abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50859545
Ik ben dus op zoek naar een 'echte' chinees in Utrecht of Den Bosch (of ergens er tussen in)
eentje waar ik eten kan verwachten wat ze me in China ook voor gaan schotelen; waar de chinesen zelf ook graag gaan eten.

nasi rames moet die nog nooit van gehoord hebben zeg maar
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:06:26 #2
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50859620
Chinees restaurant Pong Cho Lao in Tiel
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_50860108
Chinees Theehuis Sang Lee in de kruisstraat van Eindhoven ( Kantonese keuken )
pi_50860461
utrecht: Tai Soen in hoog catharijne en Paradijs, bij vredenburg....... je bedoelt gewoon Yamcha(dimsummen,lunch) als ik het goed heb
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:48:24 #5
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50861130
Die heb je echt weinig... Ikzelf werk bij een Taiwanees bedrijf waar veel Taiwanesen en
Chinesen werken, we gaan vaak lunchen en/of dineren bij een Chinees restaurant in
Rosmalen (ligt aan Den Bosch) waar er dan voor ons appart gerechten worden
klaargemaakt (besteld in t chinees)...

De meeste Chinese restaurants hebben gewoonweg geen keuze omdat de meeste Nederlanders
alleen de Nederlandse meuk willen, en ze failliet zouden gaan als ze zich daar niet op richten...
Mensen komen simpelweg niet terug als t een keer is tegengevallen omdat t iets was wat
ze niet kenden en ze iets minder beviel, daarvoor zijn ze ook heel voorzichtig...

Als je wil kan k hier wel rondvragen ofdat ze iets anders weten...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_50861133
Ik ben zelf werkzaam bij een Taiwanees bedrijf in DenBosch.
En gaan dan ook regelmatig uit eten wat 10 van de 10 keer de chinees is.

Ik heb nog nooit de kaart gekregen, en het eten is niet te vergelijken met wat ik doorgaans bij de chinees gewent was.
het is vrij simpel maar wel veel lekkerder ( dumplings zijn zeker aan te raden).

Veders is het meer dat je per ingredient kiest, bv. soep of niet.( veel of weinig water) >reist witte of gebakken), mihoen ,noodels > vlees / vis > groente > kruiden ( gember ).

Je kunt je ook laten verrasen, echter dit kan een aardige verrassing zijn ( eende tongetjes, gebakken darmen, koeienhoef etc.

M.a.w. aangezien ik nog geen chinees ben tegen gekomen die bovenstaant niet kon cq. deed kan iedere chinees het. Wil alleen niet zeggen dat ze het ook doen.. meestal als het was rustiger is zullen ze niet moeilijk doen.

Grtz
I do not suffer from insanity... I enjoy it.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:49:27 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50861185
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:48 schreef iemand2000 het volgende:
Ik ben zelf werkzaam bij een Taiwanees bedrijf in DenBosch.
En gaan dan ook regelmatig uit eten wat 10 van de 10 keer de chinees is.

Ik heb nog nooit de kaart gekregen, en het eten is niet te vergelijken met wat ik doorgaans bij de chinees gewent was.
het is vrij simpel maar wel veel lekkerder ( dumplings zijn zeker aan te raden).

Veders is het meer dat je per ingredient kiest, bv. soep of niet.( veel of weinig water) >reist witte of gebakken), mihoen ,noodels > vlees / vis > groente > kruiden ( gember ).

Je kunt je ook laten verrasen, echter dit kan een aardige verrassing zijn ( eende tongetjes, gebakken darmen, koeienhoef etc.

M.a.w. aangezien ik nog geen chinees ben tegen gekomen die bovenstaant niet kon cq. deed kan iedere chinees het. Wil alleen niet zeggen dat ze het ook doen.. meestal als het was rustiger is zullen ze niet moeilijk doen.

Grtz
lol, ken ik jou?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:50:09 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50867627
http://www.mandarijn-waalwijk.nl/

Een aanrader. Zeker het verrassingsmenu
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50960467
Geloofde je me niet

Paradijs op het Vredenburg in Utrecht. Jammer dat het Vredenburg de komende 4 jaar eruit ziet als een bouwput maar deze chinees heeft zeer goede resencies gekregen ook uit de Chinese gemeenschap. Ze schijnen echter 2 kaarten te hebben, een leesbaar de andere nietleesbaar (voor mij althans). De laatste moet je hebben.
pi_50960849
Men is allemaal blij met Utrecht, dus het zal wel Utrecht worden, gezien de planning in de avond zullen we waarschijnlijk Paradijs selecteren begrijp ik uit de ideeen hier, ik zal het in de groep gooien
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:21 schreef Oceanonix het volgende:
Geloofde je me niet - - - >8 - - -
Check je historie, dit topic bestond eerder, mag jij zeggen wie ik niet geloofde

Als je nou ff elders meld dat je de 28e mee kan, kun je (iig) mee terug rijden en ben je nog redelijk bijtijds thuis ook
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:13:00 #11
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_50983434
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een 'echte' chinees in Utrecht of Den Bosch (of ergens er tussen in)
eentje waar ik eten kan verwachten wat ze me in China ook voor gaan schotelen; waar de chinesen zelf ook graag gaan eten.

nasi rames moet die nog nooit van gehoord hebben zeg maar
Wat is nasi rames ???
Ik meen het , ik weet niet wat nasi rames is.
Ik weet wel wat nasi goreng is , maar niet nasi rames
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_50983595
nasi rames... indisch gerecht... bakje nasi... en een bakje met stoofvlees, stokje sate, ei.. en iets in die richting, ligt per restaurant
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:31:34 #13
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_50983998
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:18 schreef Kersje86 het volgende:
nasi rames... indisch gerecht... bakje nasi... en een bakje met stoofvlees, stokje sate, ei.. en iets in die richting, ligt per restaurant
Oja ???
Want mijn ouders hebben een chinees restaurant en zover ik weet hebben ze dat niet
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_50984408
dan is het denk ik geen Chinees-Indisch restaurant? of misschien heet het anders?? heb je met iets met stoofvlees dan? Meestal met kerry of paprika poeder gemaakt
pi_51518054
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:21 schreef Oceanonix het volgende:
Geloofde je me niet

Paradijs op het Vredenburg in Utrecht. Jammer dat het Vredenburg de komende 4 jaar eruit ziet als een bouwput maar deze chinees heeft zeer goede resencies gekregen ook uit de Chinese gemeenschap. Ze schijnen echter 2 kaarten te hebben, een leesbaar de andere nietleesbaar (voor mij althans). De laatste moet je hebben.
Zag er idd uit als een bouwput daar
Maar daar had je binnen geen last van

Maar goed, was prima te eten daar (toch?) en idd 2 kaarten, maar gelukkig wel allebei leesbaar (toch?)
tenzij ze er nog 1 hebben, maar gezien de 3-talige kaart denk ik dat niet.

denk idd wel dat dit een echte chinees is, ik heb bij 'de chinees om de hoek' iig nog nooit gebakken varkensdarm en gestoofde rundermaag op de kaart zien staan

bijkomend voordeel; het was nog heel goed betaalbaar ook, minpuntje: moest zelf ff achter de chopsticks aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')