Tja maar hij moet er wel voor zorgen dat Lieke niet veel eten krijgt en dat ze leuk wordt aangekleed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef riri het volgende:
wat denk je nu...hoe natasia af zou gaan voor de kijkers als ze huub zijn plannetje zou verpesten en niets doen? Dus ze moet wel....maar met echt veel liefde zal ze het niet doen....ik vind het wel heel jammer dat Huub het aan Natasia heeft verteld...had liever gezien hoe ze er werkelijk op het moment supreme op had gereageerd...dat had dan weer heel veel gezegd...jammer

Concurreren met GTST? Van mij mag het.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt vanaf de overname om 20:00 op RTL5 te komen. Mooie tijd![]()

Whehehe, dat scheelt zéker ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ian niet meer durft te spammen![]()

Het is vanaf volgende week al verschoven naar 20:00.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt vanaf de overname om 20:00 op RTL5 te komen. Mooie tijd![]()

Ik vind het ook wel lekker. Maar ik weet niet of Endemol er zo blij mee is want het aantal kijkers naar GTST neemt de laatste tijd al af, en dit zou het nog eens kunnen verlagen. We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Concurreren met GTST? Van mij mag het.

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles.![]()
Ik heb het net even nagekeken. Mijn inbox is voor 7% vol en er staan 360 berichten in.![]()

Ben je een broertje van parabrian?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft haar naar dode ratten stinkende kut ff gewassen, Natasia wacht haar op met een fijn kledingadvies.

Done!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()

Nee, ik probeerde met mijn post het contrast tussen de scheldende Natasia van zondagnacht, en de supervriendelijke Natasia van ruim 36 uur later weer te geven.quote:

Heeft Lieke geneuqt met Brian???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft haar naardode ratten stinkende kut ff gewassen, Natasia wacht haar op met een fijn kledingadvies.

Zei Natasia dat? Dat de "kut van Lieke naar dode ratten stinkt"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde met mijn post het contrast tussen de scheldende Natasia van zondagnacht, en de supervriendelijke Natasia van ruim 36 uur later weer te geven.

Meer dan eens..... de laatste paar weken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei Natasia dat? Dat de "kut van Lieke naar dode ratten stinkt"?![]()

Er zijn van die dingen die je niet te vaak moet melden.quote:

Heeft ze ook een blaasontsteking dan?quote:

En dan zit het nog precies hetzelfde als toen die uit bed kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
Dennis doet zijn haar..... 3 uur later.........

Dat is toch puberaal gedrag?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zit het nog precies hetzelfde als toen die uit bed kwam![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |