quote:Stemming in deze volgorde:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:06 schreef Jane het volgende:[..]
Heeft iemand trouwens opgeschreven wat iedereen gestemd had? Zo nee, dan zal ik dat ook nog even bekijken op de video. En we moeten ook een beetje op de volgorde letten... dat is ook al eens een aanwijzing geweest.
Bij het ´rode´scherm was deze volgorde:
Ellen, Dick, Paméla, Harry. George, Erik.
Het valt me wel op dat 1 van de meest verdachte personen, nl. Karen op Erik gestemd heeft, en er dus naast zat.
Kijken of ze volgende keer weer op de afvaller stemt.
quote:We moeten niet vergeten, dat ze zelf ook moeten laten overkomen dat ze de mol zijn bij de andere kandidaten!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:14 schreef CarOnline het volgende:[..]
Daar heb ik niet op gelet, wel bij Pamela, en die vond ik ook niet echt dat je zegt... nou nou wat is ze verrast!
quote:Laat nou dat stukje van John (die kunstenaar/kok toch??) op de site staan
Op vrijdag 08 februari 2002 23:01 schreef CJ het volgende:
Ik heb trouwens ook een heel klein stukje gemist. Kan iemand me vertellen of ze ook hebben laten zien dat Johnnaar beneden moest abseilen?
* De kat moest zo nodig eten hebben.
Toen ik terug kwam stond hij al beneden.
En ik wilde het zo graag zien.
Moet er trouwens een topic komen voor alle voorspellingen? Overzichtelijk en over 11 weken makkelijk op te zoeken
quote:Hmm, dat is vreem inderdaad. Maar zou Ellen dan nu ook niet de mol zijn??
Op vrijdag 08 februari 2002 23:15 schreef easy-going het volgende:[..]
Stemming in deze volgorde:
John - Karen
Kerstin - Karen
Harry - Karen
Prince - Karen
Karen - Erik
Erik - Ellen
Dick - Ellen
Jantien - Ellen
Ellen - John
George - John
Paméla - John of PrinceBij het ´rode´scherm was deze volgorde:
Ellen, Dick, Paméla, Harry. George, Erik.Het valt me wel op dat 1 van de meest verdachte personen, nl. Karen op Erik gestemd heeft, en er dus naast zat.
Kijken of ze volgende keer weer op de afvaller stemt.
quote:Mja das ook wel weer zo dan.. das dan wel goed gelukt
Op vrijdag 08 februari 2002 23:15 schreef Golfen het volgende:[..]
We moeten niet vergeten, dat ze zelf ook moeten laten overkomen dat ze de mol zijn bij de andere kandidaten!
quote:Ja, en degene die dat punt noemde bij het stemmen is juist degene die afgevallen is, oh dit programma is zo frustrerend, en dit was nog maar de 1e aflevering.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:20 schreef Jappie het volgende:
Het sterkste argument van een van de deelnemers vond ik eigenlijk nog dat Ellen kennelijk de avond daarvoor uit Harry Potter had voorgelezen terwijl er een vraag gesteld ging worden de volgende dag over wie er Harry potter fan was en het boek had ...de dames die belden en de vragen moesten beantwoorden werden daardoor misleidt
quote:Of bekijk het zo: de mol heeft dit boek in de tas van Ellen gedaan om haar op het idee te brengen om voor te lezen. Over dat stukje (hoe en door wat/wie komt Ellen op het idee om voor te gaan lezen) zie jij als kijker niets.
Het sterkste argument van een van de deelnemers vond ik eigenlijk nog dat Ellen kennelijk de avond daarvoor uit Harry Potter had voorgelezen terwijl er een vraag gesteld ging worden de volgende dag over wie er Harry potter fan was en het boek had ...de dames die belden en de vragen moesten beantwoorden werden daardoor misleidt
quote:Hmm, waarom wist Karen niet wie Harry Potter fan was, ze heeft zelf de tassen gepakt van alle kandidaten. Dus ze wist uit welke tas dat boek kwam.
edit: Ik bedoelde Karen
[Dit bericht is gewijzigd door Golfen op 08-02-2002 23:25]
quote:Ik ben voor 1 topic.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:17 schreef TheMysteryGuest het volgende:
Moet er trouwens een topic komen voor alle voorspellingen? Overzichtelijk en over 11 weken makkelijk op te zoeken
Overigens vind ik dit programma niks met een RLS te maken hebben.
quote:Ik vind het wel een Real Life Soap. Waarom zou dit niet RLS zijn?? Je volgt die kandidaten toch de hele tijd.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:25 schreef marky het volgende:
Mmmm vreemd maar ik heb weer een afwijkende mening. Volgens mij is George de mol.Overigens vind ik dit programma niks met een RLS te maken hebben.
quote:Join the club!
Op vrijdag 08 februari 2002 23:25 schreef marky het volgende:
Overigens vind ik dit programma niks met een RLS te maken hebben.
Bedankt, easy-going, voor je lijstje met het stemgedrag. Ik ga in ieder geval nog wel een keer de band bekijken om te zien of ik nog dingen kan 'ontdekken'. Even de volgorde van de introductie en van het abseilen noteren bijvoorbeeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-02-2002 23:58]
quote:Eeeeehhhhhhhhh, het gaat iedere week zo sterker nog het wordt alleen maar erger
Op vrijdag 08 februari 2002 23:25 schreef CarOnline het volgende:
Aaah... als dat elke week zo gaat, ben ik aan het eind ook paranoia!!
quote:Heel Veel Succes, houd ons op de hoogte. Of iemand zn haar plotseling anders zit
Op vrijdag 08 februari 2002 23:29 schreef Jane het volgende:[..]
Join the club!
Bedankt, easy-going, voor je lijstje met het stemgedrag. Ik ga in ieder geval nog wel een keer de band bekijken om te zien of ik nog dingen kan 'ontdekken'. Even de volgorde van de introductie en van het afseilen noteren bijvoorbeeld.
quote:Eeeh, je zou niet meer zeiken, zei je ergens. Verbal vond dit forum beter voor topics over de Mol, dus doe gewoon gezellig mee, dan zal ik proberen het niet teveel over uiterlijkheden van de deelnemers te hebben.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:29 schreef Jane het volgende:
Join the club!
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 23:27 schreef Golfen het volgende:Ik vind het wel een Real Life Soap. Waarom zou dit niet RLS zijn?? Je volgt die kandidaten toch de hele tijd.
* Zal ik alvast een 'Get the picture'-topic aanmaken?
[edit]
Ok Cynix ®, laatste dat ik erover gezegd heb.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 08-02-2002 23:35]
quote:Maar dan wel in 1 topic?
Op vrijdag 08 februari 2002 23:34 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Eeeh, je zou niet meer zeiken, zei je ergens. Verbal vond dit forum beter voor topics over de Mol, dus doe gewoon gezellig mee, dan zal ik proberen het niet teveel over uiterlijkheden van de deelnemers te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |