Link?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef MASD het volgende:
morgen volgens betrouwbare bronnen!
Jij hebt zeker nog geen vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Jarno het volgende:
Prima zo.
Ik zit er midden in, dankje.quote:
Tja, zo denk jij erover. Als ik zeg dat het mooi weer is dan is het lekker koel. Zonnetje mag er best wel bij. Beetje wind....heerlijk!!quote:
Idd. Een mooei herfststorm, heerlijk. Boven de 25 graden heb ik het echt niet meer naar m'n zin, benauwd en vies gedoe. En iedereen 'moet' het ook maar lekker vinden gelijk, en zo overdreven ook. Bij de eerste zonnestraal allemaal in koor roepen dat ze dringend 'een terrasje moeten pikken' of dat ze lekker leip gelounged hebben op de beach.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tja, zo denk jij erover. Als ik zeg dat het mooi weer is dan is het lekker koel. Zonnetje mag er best wel bij. Beetje wind....heerlijk!!
30 graden, brandende zon en windstil noem ik geen mooi weer. Dat noem ik nou kutweer. Geef me dan maar regen en onweer
Walgelijk......hoewel, een terrasje pikken bij snikheet weer is wel het beste wat je kan doen. En dan geniet ik best wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Een mooei herfststorm, heerlijk. Boven de 25 graden heb ik het echt niet meer naar m'n zin, benauwd en vies gedoe. En iedereen 'moet' het ook maar lekker vinden gelijk, en zo overdreven ook. Bij de eerste zonnestraal allemaal in koor roepen dat ze dringend 'een terrasje moeten pikken' of dat ze lekker leip gelounged hebben op de beach..
Ja, ik ben er ook niet vies van hoor, maar die hele hype dan opeens als het 1 dag warmer is als 25 graden... Gekmakerij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Walgelijk......hoewel een terrasje pikken bij snikheet weer het beste is wat je kan doen. En dan geniet ik best wel.
Maar ik ben daarna altijd blij als ik naar mijn huis kan.....mét airco
Mensen die het koud hebben moeten nu gaan slapen of bewegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef Jarno het volgende:
Of van die mensen die gaan beweren dat ze het zoooooo koud hebben als het 22 graden is en ze met een dikke trui aan achter hun PC zitten nu..
Vind ik best. Ik werk op kantoor met airco en ik heb thuis airco.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef weasel85 het volgende:
laat het lekkere weer maar volgende week beginnen, dan heb ik pas vakantie =p
Egoïstquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef weasel85 het volgende:
laat het lekkere weer maar volgende week beginnen, dan heb ik pas vakantie =p
Oeh, dan ben ik triest. Vetjes.quote:als je van regen houd ben je echt zielig
klaasjanheinquote:Op maandag 2 juli 2007 18:02 schreef klaasjanhein het volgende:
als je van regen houd ben je echt zielig
Nee, mijn moeder is gelukkig. Zeker niet zielig.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef klaasjanhein het volgende:
weet je wie zielig is je moeder oldbie dat is pas zielig echt z,n nerd naam maar dat ben je zeker ook
vuile homo
Ik was even aan het eten. Ik heb meer te doen dan op jou te reagerenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:37 schreef klaasjanhein het volgende:
gevoelig puntje ? omdat je niks meer zegt
dat = wijven in weinig verhullende outfittjes!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef nattermann het volgende:
Ik wil ook warm weer. Dan zwemmen, en bier drinken.
Wat dacht je van weinig verhullende outfittjes in een stortbui?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
dat = wijven in weinig verhullende outfittjes!![]()
Een stortbui in het zwembad zorgt voor stijve nippelsquote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat dacht je van weinig verhullende outfittjes in een stortbui?
In augustus is het nooit mooi weerquote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Over een maandje wanneer ik vakantie heb![]()
Laat het nu maar lekker regenen![]()
Sterven? Geen idee. Ik leef nog.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef klaasjanhein het volgende:
vind jij wel lekker he
Daarmee hou ik je gewoon een spiegel voor. Meer niet. Kijk maar:quote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef klaasjanhein het volgende:
nee stront
je zegt het zo vaak , maarja als je jae daar lekker bij voelt moet je het gewoon blijven doen
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Dementor het volgende:
Van mij mag het lekker zo blijven.
Op naar de herfst.
Nee, helaas. Mijn opa's zijn al gestorven.....iets wat jij wilt dat ik ook doe. Maar voorlopig zit dat er niet in.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef klaasjanhein het volgende:
dat jij aan poepsex doet met je opa
Yep, elke dag op kantoorquote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef klaasjanhein het volgende:
[..]
ja jij zit vast toch elke dag achter je computer
Jah maar dat is dan maar eventjes leuk want dan rennen ze naar binnen om hun kleertjes aan te doen (dat rennen is dan natuurlik ook wel weer ff leuk he: BOING BOING jeweet...) Maar als het warm is heb je er toch net wat langer profeit van.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat dacht je van weinig verhullende outfittjes in een stortbui?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jah maar dat is dan maar eventjes leuk want dan rennen ze naar binnen om hun kleertjes aan te doen (dat rennen is dan natuurlik ook wel weer ff leuk he: BOING BOING jeweet...) Maar als het warm is heb je er toch net wat langer profeit profijt van.
Profijtquote:
OT AUBquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Profijt![]()
Was je ook maar zo nauwkeurig met aardrijkskunde, wiskunde, geschiendenis geschiedenis, engels enz... Dan zat je volgend jaar nog bij mij in de klas!![]()
Hahaha gepwnd wie unne n00bquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Profijt![]()
Was je ook maar zo nauwkeurig met aardrijkskunde, wiskunde, geschiendenis, engels enz... Dan zat je volgend jaar nog bij mij in de klas!![]()
Dan MOET het gewoon beter zijn want dan zit ik in Renessequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
op 6 augustus als mijn vakantie begint!
Nee dat doen de wolken al...quote:
heerlijk hoor, zon half-bewolking in windkracht 4quote:Op zondag 8 juli 2007 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vond het vandaag wel lekker weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |