ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is terug op gay.nl en word wel aangepakt maar hij reageert wel..ik zal kijken of ik wat kan knippen en plakken:)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een boete gehad, Natasia ook en Jaap NIET
Ik nietquote:
Yep.. laat Jaap maar zien wat hij waard is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft dus gezegd dat hij voor iedereen 400 euro uitgeeft.
Hij heeft net tegen Lieke en Huub gezegd dat hij dat niet doet maar voor Jaap Lieke en Huub 667 euro uitgeeft, dan heeft hij ruzie met Brian, Amanda en Dennis... "test me" zegt Jaap.
(hij had al tegen dennis gezegd dat hij sowieso alles zelf opmaakt)
Ik heb iedereen in de vorige COS zitten uithoren omdat ik het had gemist. Dit [DGK] Updates #4 is wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Scan, heeft Huub nu wel of niet een boete gekregen? En Jaap?
neeeheeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is terug op gay.nl en word wel aangepakt maar hij reageert wel..ik zal kijken of ik wat kan knippen en plakken:)
Wat een flapdrol is het ook....... hoe vaak stond hij niet vooraan met schelden.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric op gay.nl:
Ik ben weg omdat ik het een echte asobende vond geworden, vee lte oppervlakkig, fysiek en verbaal geweld: kan een hoop hebben, maar vond het een beetje veel van het goeie... Daarnaast zag het er niet naar uit dat ik nog aan mijn studie ging toekomen, dus kan ik dat beter thuisdoen
Ja, ik heb Huub gepijpt.
Het was geen kots maar appels: was een beetje matig, maar als i kterugkijk lach ik me rot
bij deze
Thanxquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric op gay.nl:
Ik ben weg omdat ik het een echte asobende vond geworden, vee lte oppervlakkig, fysiek en verbaal geweld: kan een hoop hebben, maar vond het een beetje veel van het goeie... Daarnaast zag het er niet naar uit dat ik nog aan mijn studie ging toekomen, dus kan ik dat beter thuisdoen
Ja, ik heb Huub gepijpt.
Het was geen kots maar appels: was een beetje matig, maar als i kterugkijk lach ik me rot
bij deze
Dus dat hele stukje is gewoon lariekoek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een boete gehad, Natasia ook en Jaap NIET
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb iedereen in de vorige COS zitten uithoren omdat ik het had gemist. Dit [DGK] Updates #4 is wat ik heb begrepen.
Ze heeft wel nieuwe scheve tieten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef webextreme.nl het volgende:
waat? natasia heeft voor niks in de kooi gezeten?
is ook een goede idd, wordt hij daar op gay.nl op aangepakt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga aan Eric vragen hoe het om als aanrander bekend te staan..
Kunnen ze niet even kwaad op Amanda worden? Die zit gewoon moeilijk te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zie je amanda blokt, of zijzelf om 100% uit te kunnen geven of brian laten gaan zodat hij kadootjes voor haar kan kopen
Dat moet nog blijken. Misschien naait hij Dennis wel. Kan ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |