abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51046870
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:08 schreef Lardyy het volgende:
Mark_Rutte heeft ook een woordenboek opgevroten!!!!
Verwacht je nog serieuze reacties op hetgeen je uitkraamt, of voel je je gewoon eenzaam in het hoekje waarin je zit te kniezen?
pi_51047017
quote:
[..]

Verwacht je nog serieuze reacties op hetgeen je uitkraamt, of voel je je gewoon eenzaam in het hoekje waarin je zit te kniezen?
Die 2 dingen hebben totaal niks met elkaar te maken, maar hierbij staak in de conversatie!!!
Voor al het laatste voetbalnieuws >>>>www.voetbalking.nl<<<<
pi_51047704
De enige passende reactie op de meeste reacties hier:
Mrrrr.
pi_51090491
quote:
Op maandag 2 juli 2007 02:25 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
De enige passende reactie op de meeste reacties hier:
wel gelijk in, iedereen doet alsof ze suprieur zijn aan het vmbo

zelf heb ik ook vmbo-TL gedaan en wat was dat makkelijk zeg, wel ideaal, geen ruk uitvreten en toch met uitstekende cijfers slagen . Vmbo scholen zijn wel een rommel, allemaal allochtonen en mooiboys die geen fuck om school geven en die het verpesten voor de hardwerkende vmbo-er.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:03:08 #105
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51090706
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

En dan dit...
quote:
zelf heb ik ook vmbo-TL gedaan en wat was dat makkelijk zeg, wel ideaal, geen ruk uitvreten en toch met uitstekende cijfers slagen .
in combinatie met
quote:
Vmbo scholen zijn wel een rommel, allemaal allochtonen en mooiboys die geen fuck om school geven en die het verpesten voor de hardwerkende vmbo-er.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_51090773
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:03 schreef D1 het volgende:

[..]

En dan dit...
[..]

in combinatie met
[..]

nou en, het gaat erom dat vmbo makkelijk is
pi_51090959
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef bersenka het volgende:
VMBO'ers niet welkom op feest Almere

ook ernstig
ach, wie wil er nou bij dat ''feest'' zijn
maar wel triest trouwens
pi_51093245
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

zelf heb ik ook vmbo-TL gedaan en wat was dat makkelijk zeg, wel ideaal, geen ruk uitvreten en toch met uitstekende cijfers slagen . Vmbo scholen zijn wel een rommel, allemaal allochtonen en mooiboys die geen fuck om school geven en die het verpesten voor de hardwerkende vmbo-er.
Dude met je reactie laat je maar weer eens zien hoe dom de gemiddelde vmbo'er wel is
pi_51093641
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Dude met je reactie laat je maar weer eens zien hoe dom de gemiddelde vmbo'er wel is
als ik had gezegt dat ik op het vwo had gezeten had je het ook gelooft. je wilt alleen maar wat hebben om op te zeiken.

oke, ik schaam me ook omdat ik vmbo heb gedaan omdat het een slecht imago heeft en het beeld dat men ervan heeft qua stereo-types enzo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:34:25 #111
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51093825
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

als ik had gezegt dat ik op het vwo had gezeten had je het ook gelooft. je wilt alleen maar wat hebben om op te zeiken.

oke, ik schaam me ook omdat ik vmbo heb gedaan omdat het een slecht imago heeft en het beeld dat men ervan heeft qua stereo-types enzo
Het meest beschamende is dat je schijnbaar echt niet door hebt hoe belachelijk die opmerking was
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_51094430
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef D1 het volgende:

[..]

Het meest beschamende is dat je schijnbaar echt niet door hebt hoe belachelijk die opmerking was
omdat ik zei dat ik geen ruk uitvoerde en toch slaagde en even later praatte ik over de hardwerkende vmbo-er die dupe was van de allochtonen en mooiboys die het vmbo verzieken?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:54:29 #113
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_51094526
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Originele_Naam het volgende:
veel van de vooroordelen over vmbo'ers kloppen wel hoor
Nee.
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef Originele_Naam het volgende:
Het is heel makkelijk te constanteren of iemand een woordenboek heeft opgegeten, je vraagt hem wat voor opleiding diegene heeft gedaan. Is het vmbo dan klopt het wel, anders is het normaal spraakgebruik voor diegene.
Alsof iedereen op het vwo en op de uni niet meer normaal kan praten? Slaat ook totaal nergens op.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_51094822
ik heb gelukkig de Mavo gedaan en zit nu op het HBO
pi_51095226
Ik ben ben slimmer ! Nee ikkuh ! Niet, jij hebt vmbo gedaan !!

Gah, mensen die zichzelf beter willen laten voelen door hun opleiding

In mijn vriendenkring variëren de leerwegen van vmbo t/m uni. Ik zal nooit neerkijken op een maat van me omdat hij een lagere educatie heeft gehad dan ik en zo is dat ook vice versa, zo niet ? Zal het me jeuken,
pi_51095944
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

neej, want je spelling is te belabberd voor woorden
pi_51095998
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:54 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Alsof iedereen op het vwo en op de uni niet meer normaal kan praten? Slaat ook totaal nergens op.
je haalt mijn quotes totaal uit de context maar beter ben ik in dit topic ook niet gewend
pi_51096575
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

neej, want je spelling is te belabberd voor woorden
Nee, want mensen die op HAVO en VWO zitten maken gelukkig nooit spelfouten

je voelt je echt te goed ofniet, voor vmbo he?
pi_51096726
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
80% vmbo'ers misdraagt zich wel eens

Waar slaat dit onderzoek nou op? Ze doen net alsof mensen die op het VMBO zitten automatisch criminelen zijn. Met name dit stukje:
[..]

Alsof iemand op Havo of VWO nooit een propje heeft gegooid, of iemand een keer heeft uitgescholden. Wat een onzin.

Als ze zo graag zo'n onderzoek willen doen, bekijk dan ook wat de statistieken op de Havo of het Vwo zijn zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt. Zo weet je namelijks nog niks.
Ik moet wel zeggen.. in VMBO was het gooien met dingen stukken leuker als in HAVO/VWO
Daar bleef hij bij propjes schieten enzo... bij VMBO ging het een trap hoger.. met name gooien met geo's, rekenmachines, gummetjes, potloden, pennen noem maar op. Of tafels en stoelen helemaal scheef in het lokaal zetten of zelfs buiten het lokaal plaatsen .

"In het ene ben je slecht, maar in het ANDERE weer goed "
VMBO rellen 4 life1!!

Geweldige tijden 3de klas... 4deklas was beschaafd bah!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51096792
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben ben slimmer ! Nee ikkuh ! Niet, jij hebt vmbo gedaan !!

Gah, mensen die zichzelf beter willen laten voelen door hun opleiding

In mijn vriendenkring variëren de leerwegen van vmbo t/m uni. Ik zal nooit neerkijken op een maat van me omdat hij een lagere educatie heeft gehad dan ik en zo is dat ook vice versa, zo niet ? Zal het me jeuken,
Idd, als je naar elkaar opleiding kijkt ben je ook een kutvriend..
K heb vrienden die lager als VMBO hebben... grootste delen van de tijd vergeet ik het en kan me ook geen zak ballen. het is lachen met hun
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51096886
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, want mensen die op HAVO en VWO zitten maken gelukkig nooit spelfouten

je voelt je echt te goed ofniet, voor vmbo he?
ten eerste je zin klopt niet, ten tweede zulke fouten maken ze nog in de brugklas niet eens. Maar ik zal niet om je vraag heen draaien. Nee, ik voel me niet beter, maar ik ben beter. Alleen komt het voor dat mensen op internet wat eerlijker zijn dan in het echt, dus nu weet je ongeveer wat ik van je vind alhoewel ik dat nooit in het echt tegen je zou zeggen, want misschien sta jij mijn hamburger wel te bakken.
pi_51097055
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:03 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

ten eerste je zin klopt niet, ten tweede zulke fouten maken ze nog in de brugklas niet eens. Maar ik zal niet om je vraag heen draaien. Nee, ik voel me niet beter, maar ik ben beter. Alleen komt het voor dat mensen op internet wat eerlijker zijn dan in het echt, dus nu weet je ongeveer wat ik van je vind alhoewel ik dat nooit in het echt tegen je zou zeggen, want misschien sta jij mijn hamburger wel te bakken.
ik kan je niet uitstaan.
en je hamburger te bakken? na het mbo ga ik hbo doen dus lijkt het me een beetje onlogisch dat ik je hamburgers ga bakken. ik hoop btw dat je erin stikt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2007 16:07:39 ]
pi_51097255
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ik kan je niet uitstaan.
en je hamburger te bakken? na het mbo ga ik hbo doen dus lijkt het me een beetje onlogisch dat ik je hamburgers ga bakken. ik hoop btw dat je erin stikt.
is dat je enige argument, op de man spelen en zeggen dat je mij niet kan uitstaan. ik wens je dan heel veel succes in je leven en laat me over 10 jaar weten wat je hebt afgerond
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:52:35 #124
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_51098742
De MAVO was geweldig! Elk jaar met de hakken over de sloot en nipt het examen halen (hoezee voor het 7e vak). Ipv studeren hing ik liever rond met mijn vrienden van de MAVO en LTS en haalden we allerlei kattekwaad uit. Er zit zeker een kern van waarheid in als er gezegd wordt dat VMBOers wat wilder zijn. Het was een echt leuke tijd, maar niet voor altijd natuurlijk. Hangjongeren storen me ook niet zo omdat ik er zelf een ben geweest.

Na de MAVO heb ik nog MTS, HAVO, HBO en univeriteit gedaan, maar geen van allen afgerond. Gelukkig ben ik op het werk een stuk gemotiveerder en bij mijn eerste full-time baan 8 jaar geleden zat ik al boven modaal. Nu heb ik een succesvolle carriere in een van de rijkste steden van de wereld. De meeste van mijn mede-hangjongeren (MAVO en LTS) zijn ook prima op hun pootjes terechtgekomen dus er is nog hoop!
reset
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:01:42 #125
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51099039
NoelGallagher is een typisch voorbeeld van het VMBO.
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')