Iemand die neger al gecheckt op die picca?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel keer per dag zou dat 'meisje' crèmespoeling in haar haar doen, om zo'n vet haar te krijgen?![]()
jij mag de KPD zeker (ook) niet inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:46 schreef SilentChaos het volgende:
*fapfapfap*
heet ze Donna?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef Chen het volgende:
Er was laatst in een paar topics terug een foto geplaatst van zo'n Indo Emo girl... had iemand gevonden op Sugababes ofso. Ze kwam dacht ik uit Rotterdam omgeving. Iniedergeval, dat wijf zag ik dus dinsdag, zat ze ontzettend geilend naar me te kijken, liep ze naar me toe.. ben maar gauw weggesprongen!
Als iemand deze foto nog heeft, gaarne posten
Je lult uit je nek wousquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef Chen het volgende:
Er was laatst in een paar topics terug een foto geplaatst van zo'n Indo Emo girl... had iemand gevonden op Sugababes ofso. Ze kwam dacht ik uit Rotterdam omgeving. Iniedergeval, dat wijf zag ik dus dinsdag, zat ze ontzettend geilend naar me te kijken, liep ze naar me toe.. ben maar gauw weggesprongen!
Als iemand deze foto nog heeft, gaarne posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |