abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19420119
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat voor relatie heb je dan,als je doorgaat na vreemdgaan
wat voor leven heb je dan als je nooit nergens niemand een tweede kans gunt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19420206
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Iemand een 2e kans geven,ok,maar niet qua vreemdgaan
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:31:42 #103
64387 ioor
be cool!
pi_19420238
als iemand het een eerste keer doet, is er een grote kans dat hij het een 2e keer ook doet. en omdat iemand vreemdgaat wil dat ook wel wat zeggen over je relatie.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_19420295
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:31 schreef ioor het volgende:
als iemand het een eerste keer doet, is er een grote kans dat hij het een 2e keer ook doet. en omdat iemand vreemdgaat wil dat ook wel wat zeggen over je relatie.
nee
pi_19420393
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:34 schreef milagro het volgende:

[..]

nee
hoezo nee, als iemand vreemdgaat, heb je toch een kutrelatie...
pi_19420451
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:37 schreef BobRooney het volgende:

[..]

hoezo nee, als iemand vreemdgaat, heb je toch een kutrelatie...
nee, een kutmoment, een kutperiode.

je kan best in de fout gaan zonder dat het thuis een hel was.
pi_19420530
Erna wel
pi_19420609
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Erna wel
ja en dat kán weer verbeteren.

het is gewoon voor een ieder anders, iedere situatie anders
er zijn geen regels en je kan er dus helemaal geen waardeoordeel aan hangen als iemand wél besluit te vergeven, net zo min als niet.
pi_19420681
misschien dat het in sommige gevallen de relatie sterker word...
pi_19420772
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:47 schreef So_Addictive het volgende:
pi_19420828
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:39 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, een kutmoment, een kutperiode.

je kan best in de fout gaan zonder dat het thuis een hel was.
owja...dat kan ook ja
pi_19421129
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:47 schreef So_Addictive het volgende:
ms ja.
dat is dus voor een ieder verschillend en voor iedere situatie.

net als met verlies van een kind of ziekte, sommige relaties zijn er tegen bestand, sommige niet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:19:41 #113
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_19421525
quote:
Op zaterdag 9 februari 2002 00:19 schreef rozemarijn het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu zo'n twee jaar bij elkaar en in die tijd is hij inderdaad een keer vreemdgegaan. En ik heb het hem vergeven
Waarom vraag je me? Even gokken wat er in je hoofd omging:
"ik wil niet opgeven wat we tot nu te hebben opgebouwd, hij betekend zoveel voor me, en... en... en... misschien kan ik wel niemand anders krijgen!"

* tommie_b zoekt naar de smilie met de ezelsoren
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_19421628
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat is precies het grote nut van iedereen een tweede kans gunnen? Mensen moeten eens leren verantwoordelijkheid te nemen voor eigen daden. Ik zou zeggen waarom zou je het in bolle hoofd halen nog iets van mij te willen als je vreemdgaat? Je mag dankbaar zijn als ik je vergeef. Altijd dat gezeik van een tweede kans geven. Ja dan krijg je 'jij maakt toch ook wel eens fouten?'
Ja inderdaad ik maak ook fouten en ik verwacht dat die ook worden afgestraft en niet met de mantel der liefde worden bedekt. Waarom? Omdat je ervan leert en dat stukje ervaring mee kan nemen in de volgende ervaring...

Niemand is verplicht een ander een tweede kans te geven, de zaak ligt niet bij de bedrogen partij zoals jij het schetst. Teveel mensen die ik in ieder geval ken voelen zich 'gedwongen' een tweede kans te geven uit een gebrek van eigenwaarde, gebrek aan ruggegraat, gewenning, angst alleen te zijn. Leven is echt te kort om erin te blijven hangen, als iemand liever met iets anders doet jammer dan. Geval van zoniet dan niet...
pi_19421843
dat geldt voor jou en dat is prima

ik schets niets.
ik zeg wat voor mij geldt en dat werkt voor mij dus prima
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:29:29 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19426683
Ik zie het zo, als je een jaar of 18 a 20 bent en je hebt een relatie (of liever: "Verkering") en je partner kan zijn jatten niet van iemand anders afhouden dan zou ik zeggen: Dumpen die hap en vrolijk op naar de volgende.

Als je een jarenlange relatie hebt opgebouwd met ups en downs en iemand maakt een keer een slippertje in een mindere periode en heeft daar heel veel spijt van dan vind ik dat er over te praten moet zijn, anders was die relatie al niets waard.

Soms gaan mensen ook vreemd omdat ze niet gehoord worden, geen excuus, maar ms wel een opening om aan de relatie te gaan werken en te beseffen wat je hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_19426934
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:
Ik zie het zo, als je een jaar of 18 a 20 bent en je hebt een relatie (of liever: "Verkering") en je partner kan zijn jatten niet van iemand anders afhouden dan zou ik zeggen: Dumpen die hap en vrolijk op naar de volgende.

Als je een jarenlange relatie hebt opgebouwd met ups en downs en iemand maakt een keer een slippertje in een mindere periode en heeft daar heel veel spijt van dan vind ik dat er over te praten moet zijn, anders was die relatie al niets waard.

Soms gaan mensen ook vreemd omdat ze niet gehoord worden, geen excuus, maar ms wel een opening om aan de relatie te gaan werken en te beseffen wat je hebt.
tsjah, eigenlijk helemaal mee eensch.

hoewel ik vroeger riep dat vreemdgaan exit zou zijn ben ik nu 5 jaar verder in een hele fijne relatie en roep ik dat dus niet meer.

ik vind vreemdgaan, emotioneel en sexueel gezien nog steeds een verschrikkelijk verraad maar ala minute mijn biezen pakken zou ik niet kunnen. ik zou willen praten antwoorden willen heben, ruzie maken en delen... anders sluit je, als je wel weggaat daarna, het niet goed af m.i.

dus nee ipv weggaan zou ik blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 26-05-2004 18:51:53 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19427064
exact, Vivi.
pi_19440221
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 18:29 schreef Vivi het volgende:

Dus omdat je zolang al hebt ligt het plots anders, ....

Dat is dus precies een geval van wat ik zei hierboven. Kijk ik veroordeel niemand, iedereen moet het lekker voor zichzelf weten, maar vreemdgaan is wat mij betreft vreemdgaan.... En verkering heb ik al niet meer gehad sinds ik 14/15 was.
pi_19441081
quote:
Op zaterdag 9 februari 2002 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
klopt
mijn exvriendin is ook vreemdgegaan ik heb wwel geprobeerd om het haar te vergeven
maar dat kan niet
en elke x als er wat ruzie was wee aanhalen dat ze vreemdis gegaan
mja ik ben er nu vanaf
046
Dank aan Yeahinho
pi_19441532
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:49 schreef Megter het volgende:
Mijn ex-vriendin is één keer vreemdgegaan, ............

Nu is het anders, mijn vriendin en ik denken dat wij de ware voor elkaar zijn. Ik vind het ook moeilijk als zij gaat stappen zonder mij, of op kamp gaat. Niet omdat ik haar niet wil vertrouwen, ik heb namelijk helemaal geen reden om haar niet te vertrouwen, maar puur omdat het me al eens geflikt is. En dat heeft toch meer impact gehad merk ik nu dan ik zelf gedacht heb...

Maar goed, ik heb geen aanleiding te wantrouwen, maar om iemand met heel je hart te vertrouwen na eens bedonderd te zijn is toch moeilijk...
dit is heel erg zeer herkenbaar en dat vind ik erg vervelend. Ik wil haar echt heel graag vertrouwen en doe dat ook wel maar toch denk je onbewust wel eens terug aan hetgeen je geflikt is. Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_19442311
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MrMoon het volgende:
Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.
Misschien een beetje flauw maar zeg nooit nooit. Niet voor niets is 1/10 kinderen een bastaard.... (en dat is alleen het vruchtbare resultaat)

donderdag 27 mei 2004 @ 13:39:12 #123
39682 Megter
Inderdation!
pi_19445410
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dit is heel erg zeer herkenbaar en dat vind ik erg vervelend. Ik wil haar echt heel graag vertrouwen en doe dat ook wel maar toch denk je onbewust wel eens terug aan hetgeen je geflikt is. Ik probeer het maar te negeren want ik weet dat mn vriendin me nooit zal bedonderen.
Ja, ik heb het er af en toe moeilijk mee, zeker omdat ik weet dat zij dat gevoel niet heeft! Proberen er zo min mogelijk aan te denken is het beste. Als je wat verder bent in je relatie wordt de twijfel steeds minder (als het goed is)...
Die van de stagiairs :')
pi_19446842
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:34 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Tenminste, niet dat jij weet.
Weet je wat ik wreed vind? Vertellen dat je vreemdgegaan bent! Ik denk dat vreemdgaan menselijk is, maar het is wel zo aardig om je mond erover te houden tegen je partner. Nog wreder is: zo indiscreet zijn dat je partner er vanzelf achter komt...
dat viel toch wel mee?
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:39:05 #125
39682 Megter
Inderdation!
pi_19446918
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:36 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Weet je wat ik wreed vind? Vertellen dat je vreemdgegaan bent! Ik denk dat vreemdgaan menselijk is, maar het is wel zo aardig om je mond erover te houden tegen je partner. Nog wreder is: zo indiscreet zijn dat je partner er vanzelf achter komt...
Als je een goede relatie hebt kun je zulke dingen niet voor je houden, het gaat je op termijn opbreken en je relatie wordt er ook niet beter op, ook al weet je partner van niets.
Die van de stagiairs :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')