Zo zit ze er niet bij, dat is ze gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zit erbij als een klein verwend kind dat haar zin niet krijgt.![]()
Zoals eerder gepost denk ik toch ook dat ze het echt zat is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat goed van Jaap? Ik denk het niet, want Natasia gaat echt nergens heen.
Zet maar in het Eric-topic, die zooi van gay.nl.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga aan Eric vragen hoe het om als aanrander bekend te staan..
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
De COS is niet het "pleur alles maar neer want het is er zo gezellig en dan krijg je lekker veel reacties"-topic![]()
Jaap gaat straks schrikken als er een nieuwe ppoll is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef Cungy het volgende:
Jaap speelt dit op het verkeerde moment...gaat hem later opbreken..
en ik gun Jaap het absoluut nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Meganog het volgende:
Heel fraai. Brian dacht dat hij de stemming hem in zijn zak had.
Lieke nu druk op Amanda om op Jaap te stemmen.
prima... laat de rest het maar eens doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
wat is huub maar passief... met zijn boekje
Ik hoop het zo!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap gaat straks schrikken als er een nieuwe ppoll is.
Dit is een prima zet van Huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
Amanda is 'n domme doos. Maar Huub is ook niet slim, Jaap gun ik 'm al helemaal nietMaar Brian ook niet. Ik wil dat Lieke gaat!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |