abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50850673
geeft gister mijn vaatwasser er de brui aan (ca 1 jaar oud)
bel ik naar de service afdeling van whirpool, kan er pas 1 augustus(!) een monteur langs komen. Stelletje randdebielen. Ja meneer, da's inderdaad een onacceptabele datum, we zullen kijken of er eerder iemand kan komen..........................
Strax maar weer eens zeuren bij hun klanten'service'

klacht 1 : vaatwasser kapot
klacht 2 : whirpool heeft slechte service
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_50850705
Afwassen zul je, net als ons voetvolk!
pi_50851003
wat Sting zegt.
Cool story, Hansel.
pi_50851089
Bij het lezen van de TT wist ik al genoeg.

Whirlpool
pi_50851094
tsja dat krijg je al je niet kan plannen

wat doen we we stuuren alle monteurs in de zelfde maand op vakantie
komt gewoon omdat we met z'n alle tegelijk op vakantie willen/gaan

zoals sting zegt afwassen
of nieuwe kopen
pi_50851274
luxe probleem
pi_50852800
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef ANWB het volgende:
Bij het lezen van de TT wist ik al genoeg.

Whirlpool
net maar weer ff naar de 'service'afdeling gebeld. "nee meneer, we weten nog niet wanneer er iemand eerder langs kan komen. We zullen een notitie maken voor de planning. Dat moet handmatig gebeuren. We weten niet wanneer we daar antwoord op hebben" Loop er dan ff naar toe oud lijk!!!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_51050585
uiteindelijk toch binnen een week een monteur over de vloer gehad die het probleem opgelost heeft
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')