Had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
mijn klacht is juist als je ze wel ziet. nub
ik draag lange sokken onder een lange broek. wat normaal is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef hemmes het volgende:
Wat draagt TS dan wel niet?
Daarnet riep je dat "iedereen doet wat de rest ook doet", dan is dat blijkbaar de norm, dan ben jij abnormaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
ik draag ook bijna geen korte broeken, en als ik er een draag heb ik hoge schoenen aan met hoge sokken die ik naar beneden duw. wat normaal is
Wat jij normaal vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
ik draag lange sokken onder een lange broek. wat normaal is.
ik draag ook bijna geen korte broeken, en als ik er een draag heb ik hoge schoenen aan met hoge sokken die ik naar beneden duw. wat normaal is
met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef Devlinsect het volgende:
Enkelsokken zien er niet uit. Tenzij het warm weer is en je begeeft naar hett strand.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
met jou kan ik praten
offtopic: ook over muzieksmaak btw
Oh dan pas je met je lange sokken en korte broek wel goed tussen al die Belgen op LRquote:
Zwollequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |