Leuk zo'n topic uit de oude doos.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:49 schreef El_Nino het volgende:
Misschien moet je vreemdgaan wel gewoon een keer doen om te weten dat het de moeite niet waard is...
Dat het veel meer pijn oplevert dan dat korte pretje...
En om te zien dat je een fuckin' eikel bent!
Tenminste, niet dat jij weet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:04 schreef Vivi het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat het meteen exit zou zijn als mijn partner vreemdging, daar ging blijkbaar een goede preventieve werking vanuit want geen een van mijn exjes heeft het ooit gedaan
Idd, maar ik zou het ruiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tenminste, niet dat jij weet.
Dacht ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:33 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Leuk zo'n topic uit de oude doos.
Ik zou zeggen dat zit er toch echt iets mis, maar ik heb geen behoefte klokkenluider te zijn of messengerboy. Daar loopt het namelijk altijd slecht mee af.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:04 schreef Vivi het volgende:
(erger nog, ik vind het zelf ook moeilijk te denken dat ik NOOOOIIIT meer met iemand anders mag sexen).
Ik zou het denk ik veel erger vinden als mijn vriend een hele goede vriendin had met wie hij emotioneel heel erg close zou worden.
Ik zou het dan eerder uitmaken dan vreemdgaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef Daddy_100 het volgende:
ah ha .... de man zit nou eenmaal niet monogaam in elkaar. Erik ga er maar vanuit dat je veranderd en een meid zeker ook! Hoe veel je ook om haat geeft!
dat zeg ik nu wel zo, maar 't zou wel pijn doen, om 't daarom uit te maken.quote:en als zij niet monogaam is mag ze ook vertrekken hoor![]()
*eenschquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Binnen een relatie verwacht ik niet zozeer monogamie maar wel overleg. Dingen achter mijn rug omdoen hoeft van mij niet. Kijk als ze een sexrelatie wil of een heel open relatie, prima! Maar vreemdgaan is als je iemands vertrouwen beschaamd. En als je echt iemand anders leuk vind, ga daar dan voor en hou mij niet aan omdat we al zo lang hebben''of een of andere budreden.
toch hoor je dat vaker, dan dat je het ziet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Emel het volgende:
ik zou hem nooit vergeven, zou direct uitmaken.
Dit vind ik nou een beetje naieve onzin. Je kunt best met gevoelens voor een ander vreemdgaan. Het gaat erom dat je dat niet moet willen of moet willen dat het jou aangedaan wordt. Ik vergelijk de situatie altijd met een breuk in een glas. Je weet dat er een breuk in het glas zit, je kunt 2 dingen doen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat voelt iemand voor je als ie vreemdgaat? Nou, blijkbaar niks, anders had ie het niet gedaan!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |