Citaat: "Het voorval met de heer W. Frequin heeft me erg geschokt, terwijl ik niet eens erg betrokken ben bij dit programma. Ik ben alleen de presentator die deze uitzending presenteert."
Zover ik begrepen heb is BB zijn idee?
Wellicht is het manier om zich min of meer van te voren in te dekken voor het moment dat dit alles echt uit de hand gaat lopen.
Athans ik kan me zo voorstellen dat hij het image dat hij op dit moment heeft niet graag verliest.
Mag rolf zich eventueel ook terugtrekken uit zijn rol in BB?
Viel mij ook op!
De loser.
Shroomhead Rolf - gebruikt tegenwoordig AH champignons.
Vandaar de naam ROLF-X (files)
"He's still out there"
en jah.. dan wil je wel aan de coke gaan, iets wat zijn uiterlijk ook nou niet echt bepaald goed doet..
Waarschijnlijk komt dit door de zorgen door "zijn" programma.
Het gaat uit de hand lopen dat is wel duidelijk!!
Ondanks de kritieken blijf ik van mening dat dit alles zijn idee is (loopt hij al vijf jaar mee rond)
P.S. tijdens de eerste aflevering zag hij er nog wel goed uit!!!
quote:
op 10-08-1999 om 11:51 PM schreef Abrahummie het volgende:
tijdens de eerste aflevering zag hij er nog wel goed uit!!!
O ja? Wanneer heb jij Rolf X. ooit goed uit vinden zien. Die gast ziet er naar mijn mening altijd uit of hij net bij een kook-party vandaan komt (en dan bedoel ik niet 'Koken met sterren')!
Misschien heeft V wel geselecteerd op potientieel labiele persoonlijkheden, tbv van de kijkcijfers...
Vandaar ook die BIJL...!
Wij vinden het scenario van de VS beter klinken. Zij hebben geen labiele figuren nodig voor de kijkcijfers verwachten wij.
P.S. Voor diegene die niet begrijpen waarom Abrahummie soms in meervoud en soms in enkelvoud spreekt, wij zijn met zijn 2-en maar soms ook alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |