Zonjee --> Goede gast, erg symphatiek.
Stulp ---> Die gast kon echt totaal niet lesgeven. In het examenjaar wilde hij ons een proefwerk geven dat niet mee telde. Hij vond het raar dat niemand had geleerd en iedereen dus een 2 of een 3 haalde
Ten Tusscher --> Hij was bezorgd of ik het ging halen, terwijl ik gemiddeld een 7 stond
Hermans ---> Jep, das de roostermaker. Hij kreeg een helft van de klas van Eshuis, omdat die de klas niet aan kon. Lesgeven kon hij wel, alleen legde hij alles 4 keer uit, terwijl het na de 1e keer wel duidelijk was
Creyghton ---> Kan me vrij weinig van hem herinneren. Eigenlijk zijn de andere leraren Frans beter bij gebleven, Still en Winkelhorst.
Kienhuis --> Vond zichzelf heel grappig, terwijl hij dat niet was. Waarschijnlijk was ik de enige maar, ik vond hem maar een klootzak. Kwam misschien doordat hij een vraag aan me stelde en van te voren zei dat hij niet verwachtte dat ik het antwoord zou weten
![]()
Helaas wist ik het antwoord op de vraag niet
Van der Waay --> Fantastische gast! Hij lijkt soms heel streng, maar eigenlijk is hij heel aardig. hij ging ook altijd na het schoolfeest mee naar het Pleintje
![]()
Het enige nadeel was dat je bij hem nooit kon afkijken
Du Sart ---> Best klein ja, grijs haar. Niet les van gehad maar hij was een tijdje mijn mentor.
Eshuis ---> Zoals eerder gezegd maar een klein half jaartje gehad, maar het was een grappig figuur. Hij kon idd niet uitleggen, waardoor zijn lessen heel erg chaotisch waren.