Ik bedoelde ook de kleurtjes met name!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VOlgens mij lijkt het erger dan het echt is hoor. We hoeven niets te verbouwen ofzo, alleen de plavuizen gaan eruit/"kastje" in de gang ... en wat ik al zei, alles moet behangen, geschilderd en gesausd worden.

quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de kleurtjes met name!

ook een koophuis?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef maniack28 het volgende:
Ow nice... jullie krijgen morgen de sleutelIk ook
![]()
(toeval?)

Nee huurquote:

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Jaaaaaa we hebben de sleutelEn nu gaan we naar ons nieuwe huis
![]()
Voorbereidingen treffen voor het klussen.

Tnx.... ik heb hier een topique geopend:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
Rewimo, ik ga zeker foto's maken...En Maniack veel succes vandaag ook en beterschap met je konijn.... moet je nog veel doen in je huis?

Dankje!! Gaat het niet goed bij jullie??quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:36 schreef Hitpoint het volgende:
Gefeliciteerd Diaan!! Hopelijk gaat de verbouwing wat voortvarender dan bij mij

Klopt, je ziet alleen nog de binnenmuren. De tegelzetter adviseerde om de tegels er allemaal af te halen en de laag die daaronder zat, zat erg los op de muur. Toen maar helemaal kaal gemaakt en opnieuw laten stucadoren. Dan gebeurt het ook meteen goed!!quote:Op zondag 2 september 2007 09:52 schreef dwerg het volgende:
De badkamer ziet er erg leeg uit.

Oeps, granitovloer dan, wel mooi.. Lijkt mij voor een keuken ook wel mooi..is mijn mening hoorquote:Op zondag 2 september 2007 11:45 schreef peaceman het volgende:
In de gang wel, in de keuken is nog onzeker. Het heet een granitovloer. In de keuken lijken het tegels, maar dat zijn de lijmresten van de plavuizen.

Ja zonde hé. Vind het ook mooiquote:Op zondag 2 september 2007 11:45 schreef PM-girl het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo'n graniet vloer verstoppen onder iets anders! Mooi!

Is het ook, alleen heeft er ook een granieten drempel gezeten (naar het halletje bij de wc) en die hebben ze eruit gebikt.... en het is maar de vraag of je die fatsoenlijk hersteld krijgt.quote:Op zondag 2 september 2007 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, granitovloer dan, wel mooi.. Lijkt mij voor een keuken ook wel mooi..is mijn mening hoor![]()

Die kan je wel kopen...we hebben er 1 over.quote:

quote:Op zondag 2 september 2007 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kan je wel kopen...we hebben er 1 over.

quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hulde aan je broertje dan!Die zal wel spierpijn hebben!

Vloerbedekking, duur?quote:Op zaterdag 8 september 2007 07:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ja het schiet allemaal erg op, gelukkig. Zo goed als alles is in de grondverf gezet en gesausd waar het kon. Als de stucadoor is geweest, kan met het "afschilderen" begonnen worden.
Gisteren zijn we even vloerbedekking wezen kijken, maar men... wat is dat duur zeg. We hopen vandaag nog even verder te kunnen kijken, maar eerst gaan we vanmorgen al het puin en sloopafval naar de stort brengen. Dan hebben we weer een achterthuis

We moeten o.a. vloerbedekking hebben op de trap en dat is gewoon duurder omdat die kwaliteit beter moet zijn. Maar we hebben vandaag wat geschikts gevondenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vloerbedekking, duur?
Ja, het hangt er maar helemaal vanafIk ben voor 225 euro klaar (incl bezorging, 2x 2 bij 4, 1x 4 bij 4 en 1x 3 bij 4 vinyl). Maar goed... het is niet de dikste vloerbedekking
Is tapijttegels niks voor jullie?

Ok.. trap is wat anders hehe...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We moeten o.a. vloerbedekking hebben op de trap en dat is gewoon duurder omdat die kwaliteit beter moet zijn. Maar we hebben vandaag wat geschikts gevondenMaandag prijsopgave voor 2 trappen, overloop, voorzolder en 2 slaapkamers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |