abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3153163
Het is Pamela, ik sprak 2 weken geleden met haar in Groningen, ik kende haar niet, maar ze zei dat ze actrice was..daar gaat het toch om?
-ik ken het programma trouwens ook niet, maar zag het vorige week vrijdag toevallig en toen herkende ik haar -
  woensdag 13 februari 2002 @ 18:35:55 #227
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3153173
Debora en Nico waren ook geen acteurs.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3153179
-ik zal het topic nog even grondig doorlezen -

[Dit bericht is gewijzigd door Mereltje op 13-02-2002 18:48]

pi_3153634
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 18:30 schreef Marble het volgende:
Volgens mij niet hoor. Ze komen het pas te weten als ze die aflevering opnemen, en niet al eerder
Ja dat zeg ik toch????

Anyways ik heb al een 3e mailtje van jantien.org!

Jantien in bad -- de webmasters weten niet of ze daar een foto van kunnen bemachtigen....

Jantien.org

Dat ging dus over die hint die ik op een website had gelezen.

pi_3163592
Harry is demol, denk ik afgaande op de bevindingen volgens http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.html

dit staat er

quote:
Als je beeldje voor beeldje afspeelt als er een stukje tekst in beeld komt zoal Schiphol, Oporto, waarbij de groene lettertjes schijnbaar willekeurig in beeld komen, verschijnen er woorden, roberisok, Raymond rules, hgsdemol. Harry's achternaam is Gerritsen . Verder typt Angela Groothuizen bij de eerste afvaller Harry's naam niet voordat hij een groen scherm krijgt
Op die site staat ook een geluigdfragment. Als je dit heel hard zet, hoor je duidelijk de naam harry
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_3165826
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 15:53 schreef RB-tje het volgende:
Harry is demol, denk ik afgaande op de bevindingen volgens http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.html

dit staat er
[..]

Op die site staat ook een geluigdfragment. Als je dit heel hard zet, hoor je duidelijk de naam harry

Uhm... hoe hard moet je 'm zetten? Ik hoor namelijk niets.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3165955
Hmm. Ik denk trouwens dat ze dit soort dingen niet meteen na de 1e aflevering op internet zetten. Dat met die kasteelopdracht vorig jaar (waarin achterstevoren was Nico is de mol) was toch ook pas met nog een paar mesnen over?

Nee ik denk dat je meer wat met die Mission Impossible tune moet. Gaat iemand in een v/d afleveringen praten over die film? Is er iemand enorme fan van Tom Cruise? Zoiets.

donderdag 14 februari 2002 @ 21:05:56 #233
6399 DaBarMan
> FOK-Reisleider/Politieage
pi_3166616
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee ik denk dat je meer wat met die Mission Impossible tune moet. Gaat iemand in een v/d afleveringen praten over die film? Is er iemand enorme fan van Tom Cruise? Zoiets.
Yep. Ik denk idd dat ook daar de aanwijzing ligt.

Dus vooral goed letten op de gestelde vragen en de gegeven antwoorden!

Jane, schrijf jij mee?

JaBa[b]DaBa[/b]Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooo[b]BamBam[/b]
pi_3167928
*psycho word
  vrijdag 15 februari 2002 @ 00:37:21 #235
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3169240
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 22:39 schreef karoltje het volgende:
*psycho word
psycho? of paranoia?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 00:47:46 #236
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_3169345
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staat ook dat Jantien goed oplet behalve als ze in bad zit. Als je Jantien dus in een bad ziet liggen komt er waarschijnlijk een hint over de identiteit van de Mol.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 01:02:10 #237
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_3169489
Hmmmm, broer.....

In z'n profiel lees ik dat 'ie 5 posts heeft gedaan. Dat kan maar één ding betekenen m.i: de naam van de Mol bestaat uit tenminste 5 letters.

Debroerderbroeren@hotmail-dot-com kan betekenen dat 'ie zich verheven voelt boven het plebs en dat z'n broer dus een hooggeplaatst persoon is, wellicht een prinsje, oftwel Prince(!!!)

Van de andere kant schrijft 'ie in z'n profiel "God, wat zijn er toch veel domme mensen" wat dan weer kan duiden op een godsdienstwaanzin, dus nu hoeven we alleen nog maar uit te vogelen wie er een godsdienstwaanzinnige broer heeft om erachter te komen wie er de Mol is oh hemeltjelief wat maken ze het ons makkelijk!!!!

Met andere woorden: ik durf hier bijna niet meer te kijken want stel je voor dat het antwoord al geraden is?! Dat zou een domper zijn, echt.

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 15 februari 2002 @ 01:34:15 #238
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3169771
eeuh, heb ik iets gemist, je verdenkt broer van bepaalde connecties? overigens heeft 'ie zo'n beetje net zo veel posts als jij hoor.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 02:58:08 #239
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_3170277
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Debroerderbroeren@hotmail-dot-com kan betekenen dat 'ie zich verheven voelt boven het plebs
Dát klopt. Van de rest van je post klopt werkelijk niks. Ik ben objectief en betrouwbaar.
pi_3171340
Ik heb trouwens vanochtend een mailtje gekregen van John !! Helaas zaten er geen tips in... of het moet wel een hele stiekeme hint zijn.

Effe een quote:

quote:

Ik ben verbijsterd van de reacties die ik na de eerste uitzending al heb gekregen en hoe de fans fanatiek op zoek zijn naar de mol. Ik vind het erg leuk allemaal.

** knip *

Veel plezier met kijken vanavond!

groetjes,

John

* zucht en kwijl

Hij wist trouwens niet of hij al een fansite had.

John, als je meeleest... ik ga vanavond zeker weer (naar je) kijken!

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_3171719
Ik denk dat de mensen van Wie is...De Mol aan de kandidaten hebben gezegd dat die geen hints mogen geven. En dat je het moet doen met de hints die ze bij De Mol zelf weggeven. Dalijk geeft een John of Jantien.org nog eens een te doorzichtige hint weg en pats boem het hele spel is over.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 februari 2002 @ 11:31:29 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3171774
Ik heb er nog nooit 1 aflevering van gezien. Maar ik hoor uit betrouwbare bron dat het erg spannend is.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 11:45:29 #243
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_3171988
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 21:05 schreef DaBarMan het volgende:
Jane, schrijf jij mee?
Is alles opnemen nog niet genoeg?

Helaas kan ik vanavond niet 'live' kijken. Nu zeker niet vergeten de video in te stellen dus!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 15 februari 2002 @ 12:09:50 #244
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3172361
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 11:45 schreef Jane het volgende:
Helaas kan ik vanavond niet 'live' kijken. Nu zeker niet vergeten de video in te stellen dus!
ik ook niet, maar morgen kun je de herhaling zien.
Lees ik eerst even alle info-requests hier, weet ik daarna precies waar ik op moet letten
  vrijdag 15 februari 2002 @ 12:14:15 #245
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3172415
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 10:48 schreef CJ het volgende:
* zucht en kwijl
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 16:23:55 #246
1986 Jane
pi_3176241
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 15:53 schreef RB-tje het volgende:

dit staat er
Als je beeldje voor beeldje afspeelt als er een stukje tekst in beeld komt zoal Schiphol, Oporto, waarbij de groene lettertjes schijnbaar willekeurig in beeld komen, verschijnen er woorden, roberisok, Raymond rules, hgsdemol. Harry's achternaam is Gerritsen . Verder typt Angela Groothuizen bij de eerste afvaller Harry's naam niet voordat hij een groen scherm krijgt

Ik lijk wel gek, maar ik heb dat van die lettertjes echt nagekeken.
Niet allemaal, want daarvoor zijn er gewoon teveel keren per aflevering dat dat gedaan wordt (elke keer als een naam wordt getoond b.v.), maar toch een stuk of 15.

Klopt niet helemaal wat er in bovenstaand stukje staat. Bij het verschijnen van 'Crestuma aan de Douro' (waar ze de eerste nacht doorbrachten) kwam wel in beeld dehsgmol, niet helemaal wat hierboven staat dus. En volgens mij geen aanwijzing dat Harry de mol zou zijn.
Wat me wel opviel was dat, van alle keren dat die lettertjes in beeld waren en die ik heb bekeken, dit de enige keer was dat uberhaupt het woordje 'mol' er in voor kwam.
Dat geluidsfragment vind ik ook erg onduidelijk. Ik hoor er geen 'Harry' in, iig.

vrijdag 15 februari 2002 @ 16:47:48 #247
1986 Jane
pi_3176673
Nog een aanvulling:

Bij één van de willekeurige lettercombinaties kwam ik ook een keer 'wie' en 'is' in hetzelfde rijtje tegen.
'Wie is de mol' zal er dus wel in staan, al komen ze niet precies achter elkaar voor.

pi_3176752
Zaten die letters over de hele uitzending verspreid? Of op een bepaald moment? Dan ga ik ze dalijk nog een keertje kijke (video he)
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:32:03 #249
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_3177106
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 16:47 schreef Jane het volgende:
Nog een aanvulling:
...
Misschien kun je ze gewoon allemaal hier posten?
Kunnen de crypto-fokkers er iets zinnigs over zeggen
pi_3179641
Nou nog een dikke 10 minuten!
Ik heb al een papiertje klaar liggen waar ik hints kan opschrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')