die winkels moeten ze toch ook invoerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Belachelijke nederlandse prijzen voor dezelfde spullen![]()
Nee klopt, ze halen er steekproefsgewijs pakketjes tussenuit. Toevallig die van de TS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:04 schreef de_priester het volgende:
ben ik toch niet met je eens sappie.
heb meermalen shit uit the land of the free gekocht op ebay, en helemaal nix problemen mee
Schoenen heb ik gewoon al een maand geleden binnen gehad. Deze brief kwam later seperate van de schoenen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef Bastoenie het volgende:
Als je hem afslaat heb je geen schoenen, denk ook niet dat dat kanJe hebt gewoon pech
Dat verandert de zaak, ik dacht dat je schoenen bij de douane werden gehouden totdat je had betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Schoenen heb ik gewoon al een maand geleden binnen gehad. Deze brief kwam later seperate van de schoenen.
Wat moet je broertje met één schoen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef Jill-RMC het volgende:
2 paar voor mezelf en 1 voor mn broertje.
Gewoon niet betalen en kijken of er een 2e brief komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Schoenen heb ik gewoon al een maand geleden binnen gehad. Deze brief kwam later seperate van de schoenen.
En heb je betaald?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef christvs het volgende:
Ik moest ook een keer 25 euro betalen aan die stomme mensenover schoenen die ik omgerekend voor maar 36 euro had gekocht
![]()
Ik moest wel, anders kreeg ik het pakketje nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En heb je betaald?
Ik zou weigeren, kunnen ze eigenlijk hard maken dat er echt schoenen in het pakket zaten? (of hebben ze het pakket al opengemaakt)
Die heeft ze al wijsneusquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan krijg je je pakketje niet...
En voor de afzender is dat een Federal Offense, iets waar gevangenisstraf op staat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef Crashcat het volgende:
Aan de verzenders vragen of ze de waarde zetten op 25 dollars is altijd goed te doen, aangezien de maximale vrije invoerbedrijg 22 euro is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |