Zal ik eraan likken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef paradoXical het volgende:
Kom mijn zak blussen ofzo.
Of toon medeleven![]()
quote:
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Elixabete het volgende:
Ik wilde net gaan likken maar ik zie dat je een enorm harige rimboezak hebt.
Dus ik zie er toch maar van af.![]()
Hoezo haar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Elixabete het volgende:
Ik wilde net gaan likken maar ik zie dat je een enorm harige rimboezak hebt.
Dus ik zie er toch maar van af.![]()
Alleen op vertoon van foto's kan ik een oordeel erover doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Hoezo haar?
Ik heb me gisterochtend onder de douche nog helemaal geschoren (en niet mijn baard).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:16 schreef honderd het volgende:
Ik had dit een keer tijdens wintersport.
Had ongelooflijke spierpijn, had me ingesmeerd met tijgerbalsem. Wil die ski-broek omhoog trekken, maar zat nogal vast rond me knieën. Me handen glijden eraf, keihard in mijn eigen zak. Daarnaast zat er ook nog redelijk wat zalf aan, gevolg: mezelf in me ballen slaan en daarnaast nog brandende ballen, was echt een kneuzenkermis daar.
Tip van een sportmasseuse:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef paradoXical het volgende:
Laatste dagen iets te fanatiek aan het rennen geweest. Op de sportschool vervolgens mijn benen een training gegeven waardoor ik vanmorgen ontzettende pijn had in mijn benen (lies + hamstring).
Ik dus tijgerbalsem smeren net, maar zit ik opeens over mijn zak te wrijven + de balsem van mijn benen raakt mijn zak. Nu staat alles in de fik en het doet (echt) pijn.
klacht: tijgerbalsem![]()
Had ik dat eerder gewetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tip van een sportmasseuse:
Voordat je je liezen/hamstrings insmeert met tijgerbalsem o.i.d., smeer dan eerst een laagje vaseline over je edele delen, dat beschermt ze tegen de werking van de tijgerbalsem.
En na het smeren wel je handen met water en zeep wassen om te voorkomen dat het spul op andere plekken komt waar het pijn kan doen, bijvoorbeeld je ogen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |