Hmm, ik had gehoopt dat een nieuwe versie op dezelfde server zou komen te staan, maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje snel gedaan... special effects komen later mss nog
tau eem tammo!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jovink,'Ole dakdoefe, bist du dronk' mien jung?
Hou je in, anders ga ik gebruik maken van je bash-mij-hier-topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Tuurlijk... als ik een uurtje met jou alleen in 1 kamer mag..
Jij ladidadadaididadadad ik enterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Hou je in, anders ga ik gebruik maken van je bash-mij-hier-topic.
door de shredderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef jovink het volgende:
marre waar is dat topci dan met die emmen meet?
Als je een beetje had opgelet, wist je nu dat Ladidadida en ik uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Jij ladidadadaididadadad ik enter
PUNT uit!!!!!!!
je bent mijn maatjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom zou ik moeten komen?
Zal je wel na gemaakt hebben..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, wist je nu dat Ladidadida en ik uit elkaar zijn.
oh?quote:
blief mie oafquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jovink, goa du moars eempies op nest lign'
Viaviqra en ik maken alles wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
hee enter jij bent een meisje ja
maar komen daar niet allemaal van die stomme ict gevallen die niks zeggen?
haha neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef jovink het volgende:
hee enter jij bent een meisje ja
maar komen daar niet allemaal van die stomme ict gevallen die niks zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |