voor de laatste keer!!! als jullie dit scoren noemen.... dan heb ik naar jullie inziens ENORM veel gescoord!quote:
Elk klein beetje was te veel.... ik wed dat ie gaat gebruiken na een hele avond achterlijk gebral....quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef patist het volgende:
[..]
voor de laatste keer!!! als jullie dit scoren noemen.... dan heb ik naar jullie inziens ENORM veel gescoord!
Ja ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
DIT is aanranding
Yvon was cool, zowel sneeuwpop als "hoofd huishoding"quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik twijfel wat ik saaier vond: de sneeuwpop Yvonne of dit. Maar ik ben er uit: dit![]()
Was het maar weer winter...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik twijfel wat ik saaier vond: de sneeuwpop Yvonne of dit. Maar ik ben er uit: dit![]()
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zoent hij haar niet eens en ligt ie daar maar een beetje.quote:
Als sneeuwpop vond ik haar superquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yvon was cool, zowel sneeuwpop als "hoofd huishoding"
Volkomen mee eens. Ik zeg.. Amen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Tissik het volgende:
Als Cora nog werkelijk met Jaap zou gaan trouwen (als ze al niet getrouwd zijn, volgens geruchten), dan is ook Cora geen knip voor de neus waard. Een vrouw met een sprankje van zelfrespect en gevoel van eigenwaarde zou nooit trouwen met een "man" als Jaap.
Als Cora nog een beetje een mens van fastoen is, blaast ze die hele (t)rouwerij af.
Echt nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Wedden..jaap krijgt een aanklacht aan zijn broek.
DIT is betastingquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
DIT is aanranding
quote:
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:32 schreef burtbeej het volgende:
Wats dat nr dat Huub zonet draaide? +nu
Hij komt z'n bed uit, zet z'n zonnebril op en kijkt in de spiegel hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Dat meisje gaat weg en Dennis blijft in z'n bed liggen.... WTF is er met die gozer aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |