kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnenequote:
ontplooiingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef jovink het volgende:
[..]
kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnene
En dat is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef WurM het volgende:
[..]
En dat is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat eerst je toetsenbord eens makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef jovink het volgende:
[..]
kbendr bang voor... maarl ijktme wel grappig ik sta ltijd open voor nieuwe ointwikklingenenfnene
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
ik woon in Friesland, mag ik ook komen?
lekker lekker maar mijn vooroordeel was toch niet geheel ongegrond. ik kijk en pasasnt in een een willekeurig foto boek en wat schertststctst mijn verbazing:quote:
Hoeveel willekeurige fotoboeken heb je daar en passant voor bekeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker lekker maar mijn vooroordeel was toch niet geheel ongegrond. ik kijk en pasasnt in een een willekeurig foto boek en wat schertststctst mijn verbazing:
Beroep Software ingenieur
Studierichting HBO Informatica
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
Beroep Student
Studierichting Informatica
haha nog 1 ik had gelijk![]()
![]()
![]()
ook uit 1985quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef 0ttie het volgende:
Dudes, hoe oud is de gemiddelde Fokker die erheen gaat?
Op zich wel zin om beetje te ouwehoeren maar wel met een beetje een 'gevarieerd gezelschap'...
A.J.B.W.I.B.
Ik woon in Leeuwarden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Renesite het volgende:
Wonen al deze orakels in Groningen?
Ik schaam me te pletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |