Me tooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is hyboprufen? sterkere variant van ibuprofen? ik hou van ibuprofen, écht
denk aan de wijze les van voyeurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Zowieso maakt Natasia geen televisie meer. Die ruzies kennen we nu wel, tot slimme plannetjes is ze niet in staat. Niemand zit op haar nieuwe tietjes te wachten..ze moet nu maar naar huis.
Men is bezig met het leggen van glasvezelkabels in en om de Kooi, vandaar deze storingen, althans , dat schat ik zo in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh zo, carambahee streams liggen eruit
![]()
Ze zouden dat krijswijf eens aan de anti-psychoticum moeten zetten. En dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom natasjamodus. Zij zegt altijd Hyboprufen. Moet ik nou alles uitleggen?![]()
paracetemol reageer ik niet op, ibuprofen daarentegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Me too.Maar komt omdat ik niet tegen paracetamol kan..
nee joh, aan de prozac - dan is ze snel vertrokkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zouden dat krijswijf eens aan de anti-psychoticum moeten zetten. En dat meen ik serieus.
Beter voor d'rzelf en haar omgeving.
Dat krijswijf is niet meer te redden, arme kids.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zouden dat krijswijf eens aan de anti-psychoticum moeten zetten. En dat meen ik serieus.
Beter voor d'rzelf en haar omgeving.
Nope 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef F04 het volgende:
Nog hoeveel Miljonairs kunnen de villa nog in? 2 toch?
Snap ik ff nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee joh, aan de prozac - dan is ze snel vertrokken
Da's een bekende "upper". Natasia is al hysterisch in veel situaties, wat prozac zal haar haar zo hysterisch maken dat ze direct kan worden opgenomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |