[Dit bericht is gewijzigd door Mereltje op 13-02-2002 18:48]
quote:Ja dat zeg ik toch????
Op woensdag 13 februari 2002 18:30 schreef Marble het volgende:
Volgens mij niet hoor. Ze komen het pas te weten als ze die aflevering opnemen, en niet al eerder
Anyways ik heb al een 3e mailtje van jantien.org!
Jantien in bad -- de webmasters weten niet of ze daar een foto van kunnen bemachtigen....
Jantien.org
Dat ging dus over die hint die ik op een website had gelezen.
dit staat er
quote:Op die site staat ook een geluigdfragment. Als je dit heel hard zet, hoor je duidelijk de naam harry
Als je beeldje voor beeldje afspeelt als er een stukje tekst in beeld komt zoal Schiphol, Oporto, waarbij de groene lettertjes schijnbaar willekeurig in beeld komen, verschijnen er woorden, roberisok, Raymond rules, hgsdemol. Harry's achternaam is Gerritsen . Verder typt Angela Groothuizen bij de eerste afvaller Harry's naam niet voordat hij een groen scherm krijgt
quote:Uhm... hoe hard moet je 'm zetten?
Op donderdag 14 februari 2002 15:53 schreef RB-tje het volgende:
Harry is demol, denk ik afgaande op de bevindingen volgens http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.htmldit staat er
[..]Op die site staat ook een geluigdfragment. Als je dit heel hard zet, hoor je duidelijk de naam harry
Nee ik denk dat je meer wat met die Mission Impossible tune moet. Gaat iemand in een v/d afleveringen praten over die film? Is er iemand enorme fan van Tom Cruise? Zoiets.
quote:Yep. Ik denk idd dat ook daar de aanwijzing ligt.
Op donderdag 14 februari 2002 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee ik denk dat je meer wat met die Mission Impossible tune moet. Gaat iemand in een v/d afleveringen praten over die film? Is er iemand enorme fan van Tom Cruise? Zoiets.
Dus vooral goed letten op de gestelde vragen en de gegeven antwoorden!
Jane, schrijf jij mee?
quote:psycho?
Op donderdag 14 februari 2002 22:39 schreef karoltje het volgende:
*psycho word
quote:
Op woensdag 13 februari 2002 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staat ook dat Jantien goed oplet behalve als ze in bad zit. Als je Jantien dus in een bad ziet liggen komt er waarschijnlijk een hint over de identiteit van de Mol.
In z'n profiel lees ik dat 'ie 5 posts heeft gedaan. Dat kan maar één ding betekenen m.i: de naam van de Mol bestaat uit tenminste 5 letters.
Debroerderbroeren@hotmail-dot-com kan betekenen dat 'ie zich verheven voelt boven het plebs en dat z'n broer dus een hooggeplaatst persoon is, wellicht een prinsje, oftwel Prince(!!!)
Van de andere kant schrijft 'ie in z'n profiel "God, wat zijn er toch veel domme mensen" wat dan weer kan duiden op een godsdienstwaanzin, dus nu hoeven we alleen nog maar uit te vogelen wie er een godsdienstwaanzinnige broer heeft om erachter te komen wie er de Mol is oh hemeltjelief wat maken ze het ons makkelijk!!!!
Met andere woorden: ik durf hier bijna niet meer te kijken want stel je voor dat het antwoord al geraden is?! Dat zou een domper zijn, echt.
quote:Dát klopt.
Op vrijdag 15 februari 2002 01:02 schreef Roache_ het volgende:
Debroerderbroeren@hotmail-dot-com kan betekenen dat 'ie zich verheven voelt boven het plebs
Effe een quote:
quote:* zucht en kwijl
Ik ben verbijsterd van de reacties die ik na de eerste uitzending al heb gekregen en hoe de fans fanatiek op zoek zijn naar de mol. Ik vind het erg leuk allemaal.** knip *
Veel plezier met kijken vanavond!
groetjes,
John
Hij wist trouwens niet of hij al een fansite had.
John, als je meeleest... ik ga vanavond zeker weer (naar je) kijken!
quote:Is alles opnemen nog niet genoeg?
Op donderdag 14 februari 2002 21:05 schreef DaBarMan het volgende:
Jane, schrijf jij mee?
Helaas kan ik vanavond niet 'live' kijken. Nu zeker niet vergeten de video in te stellen dus!
quote:ik ook niet, maar morgen kun je de herhaling zien.
Op vrijdag 15 februari 2002 11:45 schreef Jane het volgende:
Helaas kan ik vanavond niet 'live' kijken. Nu zeker niet vergeten de video in te stellen dus!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 10:48 schreef CJ het volgende:
* zucht en kwijl
quote:Ik lijk wel gek, maar ik heb dat van die lettertjes echt nagekeken.
Op donderdag 14 februari 2002 15:53 schreef RB-tje het volgende:
Harry is demol, denk ik afgaande op de bevindingen volgens http://hierzijn.50megs.com/MOL/mol1.htmldit staat er
Als je beeldje voor beeldje afspeelt als er een stukje tekst in beeld komt zoal Schiphol, Oporto, waarbij de groene lettertjes schijnbaar willekeurig in beeld komen, verschijnen er woorden, roberisok, Raymond rules, hgsdemol. Harry's achternaam is Gerritsen . Verder typt Angela Groothuizen bij de eerste afvaller Harry's naam niet voordat hij een groen scherm krijgtOp die site staat ook een geluigdfragment. Als je dit heel hard zet, hoor je duidelijk de naam harry
Klopt niet helemaal wat er in bovenstaand stukje staat. Bij het verschijnen van 'Crestuma aan de Douro' (waar ze de eerste nacht doorbrachten) kwam wel in beeld dehsgmol, niet helemaal wat hierboven staat dus. En volgens mij geen aanwijzing dat Harry de mol zou zijn.
Wat me wel opviel was dat, van alle keren dat die lettertjes in beeld waren en die ik heb bekeken, dit de enige keer was dat uberhaupt het woordje 'mol' er in voor kwam.
Dat geluidsfragment vind ik ook erg onduidelijk. Ik hoor er geen 'Harry' in, iig.
Bij één van de willekeurige lettercombinaties kwam ik ook een keer 'wie' en 'is' in hetzelfde rijtje tegen.
'Wie is de mol' zal er dus wel in staan, al komen ze niet precies achter elkaar voor.
quote:Misschien kun je ze gewoon allemaal hier posten?
Op vrijdag 15 februari 2002 16:47 schreef Jane het volgende:
Nog een aanvulling:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |