lol, ken ik jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:48 schreef iemand2000 het volgende:
Ik ben zelf werkzaam bij een Taiwanees bedrijf in DenBosch.
En gaan dan ook regelmatig uit eten wat 10 van de 10 keer de chinees is.
Ik heb nog nooit de kaart gekregen, en het eten is niet te vergelijken met wat ik doorgaans bij de chinees gewent was.
het is vrij simpel maar wel veel lekkerder ( dumplings zijn zeker aan te raden).
Veders is het meer dat je per ingredient kiest, bv. soep of niet.( veel of weinig water) >reist witte of gebakken), mihoen ,noodels > vlees / vis > groente > kruiden ( gember ).
Je kunt je ook laten verrasen, echter dit kan een aardige verrassing zijn ( eende tongetjes, gebakken darmen, koeienhoef etc.
M.a.w. aangezien ik nog geen chinees ben tegen gekomen die bovenstaant niet kon cq. deed kan iedere chinees het. Wil alleen niet zeggen dat ze het ook doen.. meestal als het was rustiger is zullen ze niet moeilijk doen.
Grtz
Check je historie, dit topic bestond eerder, mag jij zeggen wie ik niet geloofdequote:
Wat is nasi rames ???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef Bowiefan het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een 'echte' chinees in Utrecht of Den Bosch (of ergens er tussen in)
eentje waar ik eten kan verwachten wat ze me in China ook voor gaan schotelen; waar de chinesen zelf ook graag gaan eten.
nasi rames moet die nog nooit van gehoord hebben zeg maar
Oja ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:18 schreef Kersje86 het volgende:
nasi rames... indisch gerecht... bakje nasi... en een bakje met stoofvlees, stokje sate, ei.. en iets in die richting, ligt per restaurant
Zag er idd uit als een bouwput daarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:21 schreef Oceanonix het volgende:
Geloofde je me niet![]()
Paradijs op het Vredenburg in Utrecht. Jammer dat het Vredenburg de komende 4 jaar eruit ziet als een bouwput maar deze chinees heeft zeer goede resencies gekregen ook uit de Chinese gemeenschap. Ze schijnen echter 2 kaarten te hebben, een leesbaar de andere nietleesbaar (voor mij althans). De laatste moet je hebben.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |