Klopt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer helemaal bijgelezen!!
Ik mis COS #1814 ik neem aan dat het deze moet zijn?
Nu erik weg is, moet hij de homo spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef farscapevr6 het volgende:
heerlijk om te zien dat dennis t wel probeert maar gewoon genakt word door lieke op sportgebied heheheheh
hij smokkelt met alles wat ie doet en pakt steeds lichter:)
Een groentenballengeur volgens Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef riri het volgende:
Ik kan het niet benoemen wat het is...maar er hangt iets raars om die Dennis...iets klopt er niet met hem...die hele slome motoriek dat ontzettend langzaam reageren op van alles.....
dat is gewoon omdat hij nog moet acclimatiserenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef riri het volgende:
Ik kan het niet benoemen wat het is...maar er hangt iets raars om die Dennis...iets klopt er niet met hem...die hele slome motoriek dat ontzettend langzaam reageren op van alles.....
En dan straks zeggen: Lieke is een manwijf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef farscapevr6 het volgende:
heerlijk om te zien dat dennis t wel probeert maar gewoon genakt word door lieke op sportgebied heheheheh
hij smokkelt met alles wat ie doet en pakt steeds lichter:)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dennis is toch echt meer zoals matroos Vosch van Gerard Reve.![]()
Daar kun je op wachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan straks zeggen: Lieke is een manwijf.
Omdat hij er niet tegenkan dat Lieke hem er finaal uitsport.
Je motoriek heeft niks te maken met acclimatiseren. Dat jong is vanaf dag 1 al aan het gapen en constant moe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
dat is gewoon omdat hij nog moet acclimatiseren
Die is vanavond tot niets meer in staat...wat ik je brom...als ze er ook nog alcohol in gieten gaat ie gewoon kopje onder in de jacuzzie omdat ie in slaap valt....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Die kan vanavond niet meer bewegen van de spierpijnen ik schat hem in dat hij er morgen de hele dag over gaat lopen miepen.
Hij heeft zijn excuus voor vanavond klaar.'' Ik ben te moe om iets te doen.''quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef riri het volgende:
[..]
Die is vanavond tot niets meer in staat...wat ik je brom...als ze er ook nog alcohol in gieten gaat ie gewoon kopje onder in de jacuzzie omdat ie in slaap valt....![]()
En jij denkt echt dat hij haar nog een keer gaat bellen ..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef shinegoldie het volgende:
huub gaat die groupie dag toch nog houde??? dan is t toch wel anders vind ik. ik dacht dat hij t afzegde voor lieke..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef mootie het volgende:
Kunnen mods eigenlijk zien of een gebande een nieuwe kloon heeft aangemaakt? Ip-tracing oid?
Nope. (F)A's wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef mootie het volgende:
Kunnen mods eigenlijk zien of een gebande een nieuwe kloon heeft aangemaakt? Ip-tracing oid?
preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Lieke is een fitness-expert. Die is m.i. doorgeschoten naar de andere kant.
Dennis hoeft zich echt niet te schamen als hij een mindere conditie heeft dan die Lieke "Hulk Hogan".
Dennis is een mietje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Dennis hoeft zich echt niet te schamen als hij een mindere conditie heeft dan Lieke "Hulk Hogan".
Je kent het gezegde: Van uitstel komt afstel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef shinegoldie het volgende:
huub gaat die groupie dag toch nog houde??? dan is t toch wel anders vind ik. ik dacht dat hij t afzegde voor lieke..
Da's ook lekker. Die meiden worden toch vooral op hun foto uitgekozen door de miljonairs?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub belt een van de meiden af en zegt dat het een andere datum gaat worden. De meid is teleurgesteld en ze vraagt meteen "Hadden ze je al verteld dat de foto bij de aanmelding niet mijn foto was ?".
Schamen niet, maar het laat zich wel heel makkelijk en vooral erg snel inpakken door een meid. Zo zwaar zijn de oefeningen niet en ook niet erg complex. Een beetje voetballer zou dit moeten kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Dennis hoeft zich echt niet te schamen als hij een mindere conditie heeft dan Lieke "Hulk Hogan".
Kom op zeg. Je verwacht van een bijna profvoetballer toch een goeie conditie? Dit lijkt nergens op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Het gaat er ook vooral om dat hij vooraf een enorme grote mond hand over zijn sportieve kwaliteiten, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schamen niet, maar het laat zich wel heel makkelijk en vooral erg snel inpakken door een meid. Zo zwaar zijn de oefeningen niet en ook niet erg complex. Een beetje voetballer zou dit moeten kunnen bijhouden.
hoezo niet??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Als ik het goed begreep heeft de FEBO de foto verwisseld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's ook lekker. Die meiden worden toch vooral op hun foto uitgekozen door de miljonairs?
Het zou me niet eens verbazen als de redactie zelf gewoon een paar foto's erbij gezocht heeft ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's ook lekker. Die meiden worden toch vooral op hun foto uitgekozen door de miljonairs?
Volgens mij is die 'voetbal carriére' al jaren geleden.. bij de jeugd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je verwacht van een bijna profvoetballer toch een goeie conditie? Dit lijkt nergens op.
Ben heel benieuwd of DGK in de koop is inbegrepen of wordt afgeserveerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef BuffyJan het volgende:
RTL koopt Talpa, nu op t nieuws
Mooi, weet ik iig naar welke zender ik niet moet luisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Brian en Amanda zijn nu live bij 3FM
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, weet ik iig naar welke zender ik niet moet luisteren.
Op teletekst staat dat alleen nog bekend is dat de voetbalrechten worden overgenomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of DGK in de koop is inbegrepen of wordt afgeserveerd.
Hij moet wel hij zei het heel spottend, maar Carlos zei respect ik weet wat ze er voor heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Dennis geeft wel toe dat het knap is wat Lieke doet, hij kan ook niet anders maar toch
Nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Hoe laat zijn die 2 randdebielen* A en B* bij 3 fm ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |