Gelukkig voor je is het geen charizardquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef geenaam het volgende:
Trouwens Yuri, is je usericon charizard van de pokémons? TE triest dat ik het nog weetIk was in groep 7 & 8 zo'n fan van dat programma, maar iedereen zal nu wel denken dat ik nog steeds fan ben
![]()
![]()
ja of nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig voor je is het geen charizard![]()
Nu ziet iedereen mij als DE Pokémon nerd. Dat ik zelfs een streepje zet op de 'e' van pokémon is toch erg..quote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nu ziet iedereen mij als DE Pokémon nerd. Dat ik zelfs een streepje zet op de 'e' van pokémon is toch erg..![]()
Valt wel mee hoor, weet zelf nog bijna alle namen van de eerste 150 en heb laatst de eerste pokemonfilm gekekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nu ziet iedereen mij als DE Pokémon nerd. Dat ik zelfs een streepje zet op de 'e' van pokémon is toch erg..![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, weet zelf nog bijna alle namen van de eerste 150 en heb laatst de eerste pokemonfilm gekeken![]()
![]()
Dan ben ik de pokemon nerd en jij de disneyfilmtune nerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Yuri is een grotere pokémon nerd..
* steekt hand opquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Nog meer verborgen nerds?
Je moest iets harder tikken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor
Net even een buitenbandje gehaald bij de fietsenmaker. Die zit om de hoek dus ik ben maar gaan lopen.
Nu is er een stuk stoep en aan die stoep zit aan je rechterhand een weg die naar beneden loopt. Het is 1 baans maar 2 richting.
Nu staat er dus een HELE DIKKE witte streep en een stopbord bovenaan de weg. Dus een paar centimeter vóór die stoep (snap je het nog?).
Ik zie door de bosjes een klein autootje naar boven rijden met 2 ouwe lijken, hevig in discussie. Waarschijnlijk over de nieuwste brijpatronen in de Libelle.
Mijn vermoeden werd bewaarheid: het lijk stopt niet voor de streep zodat ik door kan lopen. Ze zien me ook niet.
Maar omdat ik niet gek ben stop ik precies naast die auto. Echt tegen die auto aan. En ik tik op het ruitje. Ik hoop dat ze een hartaanval kreeg
Dus ik kijk naar binnen en maak zo'n gezicht van een teleurgestelde leraar.
Draait ze haar raampje open en wordt ze boos
ik speel WoWquote:
Je kijkt geen Star Trek. Ergo, je bent geen nerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik speel WoW
ik zit graag achter een pc
ik lees boeken
ik kan dagen achter de pc zitten
ik ga naar CampZone op vakantie
ik ben moderator bij een forum
ik kan me geen leven zonder pc voorstellen (of internet)
ik geloof dat dat allemaal opgeteld best nerderig ismaar ik ben geen nerd
ik ben een liefhebber
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kijkt geen Star Trek. Ergo, je bent geen nerd![]()
star trekquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
maar ik speel wel WoW. ik ben er zelfs GMquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik speel WoW
ik zit graag achter een pc Same here
ik lees boeken
ik kan dagen achter de pc zitten Same here
ik ga naar CampZone op vakantie
ik ben moderator bij een forum Is nog niet zo erg, als je maar geen Fok! Moderator bentik kan me geen leven zonder pc voorstellen (of internet) Same here
voor sommigen ben je dan een nerdquote:
Nerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor sommigen ben je dan een nerd
ik werd vandaag nog voor nerd uitgemaakt omdat ik ong 15000 posts op FOK! heb
jij bent Nerdstquote:
GM?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik speel wel WoW. ik ben er zelfs GM
nou onder spam of nietquote:I have sent for the incredimail to look up my premium acct code I had when bought it....
Hopefully will find it,,,
Hugs ,
Sis A
Ken je Sis A? Zo niet, weggooienquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dit
[..]
nou onder spam of nietis afkomstig van een gmail adres
Volgens mij zoekt iemand zijn premium account codequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dit
[..]
nou onder spam of nietis afkomstig van een gmail adres
neequote:
is ondertekend en verzonden door gmail, dus lijkt me welquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt iemand zijn premium account code
Kijk anders even in de headers(nerd alert!). Dan kun je zien of het ECHT van een gmail account komt..
Krijg je het zomaar of is het op een supportaccount van iets?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
[..]
is ondertekend en verzonden door gmail, dus lijkt me wel
weet ik veelquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je het zomaar of is het op een supportaccount van iets?
En dat het ondertekent is door Google zegt me eigenlijk niet zoveel...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
boeiend ook, ik reageer niet en gooi het wel weg
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef geenaam het volgende:
Ik heb wel eens een mailtje gehad van een verslavingskliniek. Dat ik me weer moest laten opnemen en dat ze hadden gehoord dat het de verkeerde kant met me opging. Tien minuten later kreeg ik een mailtje van zo'n instelling die zorgt voor onderdak en het zoeken daarnaar, dat ik me weer moest melden enz. Heel apart. Ben nog nooit in mijn leven in zo'n kliniek geweest, maar er stond toch echt Beste Geenaam boven..![]()
Nee.. Ik weet bijna 100 % zeker van niet. Want het waren mailadressen van officiele instellingen. En ik heb natuurlijk geen vrienden om grappen uit te halen bij mij..quote:
Ik kan je zo een email sturen die vanaf een emailadres komt van een officiele instelling hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee.. Ik weet bijna 100 % zeker van niet. Want het waren mailadressen van officiele instellingen. En ik heb natuurlijk geen vrienden om grappen uit te halen bij mij..![]()
Oh.. Zoveel verstand heb ik er niet van..quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je zo een email sturen die vanaf een emailadres komt van een officiele instelling hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |