quote:Jou vergeven was één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb
Op maandag 04 maart 2002 21:15 schreef Armageddon het volgende:[..]
<-- weet
quote:
Op maandag 04 maart 2002 22:36 schreef Merel het volgende:[..]
Jou vergeven was één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb
sjoe roel beeb
quote:wat dan? ben je een keer vreemd gegaan?
Op maandag 04 maart 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
sjoe roel beeb
Mijn ouders hebben elkaar op hun 16e ontmoet, en die zijn nog steeds gek op elkaar. Ik weet zeker dat er ooit wel eens sprake is geweest van andere mensen in hun leven. Ze hebben hun angst echter nooit de overhand laten krijgen in de relatie.
'T is maar wat je zoekt, een foutloze partner (succes) of een goede relatie opbouwen. Ben gelukkiger bij iemand die ooit een foutje gemaakt heeft maar waar ik verder een diepe vertrouwensband mee heb, dan ik een ander met een arendsoog moet bekijken. Want dat moet namelijk als je er al van te voren dergelijke radicale consequenties aan verbindt. Ik ben overigens gewoon net zo jaloers als ieder ander (mwah) en zo min gediend van vreemdgaan. Dus ik ga er gewoon vanuit dat hij dat weet, en dat hij me niets flikt wattie zelf ook niet wil meemaken. Want we zijn natuurlijk wel goed en begripvol en zo maar niet helemaal achterlijk.
quote:Goh ik dacht dat heel fok dat onderhand wel wist
Op maandag 04 maart 2002 23:32 schreef Passione het volgende:[..]
wat dan? ben je een keer vreemd gegaan?
quote:niet dus. Maar ja, tenzij je met een fokker vreemd gaat, hoe moet iemand dat dan ooit weten?
Op dinsdag 05 maart 2002 08:10 schreef Merel het volgende:[..]
Goh ik dacht dat heel fok dat onderhand wel wist
quote:Ach, als 1 Fokker het weet, weten ze het allemaal.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:42 schreef Passione het volgende:[..]
niet dus. Maar ja, tenzij je met een fokker vreemd gaat, hoe moet iemand dat dan ooit weten?
Ik
van mensen die vreemdgaan.
quote:totaal mee eens.
Op zaterdag 09 februari 2002 00:44 schreef Aneurism het volgende:
Oh geweldig topic...
Nee, nooit... De persoon die mij bedriegt op zo'n manier, laat zien dat ze totaal geen respect heeft voor mij, of genoeg van me houd om niet vreemd te gaan.
[edit]
hmm.. had mijn antwoord wel erg snel klaar.. dit is nu zo een antwoord zoals ik het nu voel.. als het daadwerkelijk gebeurt dat mijn vriendin vreemd gaat... tja.. weet niet wat ik zou doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |