i know, geeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..dat was net niet de bedoeling..solly...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe je vast niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
i know, geeft niet![]()
ik wilniet voor lul staan![]()
Dat doet M-M alquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooit gehoord van terug lezen....![]()
![]()
is dat niet hetzelfde?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neuh, doe maar een friet saté, met may
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg spontaan visioenen dat ik tijdens de handstand over de kop ga, van het podium afval en iedereen me uitlachtquote:
ja dat weer welja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg spontaan visioenen dat ik tijdens de handstand over de kop ga, van het podium afval en iedereen me uitlacht![]()
Maar dan ben ik wel zielig en kan ik er vast een massage uitslepen![]()
nee, ik hou niet van uitjes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zitten er toch geen uitjes bij....![]()
Daardoor smaakt het meteen een stuk minder goedquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neuh, doe maar een friet saté, met may
Ja, maar met DAT verschil dat JIJ hele aardappels krijgt, en D.Rose frietjes (gefrituurde reepjes aardappel)quote:
Niet in amsterdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar met DAT verschil dat JIJ hele aardappels krijgt, en D.Rose frietjes (gefrituurde reepjes aardappel)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nee, ze is nu tentamen aant makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee hoor, smaakt naar meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daardoor smaakt het meteen een stuk minder goed![]()
Ik ben ook niet in Amsterdamquote:
Nijmegen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in Amsterdam
Ik ben in Venlo
morgen schijnt de zonquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah owkey...wel jammer dat het kt weer is...
![]()
Ja!quote:
M-M jeweetsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |