het er isquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef geenaam het volgende:
Ja maar ik had het halve topic ervoor ook al gemist, plus deze dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
viel wel mee tochwij waren in een uurtje klaar
waar ik altijd grof gebruik van maak...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Vandaag bijna een fietser aangereden. KutfietsersIk had dat meisje nooit kunnen zien en dan was het toch mooi mijn fout geweest, omdat fietsers altijd beschermd worden.
![]()
Oh..jij bent zo iemand die zichzelf doelbewust en theatraal over de motorkap van lesauto's gooit in de hoop dat de persoon zakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar ik altijd grof gebruik van maak...![]()
Ik moest echt VOL in de remmen. Ik zat al half op de rotonde en zij ging van een "berg" af en schoot zonder te kijken met zo'n 30 á 35 km per uur de rotonde op.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar ik altijd grof gebruik van maak...![]()
Nou, vaak rijden ze zo traag, dat je er makkelijk nog even voor langs kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..jij bent zo iemand die zichzelf doelbewust en theatraal over de motorkap van lesauto's gooit in de hoop dat de persoon zakt?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie het gewoon voor me. Soempie gaat rustig naast de auto staan die rustig voor het licht staat te wachten en opeens duikt ze op de motorkap
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie het gewoon voor me. Soempie gaat rustig naast de auto staan die rustig voor het licht staat te wachten en opeens duikt ze op de motorkap
Zeker lief. Ik kijk meestal geirriteerd en fiets snel door.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef geenaam het volgende:
Was wel een lief meisjeZe bood nog haar excuses aan..
![]()
Ikkuh niet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, vaak rijden ze zo traag, dat je er makkelijk nog even voor langs kan.![]()
Ik heb er zo'n hekel aan. Ik ben een fietser en ik let echt aan alle kanten op. Ik stop RUIM vóór een rotonde waar ik geen voorrang heb (o.a. omdat automobilisten denken dat ik voorrang heb en dan krijg je van die verwarrende situaties) en ik gewoon goed om me heen omdat ik weet wat het voor een hel kan zijn voor een automobilist.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef geenaam het volgende:
en schoot zonder te kijken
Jij kijkt geirriteerd naar de autobestuurder?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker lief. Ik kijk meestal geirriteerd en fiets snel door.![]()
ik kijk ook altijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan. Ik ben een fietser en ik let echt aan alle kanten op. Ik stop RUIM vóór een rotonde waar ik geen voorrang heb (o.a. omdat automobilisten denken dat ik voorrang heb en dan krijg je van die verwarrende situaties) en ik gewoon goed om me heen omdat ik weet wat het voor een hel kan zijn voor een automobilist.
Ik zie teveel mensen totaal niet links of rechts kijken bij het oversteken met de fiets. Vooral pubers en oudere mensen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
ja, voetgangersdié zijn pas irritant!
Zeker in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |