Heeft niks met 'zin' te maken, maar gewoon luiheid en onkunde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef oorsnot het volgende:
[..]
shit happens, ben bijna klaar met dit jaar, heb even geen zin om grammaticaal correcte zinnen te maken![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Hier nog meer advies om beter je best te doen op school...![]()
zo kan je het ook zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Heeft niks met 'zin' te maken, maar gewoon luiheid en onkunde.
toch grappig dat je enkele woorden markeert die correct zijn gespeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Hier nog meer advies om beter je best te doen op school...![]()
Correct gespeld misschien wel, maar niet correct gebruikt. "Me fiets" is geen correct Nederlands, waarschijnlijk bedoelt hij "M'n fiets". Net als "gebeurd", het is een prima woord, maar in de zin "Het gebeurt altijd bij mij" schrijf je het toch echt met een "t".quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
toch grappig dat je enkele woorden markeert die correct zijn gespeld
omdat er telkens wat gebeurd = correct, en consequent is ook goed, alhoewel ik twijfel of de "s" er aan vast moet, maar om dit nou extra te markeren als 'fout'quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Correct gespeld misschien wel, maar niet correct gebruikt. "Me fiets" is geen correct Nederlands, waarschijnlijk bedoelt hij "M'n fiets". Net als "gebeurd", het is een prima woord, maar in de zin "Het gebeurt altijd bij mij" schrijf je het toch echt met een "t".
"Omdat er telkens wat loopt", gebeurt met een t dus. En consequenties schrijf je zonder apostrof.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
omdat er telkens wat gebeurd = correct, en consequent is ook goed, alhoewel ik twijfel of de "s" er aan vast moet, maar om dit nou extra te markeren als 'fout'
Heb je het je ouders al verteld?quote:
van wat wil je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:45 schreef oor het volgende:
foto?
Dan word je sowieso écht genaaid... Nieuwe binnenband kun je er best zelf opleggen en die zijn heus zo duur niet. Slot is lastiger, maar daar heb je als het goed is een reservesleutel voor, toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef oorsnot het volgende:
...wanneer je 14 jarige kind ze sleutelbos kwijt is geraakt met allemaal belangrijke sleutels.
Dit niet alleen maar ook nog wanneer ie zelfstandig naar huis is gegaan met de fiets op ze schouder, en als klap op de vuurpijl: is het ventiel afgebroken, omdat ie steeds tegen het dichte slot zat te tikken, terwijl de fiets werd getild. gevolg: een kapot ventiel en een lekker band -> naar die fietsen maker = heel duur bedrag
Ja mensen, dit is mij gebeurd, en mijn ouders kennende, die zullen flink boos worden.
Ik zou graag willen weten hoe jullie hierop zouden reageren als ouder zijnde.
Alvast bedankt![]()
Ik zou het in ieder geval karakter vinden dat het kind op eigen gelegenheid naar huis loopt, met de fiets op zijn nek. Tegenwoordig zou de gemiddelde tiener de ouders bellen en eisen dat hij opgehaald wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef oorsnot het volgende:
...wanneer je 14 jarige kind ze sleutelbos kwijt is geraakt met allemaal belangrijke sleutels.
Dit niet alleen maar ook nog wanneer ie zelfstandig naar huis is gegaan met de fiets op ze schouder, en als klap op de vuurpijl: is het ventiel afgebroken, omdat ie steeds tegen het dichte slot zat te tikken, terwijl de fiets werd getild. gevolg: een kapot ventiel en een lekker band -> naar die fietsen maker = heel duur bedrag
Ja mensen, dit is mij gebeurd, en mijn ouders kennende, die zullen flink boos worden.
Ik zou graag willen weten hoe jullie hierop zouden reageren als ouder zijnde.
Alvast bedankt![]()
Kijk, als mijn dochter voor de eerste keer haar sleutelbos kwijtraakt, waaronder ook haar fietssleutel, dan vind ik het al een straf op zich als ze te voet naar huis komt met de fiets.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval karakter vinden dat het kind op eigen gelegenheid naar huis loopt, met de fiets op zijn nek. Tegenwoordig zou de gemiddelde tiener de ouders bellen en eisen dat hij opgehaald wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |