Link?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef MASD het volgende:
morgen volgens betrouwbare bronnen!
Jij hebt zeker nog geen vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Jarno het volgende:
Prima zo.
Ik zit er midden in, dankje.quote:
Tja, zo denk jij erover. Als ik zeg dat het mooi weer is dan is het lekker koel. Zonnetje mag er best wel bij. Beetje wind....heerlijk!!quote:
Idd. Een mooei herfststorm, heerlijk. Boven de 25 graden heb ik het echt niet meer naar m'n zin, benauwd en vies gedoe. En iedereen 'moet' het ook maar lekker vinden gelijk, en zo overdreven ook. Bij de eerste zonnestraal allemaal in koor roepen dat ze dringend 'een terrasje moeten pikken' of dat ze lekker leip gelounged hebben op de beach.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tja, zo denk jij erover. Als ik zeg dat het mooi weer is dan is het lekker koel. Zonnetje mag er best wel bij. Beetje wind....heerlijk!!
30 graden, brandende zon en windstil noem ik geen mooi weer. Dat noem ik nou kutweer. Geef me dan maar regen en onweer
Walgelijk......hoewel, een terrasje pikken bij snikheet weer is wel het beste wat je kan doen. En dan geniet ik best wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Een mooei herfststorm, heerlijk. Boven de 25 graden heb ik het echt niet meer naar m'n zin, benauwd en vies gedoe. En iedereen 'moet' het ook maar lekker vinden gelijk, en zo overdreven ook. Bij de eerste zonnestraal allemaal in koor roepen dat ze dringend 'een terrasje moeten pikken' of dat ze lekker leip gelounged hebben op de beach..
Ja, ik ben er ook niet vies van hoor, maar die hele hype dan opeens als het 1 dag warmer is als 25 graden... Gekmakerij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Walgelijk......hoewel een terrasje pikken bij snikheet weer het beste is wat je kan doen. En dan geniet ik best wel.
Maar ik ben daarna altijd blij als ik naar mijn huis kan.....mét airco
Mensen die het koud hebben moeten nu gaan slapen of bewegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef Jarno het volgende:
Of van die mensen die gaan beweren dat ze het zoooooo koud hebben als het 22 graden is en ze met een dikke trui aan achter hun PC zitten nu..
Vind ik best. Ik werk op kantoor met airco en ik heb thuis airco.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef weasel85 het volgende:
laat het lekkere weer maar volgende week beginnen, dan heb ik pas vakantie =p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |