nee Ghetto's in amerika danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef Erotica_ het volgende:
Ghetto's in Nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tags: geen werk antilianen lui sbs6
Je bent er echt geweest ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
nee Ghetto's in amerika danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JA, ben er geweest hoor. in de ghetto's! (dat noemen we hier een villawijk, zonder grappen, bijna alleen maar vrijstaande huizen!)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef bleiblei het volgende:
Die keywords ook:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent in de war met suburbs/voorsteden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
nee Ghetto's in amerika danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JA, ben er geweest hoor. in de ghetto's! (dat noemen we hier een villawijk, zonder grappen, bijna alleen maar vrijstaande huizen!)
Nominatie voor slechtste nep SWAAAA ooit ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Buschetta het volgende:
Zeeeheeet die kaule ghettoo nah Jonkie kaule tataa...
Zeheet werk noh. Kwil doekoes pakke maar ze laatteee me nie.
Ama pam-pam nominatie... me no sabe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nominatie voor slechtste nep SWAAAA ooit ?
't is één en al conspiracy theory! De Overheid zit er achter zodat wij denken dat die mensen geholpen moeten worden en dan kunnen ze de belasting weer hoger makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
een ghetto verzinnen en vervolgens zeker klagen dat je in de ghetto zit ;`)
"Kansenwijken"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef MASD het volgende:
sinds wanneer heb je een ghetto in NL?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop