abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198256

Wat mij is opgevallen tijdens de langere uitzending van BB is dat hij zich in het gesprek met de "psychologe" min of meer afzijdig hield.

Citaat: "Het voorval met de heer W. Frequin heeft me erg geschokt, terwijl ik niet eens erg betrokken ben bij dit programma. Ik ben alleen de presentator die deze uitzending presenteert."

Zover ik begrepen heb is BB zijn idee?

Wellicht is het manier om zich min of meer van te voren in te dekken voor het moment dat dit alles echt uit de hand gaat lopen.
Athans ik kan me zo voorstellen dat hij het image dat hij op dit moment heeft niet graag verliest.

Mag rolf zich eventueel ook terugtrekken uit zijn rol in BB?

vrijdag 8 oktober 1999 @ 23:08:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198257
>> terwijl ik niet eens erg betrokken ben bij dit programma.

Viel mij ook op!

De loser.

Shroomhead Rolf - gebruikt tegenwoordig AH champignons.

pi_198258
Bewoners doen mee aan het programma van ROLF, maar als ze eruitkomen is hij pleite.

Vandaar de naam ROLF-X (files)

"He's still out there"

vrijdag 8 oktober 1999 @ 23:27:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198259
Rofl X heeft dit programma niet verzonnen maar meneer john de mol jr.
Hij baalt nu waarschijnlijk als een stekker omdat BB meer kijkers heeft gehad binnen 2 dagen dan zijn tandenborstelsjoo in 5 jaar..

en jah.. dan wil je wel aan de coke gaan, iets wat zijn uiterlijk ook nou niet echt bepaald goed doet..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198260
Even voor jullie info: het is niet het idee van Rolf. dat heeft hijzelf ergens een keer gezegd. het idee kwam van een programmamaker bij V. Ik weet alleen niet meer wie. En toen is Hummie erop gesprongen omdat ze ruzie had gemaakt bij weekend (geloof ik) en een andere baan zocht. Niet voor het geld trouwens, want ze heeft een platina handdruk gekregen toen ze wegging bij Weekend...
Nee: Rolf is niet slim genoeg om zoiets te bedenken. Misschien ook maar goed voor hem: want ik zou niet graag de verantwoordelijke zijn voor BB. Psychologische exp. laten zien dat het helemaal niet zo veilig hoeft te zijn als B ons allemaal laat denken: inderdaad is er geen 'officiele' psych te vinden die het wil begeleiden. Alleen maar een paar kwakzalvers...
pi_198261
Als hij serieus wat aan zijn imago wil doen, moet hij eerst wat aan zijn verlopen kop gaan doen en vervolgens met een parachute in de tuin van het BB-huis gaan landen om een spelletje Hints met de bewoners te gaan spelen.....en sigaretten meenemen..
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_198262
Rolf loopt op dit moment inderdaad met een verlopen kop!!

Waarschijnlijk komt dit door de zorgen door "zijn" programma.

Het gaat uit de hand lopen dat is wel duidelijk!!

Ondanks de kritieken blijf ik van mening dat dit alles zijn idee is (loopt hij al vijf jaar mee rond)

P.S. tijdens de eerste aflevering zag hij er nog wel goed uit!!!

zaterdag 9 oktober 1999 @ 00:41:00 #8
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198263
quote:
op 10-08-1999 om 11:51 PM schreef Abrahummie het volgende:
tijdens de eerste aflevering zag hij er nog wel goed uit!!!

O ja? Wanneer heb jij Rolf X. ooit goed uit vinden zien. Die gast ziet er naar mijn mening altijd uit of hij net bij een kook-party vandaan komt (en dan bedoel ik niet 'Koken met sterren')!

"Kutkip!"

zaterdag 9 oktober 1999 @ 01:03:00 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198264
OK, even duidelijkheid?
Het is een programma dat eerder is geweest in Zweden....daar heeft een kandidaat zelfmoord gepleegd toen hij eruit werd gestemd (moeten ze toch Bianca in de gaten gaan houden).
In Nederland is het opgepakt door Peter Romer, jaja de zoon van de beruchte inspecteur met C O C K.
Rolf had er dus niets mee te maken.
Ik kan het me ook niet voorstellen, als ik dat hoofd op tv zie lijkt het me niet het soort hoofd waar iets geniaals als BigBrother uit kan komen.
Lekker douchen!
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 01:09:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198265
Was die zelfmoord LIVE in beeld?

Misschien heeft V wel geselecteerd op potientieel labiele persoonlijkheden, tbv van de kijkcijfers...

Vandaar ook die BIJL...!

pi_198266
Aangezien bij de eerdere vergelijkbare TV-programma's in andere landen (ook in Australië is een dergelijk programma geweest)
zelfmoord het gevolg is geweest kan Rolf X met goed fatsoen toch niet melden dat hij het beste met de bewoners voor heeft.

Wij vinden het scenario van de VS beter klinken. Zij hebben geen labiele figuren nodig voor de kijkcijfers verwachten wij.

P.S. Voor diegene die niet begrijpen waarom Abrahummie soms in meervoud en soms in enkelvoud spreekt, wij zijn met zijn 2-en maar soms ook alleen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')