ik dacht dat het ging om de eerste 3 renners...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Remzz het volgende:
De Spanjaarden vinden dit altijd erg belangrijk, Rabobank kan denk ik wel wat het gaat om de eerste 5 renners elke keer dacht ik. Rabo heeft een team dat bijna elke etappe wel 5 renners bij de eerste 50/70 kan hebben.
Is ook zo...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef flyck het volgende:
[..]
ik dacht dat het ging om de eerste 3 renners...
Precies, dus als Voigt weer even ergens een half uur pakt, dan doet CSC ook nog wel meequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Venga het volgende:
Ploegenklassement is idd op basis van de 1e 3 renners in de daguitslag
Denk dat we van Astana , Caise en DSC mogen verwachten dat ze allen een mannetje meehebben danquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:00 schreef Cootz het volgende:
[..]
Precies, dus als Voigt weer even ergens een half uur pakt, dan doet CSC ook nog wel mee
*Grmbl* Tactische spelletjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:03 schreef flyck het volgende:
[..]
Denk dat we van Astana , Caise en DSC mogen verwachten dat ze allen een mannetje meehebben dan. zo ging het toch de laatste rondes.
Bij Rabo twijfel ik nog een beetje en voor Caisse d'Épargne moet ik een loterij organiseren, tenzij ik weer de verkeerde getallen trek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Remzz het volgende:
De Spanjaarden vinden dit altijd erg belangrijk, Rabobank kan denk ik wel wat het gaat om de eerste 5 renners elke keer dacht ik. Rabo heeft een team dat bijna elke etappe wel 5 renners bij de eerste 50/70 kan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |