Verwacht je nog serieuze reacties op hetgeen je uitkraamt, of voel je je gewoon eenzaam in het hoekje waarin je zit te kniezen?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:08 schreef Lardyy het volgende:
Mark_Rutte heeft ook een woordenboek opgevroten!!!!
Die 2 dingen hebben totaal niks met elkaar te maken, maar hierbij staak in de conversatie!!!quote:[..]
Verwacht je nog serieuze reacties op hetgeen je uitkraamt, of voel je je gewoon eenzaam in het hoekje waarin je zit te kniezen?
wel gelijk in, iedereen doet alsof ze suprieur zijn aan het vmboquote:Op maandag 2 juli 2007 02:25 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
De enige passende reactie op de meeste reacties hier:
En dan dit...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel gelijk in, iedereen doet alsof ze suprieur zijn aan het vmbo![]()
in combinatie metquote:zelf heb ik ook vmbo-TL gedaan en wat was dat makkelijk zeg, wel ideaal, geen ruk uitvreten en toch met uitstekende cijfers slagen.
quote:Vmbo scholen zijn wel een rommel, allemaal allochtonen en mooiboys die geen fuck om school geven en die het verpesten voor de hardwerkende vmbo-er.
ach, wie wil er nou bij dat ''feest'' zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef bersenka het volgende:
VMBO'ers niet welkom op feest Almere
ook ernstig![]()
Dude met je reactie laat je maar weer eens zien hoe dom de gemiddelde vmbo'er wel isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel gelijk in, iedereen doet alsof ze suprieur zijn aan het vmbo![]()
zelf heb ik ook vmbo-TL gedaan en wat was dat makkelijk zeg, wel ideaal, geen ruk uitvreten en toch met uitstekende cijfers slagen. Vmbo scholen zijn wel een rommel, allemaal allochtonen en mooiboys die geen fuck om school geven en die het verpesten voor de hardwerkende vmbo-er.
als ik had gezegt dat ik op het vwo had gezeten had je het ook gelooft. je wilt alleen maar wat hebben om op te zeiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Dude met je reactie laat je maar weer eens zien hoe dom de gemiddelde vmbo'er wel is![]()
![]()
Het meest beschamende is dat je schijnbaar echt niet door hebt hoe belachelijk die opmerking wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik had gezegt dat ik op het vwo had gezeten had je het ook gelooft. je wilt alleen maar wat hebben om op te zeiken.
oke, ik schaam me ook omdat ik vmbo heb gedaan omdat het een slecht imago heeft en het beeld dat men ervan heeft qua stereo-types enzo![]()
omdat ik zei dat ik geen ruk uitvoerde en toch slaagde en even later praatte ik over de hardwerkende vmbo-er die dupe was van de allochtonen en mooiboys die het vmbo verzieken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef D1 het volgende:
[..]
Het meest beschamende is dat je schijnbaar echt niet door hebt hoe belachelijk die opmerking was![]()
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Originele_Naam het volgende:
veel van de vooroordelen over vmbo'ers kloppen wel hoor
Alsof iedereen op het vwo en op de uni niet meer normaal kan praten? Slaat ook totaal nergens op.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef Originele_Naam het volgende:
Het is heel makkelijk te constanteren of iemand een woordenboek heeft opgegeten, je vraagt hem wat voor opleiding diegene heeft gedaan. Is het vmbo dan klopt het wel, anders is het normaal spraakgebruik voor diegene.
neej, want je spelling is te belabberd voor woordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik had gezegt dat ik op het vwo had gezeten had je het ook gelooft. je wilt alleen maar wat hebben om op te zeiken.
oke, ik schaam me ook omdat ik vmbo heb gedaan omdat het een slecht imago heeft en het beeld dat men ervan heeft qua stereo-types enzo![]()
je haalt mijn quotes totaal uit de context maar beter ben ik in dit topic ook niet gewendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:54 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Alsof iedereen op het vwo en op de uni niet meer normaal kan praten? Slaat ook totaal nergens op.
Nee, want mensen die op HAVO en VWO zitten maken gelukkig nooit spelfoutenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
neej, want je spelling is te belabberd voor woorden
Ik moet wel zeggen.. in VMBO was het gooien met dingen stukken leuker als in HAVO/VWOquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
80% vmbo'ers misdraagt zich wel eens
Waar slaat dit onderzoek nou op? Ze doen net alsof mensen die op het VMBO zitten automatisch criminelen zijn. Met name dit stukje:
[..]
Alsof iemand op Havo of VWO nooit een propje heeft gegooid, of iemand een keer heeft uitgescholden. Wat een onzin.
Als ze zo graag zo'n onderzoek willen doen, bekijk dan ook wat de statistieken op de Havo of het Vwo zijn zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt. Zo weet je namelijks nog niks.
Idd, als je naar elkaar opleiding kijkt ben je ook een kutvriend..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben ben slimmer ! Nee ikkuh ! Niet, jij hebt vmbo gedaan !!
Gah, mensen die zichzelf beter willen laten voelen door hun opleiding
In mijn vriendenkring variëren de leerwegen van vmbo t/m uni. Ik zal nooit neerkijken op een maat van me omdat hij een lagere educatie heeft gehad dan ik en zo is dat ook vice versa, zo niet ? Zal het me jeuken,
ten eerste je zin klopt niet, ten tweede zulke fouten maken ze nog in de brugklas niet eens. Maar ik zal niet om je vraag heen draaien. Nee, ik voel me niet beter, maar ik ben beter. Alleen komt het voor dat mensen op internet wat eerlijker zijn dan in het echt, dus nu weet je ongeveer wat ik van je vind alhoewel ik dat nooit in het echt tegen je zou zeggen, want misschien sta jij mijn hamburger wel te bakken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want mensen die op HAVO en VWO zitten maken gelukkig nooit spelfouten![]()
je voelt je echt te goed ofniet, voor vmbo he?![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ten eerste je zin klopt niet, ten tweede zulke fouten maken ze nog in de brugklas niet eens. Maar ik zal niet om je vraag heen draaien. Nee, ik voel me niet beter, maar ik ben beter. Alleen komt het voor dat mensen op internet wat eerlijker zijn dan in het echt, dus nu weet je ongeveer wat ik van je vind alhoewel ik dat nooit in het echt tegen je zou zeggen, want misschien sta jij mijn hamburger wel te bakken.
is dat je enige argument, op de man spelen en zeggen dat je mij niet kan uitstaan. ik wens je dan heel veel succes in je leven en laat me over 10 jaar weten wat je hebt afgerondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan je niet uitstaan.
en je hamburger te bakken? na het mbo ga ik hbo doen dus lijkt het me een beetje onlogisch dat ik je hamburgers ga bakken. ik hoop btw dat je erin stikt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |