voornamelijk voor jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub gaat hem blokken voor Brian denk ik.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Is de COS titel daarom zo bijzonder?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(liever een snelle cos dan een mooie op !)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik zou ook kunnen zeggen omdat ik vanochtend in mijn noten geschopt ben"
Brian: "Jouw noten hebben niks met het pokeren te maken gehad. Ik heb met het pokeren te maken gehad."
ja ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef riri het volgende:
ik denk dat als de unanieme stemming naar jaap gaat dat huub het blokkeert....dat zou ik super vinden als huub dat deed....jaap keihard laten vallen voor zijn oneerlijke gedrag
Bij Brian stemt huub voor...
toen was het tegen Lieke, dat deert natasja niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet Natasja nu zo over de zeik is over het gedrag van Jaap....... terwijl ze het eeeeeenig vond dat Jaap de kleren van Liekes lijf probeerde te scheuren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef riri het volgende:
Ik zou nooooooooooooooooooooooooooit met Denniks mee willen.....vindt het een super nare gast
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet Natasja nu zo over de zeik is over het gedrag van Jaap....... terwijl ze het eeeeeenig vond dat Jaap de kleren van Liekes lijf probeerde te scheuren.
Zo is dat! De OP is meestal de eerste post die ik oversla!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
(liever een snelle cos dan een mooie op !)
Overtuiging hieroquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef grazygirl het volgende:
hoop dat huub deze NOU eens laat klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |