abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 maart 2002 @ 22:36:24 #51
331 Merel
Be here now.
pi_3386906
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:15 schreef Armageddon het volgende:

[..]

<-- weet

Jou vergeven was één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 4 maart 2002 @ 22:37:32 #52
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3386925
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Jou vergeven was één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb

sjoe roel beeb

pi_3387532
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

sjoe roel beeb

wat dan? ben je een keer vreemd gegaan?
pi_3388360
Oke, voorop gesteld dat respectloosheid een nono is. Maar soms vind ik dat mensen elkaar wel erg snel loslaten. En wil het nu even niet hebben over de hopeloze types die altijd bij elkaar blijven hangen.

Mijn ouders hebben elkaar op hun 16e ontmoet, en die zijn nog steeds gek op elkaar. Ik weet zeker dat er ooit wel eens sprake is geweest van andere mensen in hun leven. Ze hebben hun angst echter nooit de overhand laten krijgen in de relatie.

'T is maar wat je zoekt, een foutloze partner (succes) of een goede relatie opbouwen. Ben gelukkiger bij iemand die ooit een foutje gemaakt heeft maar waar ik verder een diepe vertrouwensband mee heb, dan ik een ander met een arendsoog moet bekijken. Want dat moet namelijk als je er al van te voren dergelijke radicale consequenties aan verbindt. Ik ben overigens gewoon net zo jaloers als ieder ander (mwah) en zo min gediend van vreemdgaan. Dus ik ga er gewoon vanuit dat hij dat weet, en dat hij me niets flikt wattie zelf ook niet wil meemaken. Want we zijn natuurlijk wel goed en begripvol en zo maar niet helemaal achterlijk.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_3388390
het opbouwen is belangrijker dan de andere dingen..
je moet niet snel opgeven in een relatie..
vreemdgaan is eigenlijk een moment van de een dat die het niet meer ziet zitten..
achteraf ziet hij dit in als een zwak excuus om een uitweg te zoeken..
het vergeven is makkelijker gezegd dan gedaan..er blijft in het begin toch een sprankje van dat je niet voluit durft te vertrouwen...
dit moet je overwinnen en dan pas zul je weer kunnen werken aan de relatie
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_3388410
Enne jij daar, vanavond hoor je wel hoe ik er echt over denk
Jusqu'ici tout va bien...
pi_3389541
Als 'ie het maar uit z'n hoofd laat, anders kan 'ie mooi vertrekken.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 08:10:09 #58
331 Merel
Be here now.
pi_3389564
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:32 schreef Passione het volgende:

[..]

wat dan? ben je een keer vreemd gegaan?

Goh ik dacht dat heel fok dat onderhand wel wist
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_3392463
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 08:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Goh ik dacht dat heel fok dat onderhand wel wist

niet dus. Maar ja, tenzij je met een fokker vreemd gaat, hoe moet iemand dat dan ooit weten?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 17:12:29 #60
23614 greesy
always fun
pi_3394947
Tja, ik heb het ooit ook een keer vergeven, omdat ik hem op dat moment niet kwijt wilde, maar heb het nooit kunnen vergeten, en uiteindelijk is het uitgegaan na 3 jaar en is hij nu toch weer bij haar. Heb ik zoiets van, had ik ze toen net zo goed bij elkaar kunnen laten, had ik geen 3 jaar aan die lul verspeeld.
Verder is het nu al erg lang terug en het speelt niet meer bij me ofzo, maar bij iedereen verloopt het anders.
just be who you want to be
  dinsdag 5 maart 2002 @ 17:32:56 #61
331 Merel
Be here now.
pi_3395111
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:42 schreef Passione het volgende:

[..]

niet dus. Maar ja, tenzij je met een fokker vreemd gaat, hoe moet iemand dat dan ooit weten?

Ach, als 1 Fokker het weet, weten ze het allemaal.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 18:00:20 #62
21380 AEJT
GVD wat vroeg!
pi_3395333
Heb het vreemdgaan van mijn (nu ex-)vriendin ooit ook eens vergeven. Als in, ze leeft nog steeds.

Ik van mensen die vreemdgaan.

[url=http://www.am-ende.net]Am-Ende![/url][br]Give a man fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.[br][url=http://www.relavation.com/fok/foktools/tools/tool.foktracker.php]Fok/Tweakers Tracker[/url]
pi_3395450
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 00:44 schreef Aneurism het volgende:
Oh geweldig topic...
Nee, nooit... De persoon die mij bedriegt op zo'n manier, laat zien dat ze totaal geen respect heeft voor mij, of genoeg van me houd om niet vreemd te gaan.
totaal mee eens.
vreemdgaan is voor mij al zoenen... daar heb jeje vriend/vriendin voor en niet een ander.

[edit]
hmm.. had mijn antwoord wel erg snel klaar.. dit is nu zo een antwoord zoals ik het nu voel.. als het daadwerkelijk gebeurt dat mijn vriendin vreemd gaat... tja.. weet niet wat ik zou doen..

pi_3395733
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 18:00 schreef AEJT het volgende:
Als in, ze leeft nog steeds.
pi_3395850
Ik denk dat ik het mn vriendje niet zou kunnen vergeven als ie vreemd zou gaan, hoeveel ik ook van 'm hou.
pi_19393073
Misschien moet je vreemdgaan wel gewoon een keer doen om te weten dat het de moeite niet waard is...

Dat het veel meer pijn oplevert dan dat korte pretje...

En om te zien dat je een fuckin' eikel bent!
黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:52:28 #67
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19393166
Na 2,5 jaar ging mijn ex vreemd met ONZE collega van het werk. Dit misschien wel in de beste periode van onze relatie. We hadden die tijd geen meningsverschillen of ruzie of wat dan ook.
Het was heel onverwachts en zeker omdat zij degene was die mijn niet vertrouwde.
maar ze deed het zelf!
En ja ik heb het na een tijdje vergeven. Het is toch 2,5 jaar die je gedeeld hebt. maar het ging niet meer , het vertrouwen was weg. En de gebeurtenis bleef tussen ons in staan.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_19396270
Het is me in mijn leven ook gebeurt!
Ik zal en heb dat nog nooit iemand vergeven!!
Ik vind dat je speelt met het zelfrespect van een ander.

Ik heb ongeveer na het voorval een jaar moeten knokken om mijn zelfrespect weer een beetje op peil te krijgen.

En neem 1 ding van mij aan. One a cheater always one and that s the true!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:40:20 #69
3038 Emel
realist
pi_19396465
ik zou hem nooit vergeven, zou direct uitmaken.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:44:35 #70
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19396580
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn partner dat nooit zou kunnen vergeven. Maar heb ook gemerkt dat als je zo intens veel van iemand houdt, dat je uiteindelijk *bijna* alles kunt vergeven. Maar barsten, het vergeten is een 2e. Daarnaast kun je ook bij jezelf ten rade gaan. Wat heeft die ander hiertoe gezet? Was het gewoon pure geilheid? Of is hij daadwerkelijk verliefd? Hoe is je eigen sexleven? Het heeft er allemaal mee te maken. Dat gebeurd niet *zomaar* ineens.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:47:06 #71
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_19396638
Volgens mij kan je deze vraag ook alleen maar beantwoorden als je partner van dit moment vreemd zou gaan.

Elke relatie is anders.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:54:19 #72
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_19396800
Hangt eigenlijk allemaal af van de situatie.. maar m'n eerste reactie zou wel zijn om er meteen een punt achter te zetten. Je vertrouwen heeft dan toch wel een behoorlijke deuk opgelopen, dus zou wel een periode willen om even af te koelen.
Daarna nog even alles op een rijtje zetten met z'n twee.

Nog nooit zo'n situatie gehad, maar denk dat ik zoiets nooit op een handige/slimme manier zou kunnen afhandelen, op de dag dat je het verneemt. Verrot schelden lijkt me leuk, maar daar kom je ook geen meter mee verder..

The captain has NO need for biscuits!
pi_19396888
Lijkt mij moeilijk om die ander dan nog te vertrouwen... Vreemdgaan staat gelijk aan spullen pakken en opzouten bij mij.
pi_19396913
Ik denk dat ik mijn vriend wel zou kunnen vergeven.Het ligt er ook aan hoe en wat.
In elk geval zou ik het NOOIT kunnen vergeten.Ik zou toch altijd boos blijven.
pi_19397101
Mijn eerste ingeving is vergeven, mijn tweede ingeving is go to hell bitch! En die tweede wint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')