quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Dementor het volgende:
Van mij mag het lekker zo blijven.
Op naar de herfst.
Nee, helaas. Mijn opa's zijn al gestorven.....iets wat jij wilt dat ik ook doe. Maar voorlopig zit dat er niet in.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef klaasjanhein het volgende:
dat jij aan poepsex doet met je opa
Yep, elke dag op kantoorquote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef klaasjanhein het volgende:
[..]
ja jij zit vast toch elke dag achter je computer
Jah maar dat is dan maar eventjes leuk want dan rennen ze naar binnen om hun kleertjes aan te doen (dat rennen is dan natuurlik ook wel weer ff leuk he: BOING BOING jeweet...) Maar als het warm is heb je er toch net wat langer profeit van.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat dacht je van weinig verhullende outfittjes in een stortbui?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jah maar dat is dan maar eventjes leuk want dan rennen ze naar binnen om hun kleertjes aan te doen (dat rennen is dan natuurlik ook wel weer ff leuk he: BOING BOING jeweet...) Maar als het warm is heb je er toch net wat langer profeit profijt van.
Profijtquote:
OT AUBquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Profijt![]()
Was je ook maar zo nauwkeurig met aardrijkskunde, wiskunde, geschiendenis geschiedenis, engels enz... Dan zat je volgend jaar nog bij mij in de klas!![]()
Hahaha gepwnd wie unne n00bquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Profijt![]()
Was je ook maar zo nauwkeurig met aardrijkskunde, wiskunde, geschiendenis, engels enz... Dan zat je volgend jaar nog bij mij in de klas!![]()
Dan MOET het gewoon beter zijn want dan zit ik in Renessequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
op 6 augustus als mijn vakantie begint!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |