Nou dag 1 is voorbij... er is al veel gedaan.... 1 slaapkamer is al helemaal ontzien van het behang, de 2e grotendeels en ook de zolderkamer en voorzolder zijn grotendeels ontzien van behang. Verder geen rare dingen aangetroffen. Alleen wat dingen die een beetje vreemd zijn afgewerkt. Maar ow wat vind ik het een mooi huis
![]()
Ow ja, een deel van het behang in de woonkamer is ook al verwijderd en is over de hele vloer beneden stucloper gelegd.
In de gang heb ik de plinten van de granitovloer ontdekt. Die hadden ze beplakt met een soort van zeil. En ze hadden ze ook nog eerst geschilderd. Binnenkort even kijken of we ze goed schoon kunnen krijgen en de plavuizen moeten er ook nog uit. We hebben al wel ontdekt dat ze "gewoon" zijn gelijmd en niet in cement gelegd.
Morgen ga ik met frisse moed verder al het behang te verwijderen. Zondag willen we alle muren schoon hebben.... De mannen gaan morgen de badkamer slopen.... Ik heb foto's gemaakt, ik zal even kijken of ik ze kan plaatsen. Zit nu achter de laptop...