quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me de ideale baan om veel koffie te leutenO-)[afbeelding]
radio onder de douchequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Zoek je nog collegae?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
absoluut! er gaan menig bakje doorheen. Vooral de capu doet het goed hier
![]()
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek je nog collegae?
Liefst met een elektrotechnische achtergrondO-)
Watvoormensen zoek je dan wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....
En je had er geen voor mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
oh, jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoormensen zoek je dan wel?
[..]
En je had er geen voor mij [afbeelding] ?
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor
Maar je bent niet echt in de buurt
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
dat is goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Ander keer dan maar [afbeelding]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
ik denk: tof, best een chille film op tv!
Is het chucky:')
wanneer begin ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
Hier in de buurtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed.
In de vakantie kunnnen we wellicht met wat mensen een biermeet houden
exactly.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
chucky is cheap. geen hol aan. kutpop.
dat is primaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in de buurtBrouwerijbezoek bij HJ in Arcen en dan het proeflokaal in
Moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |