wat voor leven heb je dan als je nooit nergens niemand een tweede kans guntquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat voor relatie heb je dan,als je doorgaat na vreemdgaan![]()
Iemand een 2e kans geven,ok,maar niet qua vreemdgaanquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef milagro het volgende:
[..]
wat voor leven heb je dan als je nooit nergens niemand een tweede kans gunt
neequote:Op woensdag 26 mei 2004 14:31 schreef ioor het volgende:
als iemand het een eerste keer doet, is er een grote kans dat hij het een 2e keer ook doet. en omdat iemand vreemdgaat wil dat ook wel wat zeggen over je relatie.
hoezo nee, als iemand vreemdgaat, heb je toch een kutrelatie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
nee
nee, een kutmoment, een kutperiode.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hoezo nee, als iemand vreemdgaat, heb je toch een kutrelatie...
ja en dat kán weer verbeteren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Erna wel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:47 schreef So_Addictive het volgende:
misschien dat het in sommige gevallen de relatie sterker word...
owja...dat kan ook jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, een kutmoment, een kutperiode.
je kan best in de fout gaan zonder dat het thuis een hel was.
ms ja.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:47 schreef So_Addictive het volgende:
misschien dat het in sommige gevallen de relatie sterker word...
Waarom vraag je me? Even gokken wat er in je hoofd omging:quote:Op zaterdag 9 februari 2002 00:19 schreef rozemarijn het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu zo'n twee jaar bij elkaar en in die tijd is hij inderdaad een keer vreemdgegaan. En ik heb het hem vergeven
Wat is precies het grote nut van iedereen een tweede kans gunnen? Mensen moeten eens leren verantwoordelijkheid te nemen voor eigen daden. Ik zou zeggen waarom zou je het in bolle hoofd halen nog iets van mij te willen als je vreemdgaat? Je mag dankbaar zijn als ik je vergeef. Altijd dat gezeik van een tweede kans geven. Ja dan krijg je 'jij maakt toch ook wel eens fouten?'quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef milagro het volgende:
[..]
wat voor leven heb je dan als je nooit nergens niemand een tweede kans gunt
tsjah, eigenlijk helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:
Ik zie het zo, als je een jaar of 18 a 20 bent en je hebt een relatie (of liever: "Verkering") en je partner kan zijn jatten niet van iemand anders afhouden dan zou ik zeggen: Dumpen die hap en vrolijk op naar de volgende.
Als je een jarenlange relatie hebt opgebouwd met ups en downs en iemand maakt een keer een slippertje in een mindere periode en heeft daar heel veel spijt van dan vind ik dat er over te praten moet zijn, anders was die relatie al niets waard.
Soms gaan mensen ook vreemd omdat ze niet gehoord worden, geen excuus, maar ms wel een opening om aan de relatie te gaan werken en te beseffen wat je hebt.
Dus omdat je zolang al hebt ligt het plots anders, ....quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:
Ik zie het zo, als je een jaar of 18 a 20 bent en je hebt een relatie (of liever: "Verkering") en je partner kan zijn jatten niet van iemand anders afhouden dan zou ik zeggen: Dumpen die hap en vrolijk op naar de volgende.
Als je een jarenlange relatie hebt opgebouwd met ups en downs en iemand maakt een keer een slippertje in een mindere periode en heeft daar heel veel spijt van dan vind ik dat er over te praten moet zijn, anders was die relatie al niets waard.
Soms gaan mensen ook vreemd omdat ze niet gehoord worden, geen excuus, maar ms wel een opening om aan de relatie te gaan werken en te beseffen wat je hebt.
dit is heel erg zeer herkenbaar en dat vind ik erg vervelend. Ik wil haar echt heel graag vertrouwen en doe dat ook wel maar toch denk je onbewust wel eens terug aan hetgeen je geflikt is. Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:49 schreef Megter het volgende:
Mijn ex-vriendin is één keer vreemdgegaan, ............
Nu is het anders, mijn vriendin en ik denken dat wij de ware voor elkaar zijn. Ik vind het ook moeilijk als zij gaat stappen zonder mij, of op kamp gaat. Niet omdat ik haar niet wil vertrouwen, ik heb namelijk helemaal geen reden om haar niet te vertrouwen, maar puur omdat het me al eens geflikt is. En dat heeft toch meer impact gehad merk ik nu dan ik zelf gedacht heb...
Maar goed, ik heb geen aanleiding te wantrouwen, maar om iemand met heel je hart te vertrouwen na eens bedonderd te zijn is toch moeilijk...
Misschien een beetje flauw maar zeg nooit nooit. Niet voor niets is 1/10 kinderen een bastaard.... (en dat is alleen het vruchtbare resultaat)quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MrMoon het volgende:
Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.
Ja, ik heb het er af en toe moeilijk mee, zeker omdat ik weet dat zij dat gevoel niet heeft! Proberen er zo min mogelijk aan te denken is het beste. Als je wat verder bent in je relatie wordt de twijfel steeds minder (als het goed is)...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dit is heel erg zeer herkenbaar en dat vind ik erg vervelend. Ik wil haar echt heel graag vertrouwen en doe dat ook wel maar toch denk je onbewust wel eens terug aan hetgeen je geflikt is. Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.
Weet je wat ik wreed vind? Vertellen dat je vreemdgegaan bent! Ik denk dat vreemdgaan menselijk is, maar het is wel zo aardig om je mond erover te houden tegen je partner. Nog wreder is: zo indiscreet zijn dat je partner er vanzelf achter komt...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tenminste, niet dat jij weet.
Als je een goede relatie hebt kun je zulke dingen niet voor je houden, het gaat je op termijn opbreken en je relatie wordt er ook niet beter op, ook al weet je partner van niets.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:36 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Weet je wat ik wreed vind? Vertellen dat je vreemdgegaan bent! Ik denk dat vreemdgaan menselijk is, maar het is wel zo aardig om je mond erover te houden tegen je partner. Nog wreder is: zo indiscreet zijn dat je partner er vanzelf achter komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |