Ik ben benieuwd hoe het met de andere bewoners gaat als ze eenmaal het huis uit zijn. Als Martin al zo bekend is na 1 week....:
Sabine wordt nu nog beroemder in Tilburg zijn. Er worden waarschijnlijk hele leuke carnavalsongs over haar gemaakt.
Bart krijgt één van de hoofdrollen in Sesamstraat.
Ruud zal met gitaarvirtuoos Eric Clapton een CD opnemen.
Mona begint haar eigen Big Brother kroeg. Net zoiets als Planet Hollywood en dat soort ongein.
Maurice zal een lingeriezaak gaan opzetten waar hij heel veel witte grote onderbroeken verkoopt.
En wat betreft Karin, Bianca en Willem dat moet ik nog verzinnen.
U wordt wederom gegroet door
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 09 Oktober 1999).]
Jaloezie steekt de kop op, iedereen maakt elkaar zwart! Karin gaat scheiden, Mona wordt door heel Nederland afgezeken en belandt in een inrichting, ruud flopt als artiest, Bart mag een rolletje spelen in een HP-tje (hopelijk de streams op FOK), sabine belandt op de wallen, Bianca raakt zwaar verminkt na een operatie om die afstotelijke tatoooh te verwijderen.
En Martin en Tara? Die zijn er niet eens zo slecht vanaf gekomen!
quote:
op 10-09-1999 om 08:06 PM schreef Malony het volgende:
Martin en Tara? Die zijn er niet eens zo
slecht vanaf gekomen!
Tara staat over een maand gewoon als coverstory in de Playboy, en Martin in de Playgirl !
"Who's next ?"
quote:
[b] Bianca raakt zwaar verminkt na een operatie om die afstotelijke tatoooh te verwijderen.
Waar slaat dit nou weer op?! Ik vind die Tattoo van Bianca wel tof, ik word doodziek van dit soort bekrompen mensen
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren! Beetje triest dat jij er direct doodziek van wordt als iemand zijn mening geeft.
quote:
Het is ook een afschuwelijke tatoo.
En als je die mening heb ben je niet bekrompen hoor.
Het juiste antwoord zou moeten zijn :"Ik VIND het een afschuwelijke tattoo." Jij kan niet bepalen dat het zo is. En Malony, Oh ja joh ik ben zo triest, zo triest zelfs dat ik wel iemand met zo'n tattoo kan accepteren zonder gelijk te zeggen dat het afschuwelijk is.
A. De tattoo is nooit in dergelijke mate in beeld geweest dat ik kon zien wat het nu precies moest voorstellen.
B. De enige die die tattoo mooi moet vinden is Bianca zelf (en dat zal toch wel anders had ze hem niet in dat formaat op haar rug laten zetten).
Of hebben we het hier over het vakwerk van de tattoo-artiest, ik wist niet dat jullie echt kenners waren... (of wel soms?).
Gaat hierover een tatooh niet of ik Bianca wel of niet mag. Zo bekrompen ben ik nou ook niet weer.
Bianca is een prima meid. Zonde van die tatooh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |