Mijn collega's Fokken niet, vandaar dat ze beter verkopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Omdat je gewoon de passmailer aan kunt zwengelen en een niet-bestaand mailadres in kunt vullen.
Voor de IP-ban is het misschien nogal lullig voor de collega van je die wel kan verkopen én Fok!'ken...
Nou, dat dus...
maar jj bent dus de vriend van anwb, en wil dat hij meer tijd aan jou besteed dan dat hij besteed aan fok?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef ANWB het volgende:
[..]
Mijn collega's Fokken niet, vandaar dat ze beter verkopen.
Kom op met die ban!
Ik zie hier dat drie collega's ook zitten te fokken....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef ANWB het volgende:
[..]
Kom op met die ban!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie hier dat drie collega's ook zitten te fokken....
Ja toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef kasper het volgende:
Kan je met een IP-ban eigenlijk nog wel lurken?![]()
Die heeft dan 2 vensters openstaanquote:
neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef kasper het volgende:
Kan je met een IP-ban eigenlijk nog wel lurken?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:26 schreef -Hahaha- het volgende:
Gewoon de holocaust ontkennen, of in het rondte zitten roepen dat negers inferieure parasieten zijn. Dan krijg je van Yvonne Heslinga een bannetje aangesmeerd.
Als je echt een IP-ban wilt hebben (wat je daarvoor bij Breuls of Danny moet zijn), kun je met dit onderwerp een topic in feedback openen. Als Danny ooit nog langskomt, krijg je gegarandeerd eentje aangesmeten.
wat een traag kutforum is dat zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:26 schreef -Hahaha- het volgende:
Gewoon de holocaust ontkennen, of in het rondte zitten roepen dat negers inferieure parasieten zijn. Dan krijg je van Yvonne Heslinga een bannetje aangesmeerd.
Als je echt een IP-ban wilt hebben (wat je daarvoor bij Breuls of Danny moet zijn), kun je met dit onderwerp een topic in feedback openen. Als Danny ooit nog langskomt, krijg je gegarandeerd eentje aangesmeten.
je kan toch ook gewoon wegblijven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef ANWB het volgende:
[..]
Kom op met die ban!
tubgirl en draaimolens, al dan niet in willekeurige volgorde, doen het beter heur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef FortunaHome het volgende:
Gewoon de hele dag nergelullen posten vanaf dat ip met steeds verschikkende kloons
Kijken hoe snel je die ip ban krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |