Oké Diaan, ik bedoelde goed..quote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, de drukke straat loopt als het ware langs het linkerhuis, voor ons huis (heeft ook een andere naam) loopt een rustiger straatje. Maar Twan is inmiddels 5 jaar en kan heel goed uitkijken en ik kan hem helpen met oversteken. Hij is wel gewend aan drukke straten. Zijn vader woont ook aan een drukke straat.
Yeps I knowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké Diaan, ik bedoelde goed..
Zou voor Twan ook een verandering zijn.
spannend voor hem![]()
Dankjewel en het is idd spannend, we kijken er ook erg naar uit. Peace heeft nog niet echt het idee dat het huis van ons is/wordt, maar dat is het natuurlijk wel. Het moet nog een beetje gaan leven. Maar we gaan ook eerst nog andere leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat leuk hé zo'n veranderingen.![]()
En voor jullie ook spannend..
Ik wens jullie veel succes met alles wat er gaat gebeuren![]()
Laten jullie er iemand bij komen om die granitovloer te restaureren? Ik moet namelijk mijn granito vloer ook nog (laten) doen. Dus als je nog een adresje hebt hoor ik het graagquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zow we zijn gisterenavond "even" in ons nieuwe huis geweest. Even wat maten opnemen, fotootjes gemaakt. Dat even werd uiteindelijk 2,5 uur. De huidige bewoners gaan met veel weemoed weg hebben daar 34 jaar gewoond en we hebben nog even gezellig met ze zitten kletsen. Ook hebben we een oude radio vergeten op de foto te zettenen rolgordijnen overgenomen. De planken in de kelder blijven
![]()
Het blijkt dat onder de plavuizen in de keuken en de hal nog de oude granitovloer zit... we willen kijken hoe die eraan toe is en evt. in goede staat terugbrengen. De man kon ons wel vertellen dat er in de hal een scheur zat in het granito en dat er een stuk in de keuken ontbreekt, omdat de keuken vroeger anders gesitueerd was. Even afwachten dus wat dat betreft....
Fotootjes volgen nog, al is het me niet gelukt echt mooie foto's te maken.. blijft lastig.
Hmm ik denk dat jullie eerder gaan doen dan wij, maar ik weet het nog niet. We gaan eerst even kijken hoe de vloer eruit ziet en dan evt. (laten) restaureren. Misschien dat mn oom nog tips/adresjes heeft, maar dan moeten we eerst de sleutel krijgen. Dus begin september weet ik meer... Mocht jij in de tussentijd iets gevonden hebben, hoor ik dat ook graag. Ik weet dat onze nieuwe buren ook bezig zijn met de granitovloer, ik zal hen ook eens vragen tegen die tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Laten jullie er iemand bij komen om die granitovloer te restaureren? Ik moet namelijk mijn granito vloer ook nog (laten) doen. Dus als je nog een adresje hebt hoor ik het graag
Die stoomcabine klinkt aantrekkelijk. Toilet zit er al in, maar dat kun je niet zien op deze foto's. De badkamer lijkt erg klein op deze foto. Er moet ook nog een nieuw plafond in, er zit nu een kunststof schrootjesplafond, met zilver ertussen, in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef Faithz het volgende:
Badkamer: Op plaats van het bad gewoon een stoomcabine! Het wasbakje vervangen.. toilet erin eventueel (als er plaats voor is) en leuke tegels uitzoeken
Mooi huis! Veel plezier
Nee wij begrijpen dat ook niet, maar we begrijpen wel meer niet wat ze gedaan hebben. We hebben wel gemerkt dat de mensen heel veel om het huis gaven/geven en het naar hun beste kunnen (en smaak) hebben onderhouden. In ieder geval geen uitgeleefd huis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:21 schreef Faithz het volgende:
Zal zal ik echt nooit begrijpen maar goed
We hebben gewoon witte planken.
Ivm de lengte van zo'n cabine:
Ik denk wel dat je dan maar eens moet gaan "passen", of die dingen niet te klein zijn want dat zou best eens kunnenDe massagestralen komen ter hoogte van het zitje. Dus als je gaat zitten is dat geen probleem. Gewoon even rond kijken
Mischien een wat late reactie maar ik vind jullie huis en de ligging schitterend! ik wou dat ik zoiets hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
Buitenkant huis
[afbeelding]
Zicht op het huis
[afbeelding]
Uitzicht
[afbeelding]
Voorkamer
[afbeelding]
Achterkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuin
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Badkamer
De kamer is in totaal 7,30 meter lang, voorste gedeelte 3,90 breed achterste gedeelte 3,50 breed.
Keuken is 2,5 bij 2 meter, de badkamer ook.
Verder 2 grote slaapkamers en zolderslaapkamer met voor voorzolder en bergruimte.
Tips voor badkamer zijn welkom... we willen GEEN bad.
IK ben met jou eens..Ze komen mooi te wonen en hebben een pracht van een huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:40 schreef milo07 het volgende:
[..]
Mischien een wat late reactie maar ik vind jullie huis en de ligging schitterend! ik wou dat ik zoiets had![]()
VOlgens mij lijkt het erger dan het echt is hoor. We hoeven niets te verbouwen ofzo, alleen de plavuizen gaan eruit/"kastje" in de gang ... en wat ik al zei, alles moet behangen, geschilderd en gesausd worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef PM-girl het volgende:
Leuk huis! Maar sjeeminee, wat een werk nog! Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |