abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:04:40 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19398629
Vroeger zei ik altijd dat het meteen exit zou zijn als mijn partner vreemdging, daar ging blijkbaar een goede preventieve werking vanuit want geen een van mijn exjes heeft het ooit gedaan

Maar nu...ik heb 5 jaar een relatie en als mijn vriend een keertje vreemd zou gaan zou ik het wrs wel vergeven, als het puur om de lust was (erger nog, ik vind het zelf ook moeilijk te denken dat ik NOOOOIIIT meer met iemand anders mag sexen ).

Ik zou het denk ik veel erger vinden als mijn vriend een hele goede vriendin had met wie hij emotioneel heel erg close zou worden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_19399305
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:49 schreef El_Nino het volgende:
Misschien moet je vreemdgaan wel gewoon een keer doen om te weten dat het de moeite niet waard is...

Dat het veel meer pijn oplevert dan dat korte pretje...

En om te zien dat je een fuckin' eikel bent!
Leuk zo'n topic uit de oude doos.
pi_19399350
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:04 schreef Vivi het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat het meteen exit zou zijn als mijn partner vreemdging, daar ging blijkbaar een goede preventieve werking vanuit want geen een van mijn exjes heeft het ooit gedaan
Tenminste, niet dat jij weet.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:11:01 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19400374
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:34 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Tenminste, niet dat jij weet.
Idd, maar ik zou het ruiken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_19409084
Draai het om, wat zou je vriend of vriendin jou vergeven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 26-05-2004 00:59:09 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_19409666
Ik zou het nooit vergeven en zelfs wegwezen....
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_19411648
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:33 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Leuk zo'n topic uit de oude doos.
Dacht ik!

Hou er wel van om af en toe een interresant onderwerp omhoog te schoppen...
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_19413909
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:04 schreef Vivi het volgende:
(erger nog, ik vind het zelf ook moeilijk te denken dat ik NOOOOIIIT meer met iemand anders mag sexen ).

Ik zou het denk ik veel erger vinden als mijn vriend een hele goede vriendin had met wie hij emotioneel heel erg close zou worden.
Ik zou zeggen dat zit er toch echt iets mis, maar ik heb geen behoefte klokkenluider te zijn of messengerboy. Daar loopt het namelijk altijd slecht mee af.

P.S. Tenzij je een open relatie hebt natuurlijk.

Hmm ik heb 1 keer vreemdgaan vergeven, nooit weer!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tranceptor op 26-05-2004 10:31:59 ]
pi_19413959
heb 't 1 x niet vergeven
en 1 x wel.
van allebei Geen spijt .
pi_19414027
vreemdgaan zuigt overigens wel.
heb t 1 keer gedaan, foutje, m'n toenmalige vriendin wist 't niet. Totdat m'n broertje 't aan haar ging vertellen toen het een dag uit was ofzo.

vreemdgaan is zwak en dom, als je echt van iemand houdt, is t vanzelfsprekend dat je je tong / handen thuis houdt.
pi_19416215
ik heb altijd wel gezegd dat ik het diegene nooit zou vergeven. Ik heb het ook ooit iemand niet vergeven en toen ik het hoorde meteen uitgemaakt en contact met haar verbroken voor altijd (nog steeds zo ) en daar heb ik totaal geen spijt van.
Maar ik heb nu een vriendin waar ik echt ontzettend veel van houdt en die ik nooit meer kwijt wil. Dus ik weet niet of ik het haar zou vergeven of niet. Waarschijnlijk wel simpelweg omdat ik echt smoor ben op haar en voor altijd samen wil zijn met haar.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:49:00 #87
39682 Megter
Inderdation!
pi_19416292
Mijn ex-vriendin is één keer vreemdgegaan, op schoolkamp. Ik heb het haar weten te vergeven, maar heb wel goed gedacht of het nog de moeite was tussen ons. Uiteindelijk heeft zij het 1,5 jaar later uitgemaakt.
Wat ik wel weet is dat het niet meer hetzelfde is geweest, ik weet niet of het ook met verliefdheid te maken had. Iig niet met vertrouwen, na een tijdje had ik weer het volste vertrouwen in haar.

Nu is het anders, mijn vriendin en ik denken dat wij de ware voor elkaar zijn. Ik vind het ook moeilijk als zij gaat stappen zonder mij, of op kamp gaat. Niet omdat ik haar niet wil vertrouwen, ik heb namelijk helemaal geen reden om haar niet te vertrouwen, maar puur omdat het me al eens geflikt is. En dat heeft toch meer impact gehad merk ik nu dan ik zelf gedacht heb...
Haar ex-vriend is ook één keer vreemd gegaan, dus ze weet zelf ook het voelt. Daarom voel ik me ook heel schuldig...

Maar goed, ik heb geen aanleiding te wantrouwen, maar om iemand met heel je hart te vertrouwen na eens bedonderd te zijn is toch moeilijk...
Die van de stagiairs :')
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:54:48 #88
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_19416462
Zoenen = MIsschien 2e kans
Sex = Opzouten!!!

Oh ja en alcohol is geen excuus!!!!

[ Bericht 32% gewijzigd door xstatic1975 op 26-05-2004 13:16:55 ]
pi_19416892
als meiden zeggen ' je mag vreemd gaan als ik het maar niet weer' dan kan je maar zeggen dat je het onzin vind en zegt dat je dat voor haar nooit zult doen! Ze weet dan namelijk zeker dat je te vertrouwen bent! Echter als je met de mannen weer op stap bent! dan ga je natuurlijk niet in een hoek zitten en zielig zijn. Meiden die er dan ook goed uitzien spreek je dan ook aan! en ja als de drank in de man/vrouw zit ..... en ik weet ondertussen wel hoe hypocriet sommige meiden kunnen zijn met hun psycholgisch spelletjes.

idd je moet zeker niet om de week met een andere meid gaan zitten zoenen anders is je relatie niet in orde. en ja het komt voor als je dronken bent maar voor mij stelt dit niks voor als je nagaat hoeveel je al hebt gedaan met die vriendin van je ... en ja ik heb dit een keer gedaan in 3 jaar dus toen kon ze het me wel vergeven en die duffe meid ach het was gewoon niks! Het gaat om dat speciale gevoel wat je voor de ander hebt en dit heeft een meisje wat je net ontmoet bij lange na niet!
pi_19416999
nee.... ik zou 't ze nooit vergeven. je relatie gaat er uiteindelijk toch aan kapot... 't blijft altijd bij je, volledig herstel van vertrouwen vindt nooit plaats waardoor 't uiteindelijk toch fout gaat. dan bespaar ik mezelf wel die tijd en maak 't uit. eigen schuld.... ik zou zelf NOOIT vreemdgaan, ook niet, zoals eerder beschreven na heel wat drank een joint (die ik toch niet rook ) en zonder m'n vriendin in een cafe als een ander meisje heel veel interesse toont.

als je die verleiding niet eens kunt weerstaan is je relatie ook niet zo veel meer waard.... kun je er misschien sowieso maar beter mee kappen.

wijze woorden voor een 16 jarige he?
pi_19417093
ah ha .... de man zit nou eenmaal niet monogaam in elkaar. Erik ga er maar vanuit dat je veranderd en een meid zeker ook! Hoe veel je ook om haat geeft!
pi_19417173
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef Daddy_100 het volgende:
ah ha .... de man zit nou eenmaal niet monogaam in elkaar. Erik ga er maar vanuit dat je veranderd en een meid zeker ook! Hoe veel je ook om haat geeft!
Ik zou het dan eerder uitmaken dan vreemdgaan.

Vreemdgaan is wel zo'n ongelofelijk smerig iets, dat weet ik 100% zeker dat ik dat NOOIT zal doen.
mede door gebeurtenissen bij andere mensen is mij dit ingegeven.

edit:
en als zij niet monogaam is mag ze ook vertrekken hoor ik ben monogaam, dan verwacht ik dat ook van mijn vriendin (die ik nu helaasch niet heb)

edit2:
quote:
en als zij niet monogaam is mag ze ook vertrekken hoor
dat zeg ik nu wel zo, maar 't zou wel pijn doen, om 't daarom uit te maken.
maar dan is 't jammer edoch helaasch. over is over.
pi_19417345
Ik vind eigenlijk als ik er zo over nadenk het leven te kort om maar weer over je hart te strijken en het te vergeven. Er is absoluut meer in het leven dan je druk te maken over zoiets. Wat een gelul dat iemand niet monogaam in elkaar zit. Kijk contact leggen en gezellig wat drinken en dan neuken, daar zit heel wat tussen als je iemand hebt.

Binnen een relatie verwacht ik niet zozeer monogamie maar wel overleg. Dingen achter mijn rug omdoen hoeft van mij niet. Kijk als ze een sexrelatie wil of een heel open relatie, prima! Maar vreemdgaan is als je iemands vertrouwen beschaamd. En als je echt iemand anders leuk vind, ga daar dan voor en hou mij niet aan omdat we al zo lang hebben''of een of andere budreden.

Vrouwen hebben het overigens wel makkelijker als ze vreemd willen gaan, ze gaan gewoon ergens staan te dansen. Binnen de korste keren staan dr 10 hongerige, kwijlende hondjes om haar heen. Enige wat ze hoeft te doen is er 1 uitkiezen.
pi_19417476
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Binnen een relatie verwacht ik niet zozeer monogamie maar wel overleg. Dingen achter mijn rug omdoen hoeft van mij niet. Kijk als ze een sexrelatie wil of een heel open relatie, prima! Maar vreemdgaan is als je iemands vertrouwen beschaamd. En als je echt iemand anders leuk vind, ga daar dan voor en hou mij niet aan omdat we al zo lang hebben''of een of andere budreden.
*eensch
pi_19418149
Vreemdgaan is fout.Dat moet je niet vergeven.
pi_19418341
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Emel het volgende:
ik zou hem nooit vergeven, zou direct uitmaken.
toch hoor je dat vaker, dan dat je het ziet.

het ligt eraan, bij mij.
ik kan van te voren van alles beweren, maar puntje bij paaltje doe ik het ms toch volkomen anders.

je kan iemand een 2e kans geven om pas later te merken dat het tóch niet gaat werken en dat wijt je dan aan die gebeurtenis, terwijl er ms daarvoor al iets structureel fout zat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19418719
Wat voelt iemand voor je als ie vreemdgaat? Nou, blijkbaar niks, anders had ie het niet gedaan!!!
pi_19419119
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat voelt iemand voor je als ie vreemdgaat? Nou, blijkbaar niks, anders had ie het niet gedaan!!!
Dit vind ik nou een beetje naieve onzin. Je kunt best met gevoelens voor een ander vreemdgaan. Het gaat erom dat je dat niet moet willen of moet willen dat het jou aangedaan wordt. Ik vergelijk de situatie altijd met een breuk in een glas. Je weet dat er een breuk in het glas zit, je kunt 2 dingen doen.

Je kunt of het glas gewoon zo laten staan, maar andersom zetten(zodat de breuk niet opvalt) of je kunt het glas weggooien en een nieuwe kopen. Laat je het zo staan, dan zul je altijd onbewust of bewust weten dat er een breuk in dat glas zit en waarschijnlijk ook door welke toedracht. Sommige mensen kunnen dat, ik ben er niet 1 van.
pi_19419173
ik zou echt niet weten wat ik op dat moment zou doen...
pi_19420051
Wat voor relatie heb je dan,als je doorgaat na vreemdgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')