abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198367
Gisteravond was ik in de Baja Beach Club in Rotterdam, en toen was Martin er met Tim, die vriend van Bart die donderdag in de uitzending was! Nou, ik kan je vertellen dat ze veel aandacht hadden, en dan vooral van de dames. Martin genoot er zo te zien met volle teugen van. Hij werd echt door iedereen aangesproken en sommige mensen namen foto's.

Ik ben benieuwd hoe het met de andere bewoners gaat als ze eenmaal het huis uit zijn. Als Martin al zo bekend is na 1 week....:

Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

zaterdag 9 oktober 1999 @ 16:21:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198368
Wat VREEMD.

Ik zou absoluut niet de behoefte hebben Martin aan te spreken..

pi_198369
Ik denk dat dit gebeurt:

Sabine wordt nu nog beroemder in Tilburg zijn. Er worden waarschijnlijk hele leuke carnavalsongs over haar gemaakt.

Bart krijgt één van de hoofdrollen in Sesamstraat.

Ruud zal met gitaarvirtuoos Eric Clapton een CD opnemen.

Mona begint haar eigen Big Brother kroeg. Net zoiets als Planet Hollywood en dat soort ongein.

Maurice zal een lingeriezaak gaan opzetten waar hij heel veel witte grote onderbroeken verkoopt.

En wat betreft Karin, Bianca en Willem dat moet ik nog verzinnen.

U wordt wederom gegroet door

------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 09 Oktober 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 19:54:00 #4
483 sdb
Pluk de dag
pi_198370
Bianca gaat een zelfhulpgroep oprichten waar alle voormalige BB-bewoners (uit alle landen) kunnen praten over hun ervaringen.
Willem wordt chefkok in een groot tehuis voor daklozen.
Karin wordt de nieuwe Lieve Mona (nu Tineke) bij de Story of een ander blad.
Life is a moment in space

pi_198371
Wat een fantasie ruby!
Maar er zit een kern van waarheid in, want ze zullen wel meer voor elkaar kunnen krijgen omdat ze bekend zijn. Waarom denk je dat Tara zegt dat ze bij TMF wil werken?
Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

pi_198372
De BB soap begint pas als de hoofdprijs is uitgekeerd.

Jaloezie steekt de kop op, iedereen maakt elkaar zwart! Karin gaat scheiden, Mona wordt door heel Nederland afgezeken en belandt in een inrichting, ruud flopt als artiest, Bart mag een rolletje spelen in een HP-tje (hopelijk de streams op FOK), sabine belandt op de wallen, Bianca raakt zwaar verminkt na een operatie om die afstotelijke tatoooh te verwijderen.

En Martin en Tara? Die zijn er niet eens zo slecht vanaf gekomen!

Pain is temporarily, pride is forever!

zondag 10 oktober 1999 @ 06:56:00 #7
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_198373
quote:
op 10-09-1999 om 08:06 PM schreef Malony het volgende:
Martin en Tara? Die zijn er niet eens zo
slecht vanaf gekomen!

Tara staat over een maand gewoon als coverstory in de Playboy, en Martin in de Playgirl !

"Who's next ?"

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_198374
martin is gewoon een homo!!
Don't forget to smile, when you walk your last mile!
  zondag 10 oktober 1999 @ 23:51:00 #9
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_198375
quote:
[b] Bianca raakt zwaar verminkt na een operatie om die afstotelijke tatoooh te verwijderen.

Waar slaat dit nou weer op?! Ik vind die Tattoo van Bianca wel tof, ik word doodziek van dit soort bekrompen mensen

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 10 oktober 1999 @ 23:57:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_198376
Het is ook een afschuwelijke tatoo.
En als je die mening heb ben je niet bekrompen hoor.
pi_198377
She Wolf,

Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren! Beetje triest dat jij er direct doodziek van wordt als iemand zijn mening geeft.

maandag 11 oktober 1999 @ 00:05:00 #12
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_198378
quote:

Het is ook een afschuwelijke tatoo.
En als je die mening heb ben je niet bekrompen hoor.

Het juiste antwoord zou moeten zijn :"Ik VIND het een afschuwelijke tattoo." Jij kan niet bepalen dat het zo is. En Malony, Oh ja joh ik ben zo triest, zo triest zelfs dat ik wel iemand met zo'n tattoo kan accepteren zonder gelijk te zeggen dat het afschuwelijk is.

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:14:00 #13
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198379
Wie kan hier eigenlijk bepalen of het een afzichtelijke tattoo betreft?

A. De tattoo is nooit in dergelijke mate in beeld geweest dat ik kon zien wat het nu precies moest voorstellen.
B. De enige die die tattoo mooi moet vinden is Bianca zelf (en dat zal toch wel anders had ze hem niet in dat formaat op haar rug laten zetten).

Of hebben we het hier over het vakwerk van de tattoo-artiest, ik wist niet dat jullie echt kenners waren... (of wel soms?).

"Kutkip!"

pi_198380
She Wolf,

Gaat hierover een tatooh niet of ik Bianca wel of niet mag. Zo bekrompen ben ik nou ook niet weer.

Bianca is een prima meid. Zonde van die tatooh!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')