+ nederland is kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op dat de lucht daar veel zuiverder is dan hier? Ik merk het altijd meteen, bah wat zitten we toch in een stinkhol hier..
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ nederland is kut.
Ik vind het echt een baggerland, er is weinig moois aan, het stinkt hier idd, (randstad iig) en het eten is lekkerder in het buitenland
En het weer ook trouwens.
Ben je vorig jaar in NL gebleven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ nederland is kut.
Ik vind het echt een baggerland, er is weinig moois aan, het stinkt hier idd, (randstad iig) en het eten is lekkerder in het buitenland
En het weer ook trouwens.
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geloof een tientje ofzo, heb laatst iets geimporteerd en de enveloppe zweeft hier nog ergens, als je het bij bestellen wil weten kijk ik wel ff voor je na.
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe moet ik dat betalen?
ik verdien iets van 4 euro per uurdaar nog wat vakantiegeld bovenop, maar dat komt ook niet ver boven de 150 euro uit...
Nee, qua dat betreft zitten we hier maar goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hier
neen, ben naar frankrijk opgerot.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ben je vorig jaar in NL gebleven?heel juli was super warm, gewoon heerlijk weer, niet te klef of wat dan ook
supermarkt,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellen
[..]
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.
Wat doe je voor werk dan?
Moet ik helemaal voor naar beneden lopen, kijk zo wel als ik ga eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk maar alvast dan, dan ga ik bestellen
[..]
Dan doe je toch echt iets fout maat, 4 euro per uur is echt bar weinig.
Wat doe je voor werk dan?
nee, dat kost allemaal niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alcohol, brandstof en sigaretten niet duur hier
dat is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik helemaal voor naar beneden lopen, kijk zo wel als ik ga eten.
ik heb van mijn 15e tot mijn 18e 5.50 verdiend bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
supermarkt,
moet nog voor iets anders kijkenwordt gek daar, zo weinig loon
Alleen die teringtaal. Waarom!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat kost allemaal niks
Ik ga wel in noord frankrijk wonen, tanken, peuken en drank halen in luxemburg, en wonen in frankrijk
totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen die teringtaal. Waarom!
Mja ik dus wel.quote:
Dat is ideaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat kost allemaal niks
Ik ga wel in noord frankrijk wonen, tanken, peuken en drank halen in luxemburg, en wonen in frankrijk
belgiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien is belgie meer iets voor ons..
Je leert het zo hoor, als je moet.quote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |