Nee hoor... meer mensen mogen van je genieten...quote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef Facilitator het volgende:
(wat is er mis met buitensex in de regen....?)
Ook al zo'n kommaneuker?quote:
Nee, dat is nou juist niet de bedoeling, dat jij even gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef Facilitator het volgende:
Hehe....meer volk... kan ik even![]()
Ja, duh.... en jij dan een lekker dun wit t-shirtje aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
(niks mis mee, maar liever bij 30 graden dan bij 15)
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ook al zo'n kommaneuker?Ok, sorry, die was serieus niet dubbelzinnig bedoeld
Ik doe niet aan t-shirtsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Ja, duh.... en jij dan een lekker dun wit t-shirtje aan!![]()
Nou mooi... ik zie de bui aankomen hier.... waar ben jij...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan t-shirtsEen wit truitje daarentegen kan wel
Ach gut, hij snapt de grap niet... Laat maarquote:
In dit geval gaat het om een detail. Als ik dan op jouw vriendin lijk, dan is zij ook een muggenzifterquote:ik bedoelde meer het feit dat die ook altijd iets te klagen heeft!
ALLES!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:21 schreef Facilitator het volgende:
Hehe....meer volk... kan ik even![]()
T-shirts voor vrouwen zijn per definitie niet strakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou mooi... ik zie de bui aankomen hier.... waar ben jij...![]()
Ennuh, wat temperatuur betreft: ik houd je wel warm genoeg...
Geen t-shirts.....bummer. Zo'n strak shirt om een boezem heen....![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
ALLES!
Mits Tenzij het lekker warm is.
Maar op dit moment sex in de regen?
Nu?
Met dit weer?
En deze tempratuur?
You've got to be kidding me right?![]()
Wat trek je dan aan bij die hoge hakjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
T-shirts voor vrouwen zijn per definitie niet strakT-shirts
Hoe vaak moet ik het zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:51 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Wat trek je dan aan bij die hoge hakjes?
Ja, dat witte truitje.....maar als dat in de was ligt, dan?quote:
Heb ik nog 100 truitjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Ja, dat witte truitje.....maar als dat in de was ligt, dan?
Jij kent alleen maar vrouwen met smaak?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef rival het volgende:
ik heb ook geen vrouwen om me heen die T-shirts dragen hoor
Dan verschillen wij van meningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef erodome het volgende:
Wat is er nu weer mis met een t-shirt bij een vrouw????????????????
Heb er nu dan geen aan, maar vaak zat wel, heerlijk zo'n lekker t-shirt hoor, heb hele mooie met geweldige opdrukken met wolven enzo.
Helemaal perfect voor de tijden die je doorbrengt in het bos, spelend met kinderen enzo...maar ook gewoon omdat het lekker zit en er prima uitziet.
Van die strakke shirtjes heb ik ook zat, daar niet van, maar een lekker ruim t-shirt is mijn inziens niets mis mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |