Zoiets als die matroos van Reve?quote:
Ze hadden het er geloof ik over dat ze elkaar kenden. Toen noemde hij haar een hoertje. Lieke zei toen, schijnbaar kent hij me heel erg goed toen ging Lieke verder over een sportschool met Carlos. Zij negeerden daarbij Dennis. Carlos vroeg vervolgens hoe het met haar kuit ging.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In welke context noemt hij haar hoer?
Ongelooflijk hoe snel mensen zich laten meesleuren door die ordi's.
ik ken maar weinig voetballers die dat doen. Mss in het profvoetbal wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch wel aan krachttraining?
nogmaals; ik heb nergens last van, snaphet niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef jassy het volgende:
Elke keer na precies 2.30 minuut kappen die streams ermee. Zou het een beveiliging zijn dat ze alleen maar willen dat je vanaf de Tien.TV site kijkt ofzo?
Conditioneel stelt het ook niet veel voor. Hij smokkelt enorm. Dit is ook tevens cardio natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:31 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ken maar weinig voetballers die dat doen. Mss in het profvoetbal wel.
Maar het is ook niet perse nodig hoor. Voetballers moeten vooral techniek en uithoudingsvermogen hebben.
Wat zegt hij dan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef Ning het volgende:
Gadver wat loopt Jaap te stoken
alleen dat opdrukken al...dat is toch niet normaal...elke voetballer doet datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:31 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ken maar weinig voetballers die dat doen. Mss in het profvoetbal wel.
Maar het is ook niet perse nodig hoor. Voetballers moeten vooral techniek en uithoudingsvermogen hebben.
Ik zit ook met stomme verbazing te kjiken, en Lieke loopt hem ontzettend te fucken. Dat is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef riri het volgende:
[..]
alleen dat opdrukken al...dat is toch niet normaal...elke voetballer doet dat
Dennis is toch echt meer zoals matroos Vosch van Gerard Reve.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef riri het volgende:
[..]
Een ex van mij was ook voetballer, niet geheel onverdienstelijk maar behalve dat hij langer werk had in de badkamer dan ik was het ook een enorm watje. Elk pijntje, kwaaltje werd 10.000 keer op een dag gemeld en zat hij wekelijks bij de huisarts.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef riri het volgende:
[..]
Mooi dat het je ex is, in dit geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Een ex van mij was ook voetballer, niet geheel onverdienstelijk maar behalve dat hij langer werk had in de badkamer dan ik was het ook een enorm watje. Elk pijntje, kwaaltje werd 10.000 keer op een dag gemeld en zat hij wekelijks bij de huisarts.
dat schijnt wel lekker te zijn.... als hij zich zo terugtrekt en gaat aftrekken... is het net of iemand anders aan de hendel trektquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Denniis heeft geen gevoel meer in zijn armen, watje.
We konden altijd wel hartstikke leuk shoppen samen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat het je ex is, in dit geval.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
We konden altijd wel hartstikke leuk shoppen samen!
quote:
'ik weet heus wel hoe ik sex moet hebben hor' ....quote:
Ieder nadeel heb ze voordeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat schijnt wel lekker te zijn.... als hij zich zo terugtrekt en gaat aftrekken... is het net of iemand anders aan de hendel trekt![]()
We maken allemaal wel eens een foutje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
We konden altijd wel hartstikke leuk shoppen samen!
Is Dennis een lens kwijt? Of in afwachting van LoveProfusion?quote:
quote:
ik ga het hier niet over pedofiel Reve hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Dennis is toch echt meer zoals matroos Vosch van Gerard Reve.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:42 schreef De_Moester het volgende:
'ik weet heus wel hoe ik sex moet hebben hor' ....
Ik geloof niet dat LP veel in hem ziet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Dennis een lens kwijt? Of in afwachting van LoveProfusion?
Dit kan met de beste wil ter wereld immers geen opdrukken worden genoemd.
Die kan vanavond niet meer bewegen van de spierpijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Denniis heeft geen gevoel meer in zijn armen, watje.
Echt ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke tegen Carlos : "Het stinkt hier vreselijk. Dat zullen wel die groentenballen van Dennis zijn"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke tegen Carlos : "Het stinkt hier vreselijk. Dat zullen wel die groentenballen van Dennis zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |