quote:verdomme kerel...
Op zaterdag 09 februari 2002 02:40 schreef Passione het volgende:
als je een gebroken vaas lijmt blijf je altijd de barsten zien.
Ik denk dat dat op den duur de relatie kapot maakt.
De reden dat iemand dronken/aangeschoten is verandert daar voor mij niets aan. Ok je wordt losbandiger, maar doordat ik zelf een keer tever ben gegaan terwijl ik flink aangeschoten was (nee niet vreemdgaan) ben ik nu zo op de hoede iedere keer als ik drink dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit nog iets doe zonder daar bij na te denken. Ook al ben ik dronken. Aangeschoten of dronken zijn vind ik slechts een excuus om je grenzen te laten vervagen, maar in principe zijn ze er nog dus kun je ze nog steeds aanhouden.
Of ik het permanent uitmaak... dat durf ik niet te zeggen. Ik zit niet in die situatie en heb er nooit in gezeten. Maar inderdaad het vertrouwen terugvinden zou heel moeilijk zijn dat ik denk dat het vrijwel onmogelijk is.
quote:mooie beeldspraak, ik ben het er helemaal mee eens.
breuklijn is gelegd en je zit te wachten op de nieuwe aardbeving.
quote:
Op zondag 03 maart 2002 15:02 schreef Viperdesign het volgende:
You are the weakest link. Goodbye.
LOL
Maaruh, dit is bij ons een duidelijk besproken onderwerp. Vreemd is exit !
Komt voort uit het volgende: Wanneer je eenmaal zo ver bent in (het einde van) de vertrouwensrelatie dat je niet eens met elkaar om kan gaan en zeggen dat je de één of ander niet meer leuk vind dan kan je er net zo goed mee stoppen. Wanneer de daad geweest is, dan was het alleen een uitvloeisel of de verwezenlijking van het uitmaken.
Duidelijk ?
quote:mooie uitspraak en ik sluit me volledig bij je aan! vreemdgaan.....EXIT!
Op zaterdag 09 februari 2002 02:40 schreef Passione het volgende:
ook al zou ik het haar vergeven... als je een gebroken vaas lijmt blijf je altijd de barsten zien.
Ik denk dat dat op den duur de relatie kapot maakt.
Def
quote:je hebt een erg vergevingszuchtige vriend, mooi voor je, maar juich niet te vroeg. De uitbarsting kan altijd later komen! En moest je nou werkelijk vreemdgaan om te zien of hij van je houdt? NOu ja, ik ben in elk geval blij voor je dat het goed afliep.
Op zondag 03 maart 2002 20:24 schreef DDD het volgende:
Ik ben deze weekend ook ^vreemdgegaan^ en heb het tegen mijn vriend gezegt, hij werd niet eens boos en vergaf het me
Ik vind hem echt lief en wil hem nooit meer kwijt heb veel geleerd uit deze weekend. Hij houdt echt veel me. Dat zie ik nu pas. mzzl
Def
Zal het iig niet meer doen. Hoe moeilijk het ook zal zijn, vreemdgegaan? Doei!
Als je een relatie hebt en je gaat vreemd zonder dat men het van elkaar weet vind ik het gewoon niet kunnen. Je kwetst elkaar.
Er zijn paren die het met elkaar afgesproken hebben om na het werk even bij een collega binnen te WIPPEN....
Maar even over vergeven: Als je het geen kans geeft zul je nooit weten of je achteraf toch nog gelukkig met haar/hem had kunnen worden. Ik bedoel je kan het altijd proberen als het je niet bevalt kan je altijd nog uitstappen.
quote:In zo'n geval moet je naar jezelf kijken, want je kent jezelf het beste. Ik zou het in elk geval niet kunnen, een beetje lief lopen doen en ondertussen koken van woede, ik zou dan dus gewoon tegen mezelf liegen en op een gegeven moment uitbarsten! En mocht je het proberen om je partner te vergeven.....en het wil niet lukken..........dan doe je jezelf alleen maar nog veel meer pijn!
Op maandag 04 maart 2002 10:49 schreef SharkWare het volgende:
Als je vreemd gaat houdt je geen rekening met andermans gevoelens en dat is het ergste wat je in mijn ogen kan doen.Maar even over vergeven: Als je het geen kans geeft zul je nooit weten of je achteraf toch nog gelukkig met haar/hem had kunnen worden. Ik bedoel je kan het altijd proberen als het je niet bevalt kan je altijd nog uitstappen.
Def
*SLAP IN HER FACE
en dan een schop onder haar hol en tot nooit meer!
al zou ik het er wel moeilijk mee hebben voor een paar dagen, maar jammer dan, daar kom ik wel weer over heen..
en ik zal nooit meer vreemd gaan, ik heb het 1 x gedaan, maar dat was niet echt een relatie, duurde 3 weken, en het meisje dat ik nu heb is voor altijd
Overigens ben ik 't niet eens met de mening dat als je vreemdgaat er iets niet goed is met je relatie. Maar das een andere discussie geloof ik......
quote:Vreemdgaan hoort bij een relatie vind ik toch. Van beide kanten af, zowel jongen als meisje. Vreemdgaan is toch een versteviging van de relatie, je gaat praten over dingen waar je normaal nooit over na denkt. Je gaat serieuzer nadenken over de relatie waar je nu mee bezig bent.
Op maandag 04 maart 2002 20:59 schreef Lovely-Lili het volgende:
ik ben dit weekend ook vreemdgegaan,
en ik besef nu pas hoeveel ik om hem geef en hoeveel spijt ik er van heb. En ja hij reageerde net zoals vele van jullie..met: dan kan je oprotten (niet letterlijk). En nu heb ik de hele dag gehuild![]()
![]()
Dus: Als je erachter komt hoeveel je om iemand geeft is het al te laat. NIET DOEN DUS!
Maarja, van de andere kant bekeken, de directe confontatie van je partner die vreemd is gegaan is toch niet echt in positieve zin.
Vreemdgaan met goeie afloop verstevigd het wel vind ik zelf.
[edit]
natuurlijk is dit bekeken vanaf jonge leeftijd aan.
Zodra er een serieuze draai in komt zal het zeker niet positief zijn
[/edit]
quote:als ik het zo lees dan heb jij niet zo'n zekere relatie....
Op maandag 04 maart 2002 21:08 schreef rolandketel het volgende:[..]
Vreemdgaan hoort bij een relatie vind ik toch. Van beide kanten af, zowel jongen als meisje. Vreemdgaan is toch een versteviging van de relatie, je gaat praten over dingen waar je normaal nooit over na denkt. Je gaat serieuzer nadenken over de relatie waar je nu mee bezig bent.
Maarja, van de andere kant bekeken, de directe confontatie van je partner die vreemd is gegaan is toch niet echt in positieve zin.
[edit]
[/edit]
Def
quote:hmm broertje, hier gaan wij es over praten. en ik ga ook niet zoveel vreemd als jij!!
Op maandag 04 maart 2002 21:08 schreef rolandketel het volgende:[..]
Vreemdgaan hoort bij een relatie vind ik toch. Van beide kanten af, zowel jongen als meisje. Vreemdgaan is toch een versteviging van de relatie, je gaat praten over dingen waar je normaal nooit over na denkt. Je gaat serieuzer nadenken over de relatie waar je nu mee bezig bent.
[edit]
[/edit]
quote:Ik ben nu (zoals je in mn profile ziet) 16 jaar. Ik vind dat je op zo'n leeftijd alles niet te serieus moet nemen, en moet genieten van het leven.
als ik het zo lees dan heb jij niet zo'n zekere relatie....
wat ik bedoel te zeggen, moet je nou echt vreemdgaan om te merken hoeveel je van de ander houdt? Beetje vaag......
quote:Praten doen we genoeg
Op maandag 04 maart 2002 21:14 schreef Lovely-Lili het volgende:[..]
hmm broertje, hier gaan wij es over praten. en ik ga ook niet zoveel vreemd als jij!!
kan me ook nog herinneren..de tijd dat je niet met me wou zoenen omdat je een vriendin had. er kan iets gebeuren met je leven zodat je er opeens heel anders over gaat denken. En bij mij is dat gister gebeurd met gevolg: in serieuse relaties niet meer doen
en
u bro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |