En ik kan er niks aan doen dat die overdracht zó traag ging. Vanavond krijg je het nummer alsnog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef Chowi het volgende:
Tvpikbensuicidaal.
Geef de titel en artiest van het nummer eens? Kan ook zijn dat ik het allang heb, namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik kan er niks aan doen dat die overdracht zó traag ging. Vanavond krijg je het nummer alsnog.
Het was een nummer van John Frusciante (gitarist RHCP), album is A Sphere In The Heart Of Silence, maar de titel van het nummer kan ik zo vlug niet vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geef de titel en artiest van het nummer eens? Kan ook zijn dat ik het allang heb, namelijk..
Van John Frusciante heb ik maar één nummer. So Would Have I.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een nummer van John Frusciante (gitarist RHCP), album is A Sphere In The Heart Of Silence, maar de titel van het nummer kan ik zo vlug niet vinden.
Ik zou dat hele album dat ik noemde eens beluisteren, als ik jou was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van John Frusciante heb ik maar één nummer. So Would Have I.
Oh. Sla me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zou dat hele album dat ik noemde eens beluisteren, als ik jou was.
Niet zó hard!quote:
Rood? Dan heb ik dus niet hard genoeg gepetst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Chowi het volgende:
Eerder rood.
Ik ga product design doen, maar omdat ik ook voor grafisch toegelaten was, mag ik daar ook enkele vakken van doen.quote:
Jawel, jawel. Ik het doet al genoeg pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Rood? Dan heb ik dus niet hard genoeg gepetst.
Kelly?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef ehqo het volgende:
Ik heb wel eens een snee gehad die prettiger was dan die ik zojuist vlak onder mijn nagelriem heb opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |